Raskaaksi 2017

Täällähän alkaa tapahtumaan! :) Hyvä, että pääsette Hopeareunus heti ivf-hoitoihin. Ootteko kuitenkin jo jonossa eikä niin että syksyllä joudutte vielä odottamaan?

Ja Smith :O NYT peukkuja!!

Meilläkin on keskiviikkona pistoskäynti, joka hiljalleen alkaa jännittään. Tuntuu niin epäuskoselta, että hoidot on ylipäätään jo käynnissä, saatika että minä piikkikammoinen oikeasti antaisin miehen pistää :D Päänsäryt on helpottanut sen verran, että ei ole enää joka päivä, ehkä vain joka toinen päivä :)
 
Täällähän alkaa tapahtumaan! :) Hyvä, että pääsette Hopeareunus heti ivf-hoitoihin. Ootteko kuitenkin jo jonossa eikä niin että syksyllä joudutte vielä odottamaan?

Ja Smith :O NYT peukkuja!!

Meilläkin on keskiviikkona pistoskäynti, joka hiljalleen alkaa jännittään. Tuntuu niin epäuskoselta, että hoidot on ylipäätään jo käynnissä, saatika että minä piikkikammoinen oikeasti antaisin miehen pistää :D Päänsäryt on helpottanut sen verran, että ei ole enää joka päivä, ehkä vain joka toinen päivä :)

Joo, meillä päin ei kuulemma juurikaan ole jonoja, joten pääsen heti lokakuun alusta pistelemään.:) Meillä on elo-syyskuun vaihteessa vielä virallinen suunnittelukäynti.

Teilläpä ollaan siis jo Pottu ihan tositoimissa. Sydämeni pohjasta toivon, että nyt natsaa!:)

Ja Smith on myös jännän äärellä, ettei siellä vain joku olisi kiinnittymishommissa?:)
 
Voi jännitys Mrs Smith ja Pipsu :)
Jospa se olis toivottavaa tiputtelua!
Täällä on jotain kp 34 tms ja valkkari värjäytyy keltaseks, että josko tästä uuteen kiertoon sitten lopulta pääsis :)
 
On se erikoista, suorastaan kosmista: tolkkua ei luteaalivaiheessa täälläkään ole. Epäilisin oireiden perusteella ovista kp 16, siihen nähden oltais järkyttävän pitkällä ilman lörähdystä. Normisti oon kuulunut 9/10 -kerhoon, jos ovulaatiota ollenkaan on edes ollut. Suattaa olla, tai suattaa olla olematahii..!
 
Joo, ihanaa!! Kaikilla säpinää! :) :)

Itsellä sillei rento olo, et jos tulee plussa niin uskon et pystyn suhtautumaan siihen tuulimunana.
Uskon vahvasti et seuraavakin on tuulimuna. Koska mul on ollu jo kaks putkeen. Mutta ehkä tämä vielä JOSKUS onnistuu. :)
 
Nii-i, milloin nähdään testejä?
Mä oon varmaan ihan hullu, mutta en oo päässyt yli yrittämisestä - kp 36 ja tietenkin nega, mitäpä muuta. Mietin, että mikähän terapeutti pystyisi tämän pään kääntämään muualle.
Meillä kävi töissä työkaverin pieni 5-viikkoinen ja pakko oli saada syliin. Silmäthän siinä kostui, mutta näin se menee - muihin perheisiin ne pienet oikeasti syntyy.
 
Muokattu viimeksi:
Mä yritän nyt pidättäytyä testaamisesta kokonaan, kun tulen vain huonolle tuulelle niitä negoja tuijotellessa.. Mutta muutama testi on kyllä jemmassa kaapissa, että retkahdusta loppuviikolle odotettavissa :grin
 
Pipsu, hyvää sitkeyttä osoitat - kokonaan testaamatta :)
Joo, ehkä minunkin pitäisi odottaa ainakin se kp 56, että olis vihonviimeistään myöhässä. Kai sitä itselleen perustelee, että on ”pakko” tietää lääkityksen takia, mikä on status. Siitä(kin) pitäisi irrottaa.
 
Takaisin
Top