Veikataan syntymäpäivää

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Koska lapsi ei todennäköisesti synny laskettuna aikana on kiva arvailla minä päivänä lapsi todella syntyy. Milloin sinun vauvasi siis ehkä syntyy? Voitte toki antaa useammankin veikkauksen jos mieli muuttuu. :)
 
La 2.10, mutta veikkaan että venyy ehkä sinne 15.10. tienoille, ihan sen perusteella miten ekan kanssa meni ja mikä oli varhaisultran mukaan LA. Täytyy miettiä uudelleen jos lähtee kovasti erilaiseksi raskaus kehittymään. :rolleyes: Tosin 4.10. olis kyllä hauska jos syntyisi, kansainvälinen eläinten päivä ja mun parhaan ystävän esikoisen syntymäpäivä. :)
 
La 19.10. mutta veikkaan että syntyy 17.10. ihan siksi että se on anopin syntymäpäivä. Esikoinen syntyi kälyn syntymäpäivänä niin pitäähän meidän pysyä kaavassa. :grin
 
Mulla on pieni kutina, että tämä saattaisi tulla jokusen päivän etukäteen, ehkä syyskuun viimeisinä päivinä. LA siis 4.10. Saa nähdä, miten käy!
 
Juuri äsken tuolla "painoveikkausketjussa" mietin että syntyis rv 41+6, LA on 22.10, eli syntymäpäivä olisi silloin 4.11. Tätä en tietenkään toivo...
 
Mä veikkaan 24.10., koska se on omien laskujeni mukaan la, vaikkei neuvolan mukaan olekaan.
 
Minä en kyllä tähän uskalla sanoa vielä mitään muuta ku että epäilen tän menevän yli, la 3.10.:angelic:
 
Veikkaan että 20.9. kun LA 8.10.
Kaksoset niin en usko että menee edes lokakuun puolelle, esikoinenkin syntyi 38+4 (yksös).
 
Varmaan etuajassa tullee, eli veikkaan että 28.9.
 
Mä veikkaan syyskuun loppua ehkä 29.9 ja laskettu aika on 4.10
 
LA 10.10. mun synttäripäivänä :p
Toivoisin että hän syntyy joko ennen, tai jälkeen tämän, jotta ei kanna kaunaa joutuessaan jakamaan syntymäpäivänsä äidin kanssa. Veikkaan että syntyy etuajassa, kuten minä itse. Veikkaan 1.10.
 
La 2.10. ja toivon, että syntyisi jo syyskuun puolella :hilarious: heitetään arvio nyt kuitenkin yli kun mun tuurilla tässä niin käy :grin eli veikkaan 12.10 :p
 
La 18.10, jos menee samaa kaavaa kuin esikoinen niin syntyy 13.10
 
La 2.10, mutta veikkaan että venyy ehkä sinne 15.10. tienoille, ihan sen perusteella miten ekan kanssa meni ja mikä oli varhaisultran mukaan LA. Täytyy miettiä uudelleen jos lähtee kovasti erilaiseksi raskaus kehittymään. :rolleyes: Tosin 4.10. olis kyllä hauska jos syntyisi, kansainvälinen eläinten päivä ja mun parhaan ystävän esikoisen syntymäpäivä. :)

Täälläkin meni pieleen tää veikkaus ja pahasti... Jää toki ikuiseksi mysteeriksi että milloin olisi syntynyt jos oltaisi annettu käynnistyä itsekseen eikä menty sotkemaan kuvioita. Mutta 27.9. vauvan päivänä syntyi myös meidän nassikka. :dummy:
 
Takaisin
Top