----45+++++ kuumeiset

Ja siis piikkiä on turha pelätä. Ovis oireet hieman tosiaan vahvemmat mutta muuten ei kyllä mitään sivuoireita. Edes raskaus. Mulle tämä oli kivempaa kun nyt oon varma, että ainakin pimppiosastolla tapahtui.
 
Pakko kyllä ihmetellä kuinka vajaita nää "huomasin raskauden vasta kun aloin synnyttämään"-tyypit on...
Monella heistä on jokin krooninen sairaus, jonka piikkiin oireet on tulkittu. Esim. jos muutenkin maha kuplii ja kipuilee ja turvottaa päivittäin, niin ei eroa välttämättä huomaa. Lisäksi voi olla, että naisella on hänen varmana pitämänsä ehkäisy tai sterilisaatio, tai pariskunnalle on sanottu, että he eivät voi ikinä saada lapsia, jolloin ei myöskään tule edes ajatelleeksi vatsavaivojen olevan raskauden syytä. Ja sitten joillain on pään sisällä jotain ongelmaa, joka estää ymmärryksen asiaan, vaikka älykkyydessä ei vikaa olisikaan.

Minulla ei olisi toivoakaan olla huomaamatta raskautta, sellainen pallo tämä raskausmaha on. :grin Edellisessä raskaudessa ventovieraat kyselivät laskettua aikaa jo ensimmäisen kolmanneksen aikana.
 
Pakko kyllä ihmetellä kuinka vajaita nää "huomasin raskauden vasta kun aloin synnyttämään"-tyypit on...

Peppipupu :) Jos viittaat tuohon tutun tuttuuni, ei ole vajaa vaan, tosi skarppi tyyppi.

Raskaudesta ei ollut mitään tietoa, edes lähipiirillä, koska se ei näkynyt....menkat oli tulleet normaalisti. Vauva on niin piilossa vatsassa, että kulki samoilla vaatteillakin, tosin luuli hieman lihoneen, kun oli syönyt paljon makeaa.

Mutta niin ylläri, kuin olla voi!:chicken:

Sitten alkoi miettimään, että kukahan lapsen isä on, kun oli sinkku ja käynyt treffeillä useammankin kanssa:laughing001
 
Hmm. Ei nämä menkat nyt kyllä tunnu alkavan, tai ainakin kovin vastustaa. Eilisen aikana kuukuppiin tuli t-lusikallinen limakalvoa, yön aikana ei mitään. Olen vähän hämmentynyt tästä tilanteesta. Kohtu tuntuu turpealta ja pinkeältä, muniksia ja alamahaa yleisemminkin nippailee.
 
Monella heistä on jokin krooninen sairaus, jonka piikkiin oireet on tulkittu. Esim. jos muutenkin maha kuplii ja kipuilee ja turvottaa päivittäin, niin ei eroa välttämättä huomaa. Lisäksi voi olla, että naisella on hänen varmana pitämänsä ehkäisy tai sterilisaatio, tai pariskunnalle on sanottu, että he eivät voi ikinä saada lapsia, jolloin ei myöskään tule edes ajatelleeksi vatsavaivojen olevan raskauden syytä. Ja sitten joillain on pään sisällä jotain ongelmaa, joka estää ymmärryksen asiaan, vaikka älykkyydessä ei vikaa olisikaan.

Minulla ei olisi toivoakaan olla huomaamatta raskautta, sellainen pallo tämä raskausmaha on. :grin Edellisessä raskaudessa ventovieraat kyselivät laskettua aikaa jo ensimmäisen kolmanneksen aikana.
Näiden kaikkien lisäksi joillain ihmisillä vauva mahtuu niin hyvin sinne sisään, ettei pullota kuin vähän. Taaksepäin kallistunut kohtu kai oikea määritelmä. Mun yksi tuttu on tällainen. Kumpu oli viimeisillään suurinpiirtein samanlainen kuin mulla ihan alussa.:joyful:
Niin ja onhan vauvoissakin eroa. Oli munkin ensimmäinen kovin rauhallinen. Toinen sitten olikin kauhea potkupalloilija ja kuperkeikkojen tekijä. (Tosi vauhdikas tapaus myös synnyttyään) Kolmas siltä väliltä.:p Ensimmäisellä kuitenkin vähiten tilaa liikkua.

Mulla itsellä huomiselle follikkeliultra varattu. Kiertopäivä 14 silloin. Toivottavasti se ei ole liikaa. Jos kysyisi sitä ferritiini koetta samalla.
 
Niin ja eikös etuseinämän istukan sanota myös vaimentavan potkuja.
Mulla itselläkin on ollut ja ei se nyt mainittavasti mielestäni vaimentanut. Kerran oli kohdunsuullakin, mutta nousi onneksi lopussa pois tieltä.
 
Hmm. Ei nämä menkat nyt kyllä tunnu alkavan, tai ainakin kovin vastustaa. Eilisen aikana kuukuppiin tuli t-lusikallinen limakalvoa, yön aikana ei mitään. Olen vähän hämmentynyt tästä tilanteesta. Kohtu tuntuu turpealta ja pinkeältä, muniksia ja alamahaa yleisemminkin nippailee.

Rauha80 :) Hmmm...jospa sittenkin olet raskaana.....:cheers
 
Takaisin
Top