Plussa vai ei?

298E6A14-F0DB-40A5-A47C-A61CCE95F781.jpeg

En jaksanut odottaa aamuun!
No, ei tarvi enää miettiä että oliko se viiva vahvistunut :grin
 
14704477.t.jpg



Mites tämmöinen? Menkat kaksi päivää myöhässä. Testi rfsu testaa varhain, herkkyys 10. Samaa näyttänyt pari päivää mut haalistuu kuivuessaan. Muut 25 herkkyydeltään näyttää negaa.

Kuuluko näiden testien ominaisuuksiin?


Mulla oli just tälläsiä ne ennen vuotoa tulleet haamut! Toivotaan vahvistumista sinne :cat:
 
Mää vielä testasin äsken tämmösellä rfsu testillä. Tuleeko näihin tämmösiä viivanpaikkoja ku on aikasemmin ollu puhetta täällä noista et tekee tommosta..

AD8358B5-A22E-4C9A-846B-1F3FFB73C8AE.jpeg
 
Plussatuulia sinne kovasti! :happy:
Meillä kaikki syntyny syksyllä, eli sillon täyttää 3v, 5v ja 6v. Minkä ikäsiä teillä?

Esikoinen ens marraskuussa 11v, keskimmäinen täytti tammikuussa 8v ja kuopus täyttää 6v elokuussa. Iltatähti haaveissa :grin Plussatuulia sulle myös :smiley-bounce013
 
Mää vielä testasin äsken tämmösellä rfsu testillä. Tuleeko näihin tämmösiä viivanpaikkoja ku on aikasemmin ollu puhetta täällä noista et tekee tommosta..

View attachment 78548

Minusta tää näyttää kyllä plussalta. :)

Mutta siis juu näihin kyllä tulee tosi näkyviä värillisiäkin viivoja, valitettavasti.
Omallekin kohdalle sattunut useamman kerran.
 
Rfsu:n lisäksi kannattaa kyllä kokeilla muitakin testejä. Itsekin saanut niillä selkeetä viivaa ilman että mitään tarkoitti.

Mä tein pc:n testin tiistaina ja sain siihen testiajalla tämmöisen View attachment 78574 View attachment 78575

Ja oli kuivana

View attachment 78576

Onneksi tiesin että olis aika lailla mahdotonta olla raskaana (kp 10, oviksesta 3vkoa..) mut enpä ole tuollaista saanut koskaan pregcheckiin. Sen jälkeen tehdyt oli ihan negoja.

Oho..antaapa nuo pc testit kans ihan huijari viivoja..ei sitä vissiin voi luottaa noihinkaa testeihin. Pitää mulla käyä tänään ostaan joku toinen testi ja testailla. Mun sisko tosiaan teki saman testin samalla ku haluttiin nähä tuleeko silläki samanlaista haamua nii sillä ei kyllä mitään viivaa piirtyny siihen..
 
Minusta tää näyttää kyllä plussalta. :)

Mutta siis juu näihin kyllä tulee tosi näkyviä värillisiäkin viivoja, valitettavasti.
Omallekin kohdalle sattunut useamman kerran.

Joo se on kyllä ihan punertava luonnossaki. Mut en oikee luota noihin rfsun testeihin nii ei uskalla vielä iloita. Testaan tänään varmaa jollain toisella.
 
Osaako joku sanoa / auttaa kun mulla on nyt 4 päivää ovisplussia lh tikussa.. lämmöt on nousussa mutta minkään sortin limoja ei oo näkyny...että voiko ovis olla näin pitkä kestonen?

Ps. Tuo vika kun kuivui ni on samanlainen kun noi muutkin :confused:
 

Liitteet

  • 20190530_074602.jpg
    20190530_074602.jpg
    10.9 KB · Katsottu: 380
Osaako joku sanoa / auttaa kun mulla on nyt 4 päivää ovisplussia lh tikussa.. lämmöt on nousussa mutta minkään sortin limoja ei oo näkyny...että voiko ovis olla näin pitkä kestonen?

Ps. Tuo vika kun kuivui ni on samanlainen kun noi muutkin :confused:

Mikä kp ja ootko r-testiä tehny. Itellä tuli selkee o+ kun olin raskaana.
 
Onko sulla joku lääke mikä voisi aiheuttaa?
Onko nyt siis luteaalivaihe menossa ja vasta yrität etsiä ovista?
Voisitko olla raskaana?

Mulla oli eilen inssi ja siihen pistos pregnylin.. mutta lääkäri sano ettei se näy ovistesteissä vain kuulemma raskaustesteissä :bookworm: koska siinä ei kuulemma ole mitään hormoonia mikä sais lh testit reagoimaan... (vähän epäilyttää kyllä):meh:

Tossa alla on mun edellinen inssi kierto myöski pregnyl..naurettavien apteekin ultra r.testi viivanpaikkojeni kanssa
 

Liitteet

  • 20190530_080420.jpg
    20190530_080420.jpg
    34.7 KB · Katsottu: 450
Kyllähän se sitten näkyy ovistestissäkin. Onhan ihmisillä ovistestit plussalla kun ovat raskaana.

No sitähän minäki.. o_O joskus tuntuu ettei lääkärit kuuntele kysymyksiä loppuun asti :dead:se on vaan mentävä sit tolla lämpötilan laskun mukaan

Mut siis vastaus kysymykseen on et lh huippu näkyis vaan yhden päivän ovistikus about?
 
Takaisin
Top