Tyttö vai poika?

Meilläkin antoi jo arvion 12+0 että toinen olisi todennäköisesti poika mutta toinen saattaa olla tyttö tai poika, sitä ei kuulemma vielä niin tarkkaan saanut selville. Nyt odottelen Nipt-tuloksia, sieltä pitäisi selvitä.
 
Sukupuolesta ei ole mitään hyviä arvauksia vielä molemmille suunniteltu jo nimeä. Ehkä sen kuitenkin haluaisi tietää etukäteen.
 
Meillä eilisessä ultrassa annettiin tyttölupaus, mutta sanoivat että tyttö ei koskaam ole näin aikasin varma eikä vielä välttämättä rakenneultrassakaan, joten vielä ei mekkoja ostella :D
 
Mä tein sen sooda pissa testin, sen mukaan olis poika :grin:grin ihan huviksi, en usko näihin mut kivoja. Ei oo mitään oloa et kumpi tulee. Oikeestaan vaihtelee :D
 
Mä tein esikoisen kanssa kans ton sooda testin ei pitäny paikkaa mut neulatesti on pitäny mulla jokasen kohalla paikkaa ja piti myös parilla ystävällä :wink kiinalainen syntymä kalenteri ei myöskään ikinö oo mun kohalla pitäny paikkaan, nyt en oo kyllä tänkaa kattonu
 
Mä tein esikoisen kanssa kans ton sooda testin ei pitäny paikkaa mut neulatesti on pitäny mulla jokasen kohalla paikkaa ja piti myös parilla ystävällä :wink kiinalainen syntymä kalenteri ei myöskään ikinö oo mun kohalla pitäny paikkaan, nyt en oo kyllä tänkaa kattonu

Sama juttu :D tota neulatestiä en oo koskaan kokeillut, ku en oikee ymmärrä et mitä siinä piti tehdä vaikka ohjeita lukee:laughing002
 
Neula pujotetaan langasta läpi ja nostetaan hiljaa vasemman ranteen yläpuolelle ja katotaan tarkkaan heiluuko neula edes takas jolloin poika vai pyöriikö jolloin tyttö :)
 
Nipt-testin tuloksien mukaan pitäisi molempien olla poikia. No odotan vielä rakenneultraan että näkyykö samanlaiset tulokset. Vähän hämmennyksissäni, hyvää tietysti että ovat molemmat samaa sukupuolta, ehkä ne komppaa toisiaan paremmin (tai sitten vain tappelevat). Ja samalla ihan hieman, pikkuriikkisen suruissani etteivät olekaan tyttöjä (olisi helpompi asennoitua aiemman perusteella). No se menee ohi mutta tuli sitten tuollainenkin fiilis.
 
Onko kellään ollu mitään toiveita sukupuolesta? Tai mitään mielikuvaa esim tyttö ois kiva kun on vaatteita jäljellä tai esim poika koska on jo tyttö?

Itsellä on 2 poikaa ja 1 tyttö ja mietin tosi kauan et onko itellä mitään toiveita, mutta en kallistunut kumpaakaan, ajattelin lähinnä että ois kiva et tuolle tytölle tulis pikkusisko mutta ois myös kiva jos hän ois meidän ainoa prinsessa, joten itelle ei tullut mitään tollasta, jotenkin tyttö olo oli kyllä siitä asti kun raskaudesta sain tietää ja olo johtui siitä että mulla oli pahoinvointia mitä mulla ei koskaan ennen oo ollut (paitsi tytön kanssa rautatabletit ei pysyny sisällä) ja mieliteot oli samat kun tytön kanssa (kaikki kasvikset, hedelmät ja suklaa) poikien kanssa taas oli kaikki suolanen ja rasvanen + mama kana nuudelit...
 
Onko kellään ollu mitään toiveita sukupuolesta? Tai mitään mielikuvaa esim tyttö ois kiva kun on vaatteita jäljellä tai esim poika koska on jo tyttö?

Itsellä on 2 poikaa ja 1 tyttö ja mietin tosi kauan et onko itellä mitään toiveita, mutta en kallistunut kumpaakaan, ajattelin lähinnä että ois kiva et tuolle tytölle tulis pikkusisko mutta ois myös kiva jos hän ois meidän ainoa prinsessa, joten itelle ei tullut mitään tollasta, jotenkin tyttö olo oli kyllä siitä asti kun raskaudesta sain tietää ja olo johtui siitä että mulla oli pahoinvointia mitä mulla ei koskaan ennen oo ollut (paitsi tytön kanssa rautatabletit ei pysyny sisällä) ja mieliteot oli samat kun tytön kanssa (kaikki kasvikset, hedelmät ja suklaa) poikien kanssa taas oli kaikki suolanen ja rasvanen + mama kana nuudelit...

Meillä tosiaan kaksi poikaa ja olisihan se helpompaa jos tulokas olisi poika, periytyy kaikki vaatteet, ym. Mut tietysti myös tyttö olisi kiva, mutta osaisiko sitä hoitaakaan :grin

Tämä raskaus ollut hyvin samankaltainen kuin edelliset, mutta kuitenkin pieniä eroavaisuuksiakin on. Ja mitään aavistuksia ei ole kumpaankaan suuntaa. Viimeksi toivoin tyttöä niin kovasti, että joutui vähän nieleskelemään pettymystä kun selvisi että toinen poika tulee.

Erityisesti mitään toivetta ei nyt ole, rakenneultra 21.5 ja toivon että siellä näkyy kumpi tulee, koska tähän asti raskaus ja vauva on tuntunut hyvin etäiseltä.
 
Tänään 17+0 :hello2
Meillä odotetaan esikoista kahden km:n jälkeen.
Mies toivoo tyttöä ihan järkkymättömällä vakaudella, poika kuulemma palautetaan... :sad001 Nykäisin hänet takaisin todellisuuteen toteamalla, että häneltähän se x- ja y-kromosomit määritellyt voittoisa siimahäntä on lähtöisin, eikä tätä voi enää perua...
Itselläni ollut alusta saakka tyttöfiilikset, mutta mulle ei ole oikeasti merkitystä millään muulla, jos vaan viimein saan elävän, terveen vauvan syliin :Heartred

Kysytään rakenneultrassa 23.5. niin on ainakin ukolla aikaa sopeutua, jos pojaksi veikataan laughing7

Btw. onko kellään rakenneultrassa kätilö kieltäytynyt kertomasta sukupuolta?
 
Mulle on aina kerrottu, oikeastaan multa on ihan kysytty haluanko tietää sukupuolen, mutta olen kuullut tapauksia joissa ultraaja on sanonut että ei tänne tulla sukupuolta kattomaan, mutta tiedä sitten onko totta vai ei kun ihan kuulopuheita, eikä edes omalle ystäville käynyt vaan lähinnä tutun tutuille...
 
Tänään 17+0 :hello2
Meillä odotetaan esikoista kahden km:n jälkeen.
Mies toivoo tyttöä ihan järkkymättömällä vakaudella, poika kuulemma palautetaan... :sad001 Nykäisin hänet takaisin todellisuuteen toteamalla, että häneltähän se x- ja y-kromosomit määritellyt voittoisa siimahäntä on lähtöisin, eikä tätä voi enää perua...
Itselläni ollut alusta saakka tyttöfiilikset, mutta mulle ei ole oikeasti merkitystä millään muulla, jos vaan viimein saan elävän, terveen vauvan syliin :Heartred

Kysytään rakenneultrassa 23.5. niin on ainakin ukolla aikaa sopeutua, jos pojaksi veikataan laughing7

Btw. onko kellään rakenneultrassa kätilö kieltäytynyt kertomasta sukupuolta?

Onnittelut teille esikoisesta!:happy: Vaikka puolison mielipide saattaa nyt harmittaa niin niiden alla varmasti piilee se sama ajatus siitä, että kunhan saa terveen lapsen käsiin niin siinä ei sitten sukupuolella loppujen lopuksi ole väliä:Heartred
Mulle sanottiin jo 19- vuotiaana etten todennäköisesti saa lasta ja sitten kun onnistui kuitenkin niin sitten sitä alkoi asettamaan vaatimuksia tulevan lapsen suhteen mitä jälkikäteen kadun suuresti:oops: Mutta meillä tilanne oli toisinpäin että itse toivoin ehdottomasti poikaa kun tytöistä on elämän varrelta jäänyt todella negatiivinen kuva, mutta tyttö tuli. Se oli sitten suuri järkytys ja asiaa piti sulatella yllättävän pitkään, mutta loppujen lopuksi sitä tajusi että tyttöjäkin voi rakastaa ja kasvattaa sellaisiksi ystävällisiksi, empaattisiksi ja rehellisiksi ihmisiksi:happy: Molemmissa on omat ihanat puolensa ja molemmista saa kyllä kuorittua ne parhaat puolet esiin suurella määrällä rakkautta! Siinäpä olisi kiinnostava keskustelun aihe miehen kanssa että mikä siinä pojan saamisessa niin harmittaisi/pelottaisi:) Monesti siellä taustalla piilee jotain muistoja/mielikuvia tms jotka vaikuttavat noihin toiveisiin.
 
Mullakin tullut nyt tästä kakkosesta vahva uskomus että hyvin todennäköisesti on tyttö kun sykkeetkin ovat olleet todella korkeita, siellä 150-160 tienoilla:)
Ja yksi juttu mikä on tapahtunu mulle kuin varkain on että oon yhtäkkiä alkanu pukemaan päälle ja ostamaan vaaleanpunaisia vaatteita! :woot: Ja vaaleanpunainen tai muut vastaavat pastellisävyt ei oo ikinä ollu mun juttu..Sama juttu tyttären kanssa että ihastelen hänenkin päällä olevia vaaleanpunaisia vaatteita hah! Mikähän muhun on mennyt?
Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?:happy: Mahtaakohan sillä olla jotain tekemistä vaavan sukupuolen kanssa?
 
Mullakaan ei oo vielä minkäänlaista aavistusta että kumpi tulee... Ekasta olin niin pitkään sitä mieltä että poika (varmaan lähinnä just siks että kammoksuin ajatusta vaaleanpunaisesta hörsylästä tytön kanssa) niin sitten kun se tyttöfiilis rupesikin puskemaan läpi ja synnytyssalissa osoittautui oikeaksi meni hetkeksi pasmat sekaisin... Joten nyt en ehkä oikein edes uskalla vielä visioida että kumpi sieltä tulee. Tosin en myöskään halua etukäteen tietää, että sikäli vähän hassua. :rolleyes: Tulee kumpi on tullakseen niin onnellisia ollaan! Luulen kyllä että mies salaa toivoo nyt vihdoin sitä poikaa...

Mutta periaatteessa raskaus ja olot noudattanut hyvin samaa kaavaa kuin tuon tytönkin kohdalla. Viimeksi neuvolassa sykkeet mun mielestä vaikutti jotenkin melko alhaisilta (140 tienoilla) niin kaivelin neuvolakortin esille ekasta ja hyvin pitkälti niillä tienoin ne oli ollut joka neuvolassa tytölläkin. Että tiedä näistä nyt sitten.
 
Mulla on raskaudesta ihan tyttöolo, jotkut tai useat oireet samoja mitä ekasta, joka tyttö.. toki kuvotus ei ihan niin voimakasta. Mieliala ollut ailahteleva kuten muistaakseni enempi oli esikoista odottaessa. Toisaalta makeanhimo välillä mikä oli läsnä poikaa odottaessa :)

Mies on sitä mieltä että varhaisultran kuva näyttää pojulle, [emoji28] haahhhaahh.

Neljän viikon päästä sitten ehkä selviää :)
 
Takaisin
Top