Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Ihan kumpi vaan sieltä saattaa tulla :) vielä ei ajatusta siitä kumpi. Oireita on ehkä enemmän tässä vaiheessa kun esikoistytöstä. Toisaalta ois ihana saada poika niin olis molemmat ja toisaalta tyttö niin tulis varmasti tytöistä hyvät kaverit keskenään.
 
Mä taas uumoilen, että eiköhän meille neljäs tyttö tuu, jos sinne asti päästään. :)
 
Poika ja tyttö on itsellä, tulevalle isälle ensimmäinen lapsi ja hän toivoo kovasti poikaa metsästys ja kalastuskaveriksi :wink
Itse luulen että saattaisi poika tulla koska olen pari kertaa oksentanut tässä raskaudessa ja poikaa odottaessa oksentelin herkästu. Tyttöä oottaessa en oksentanu vaan olin muuten vaan huonovointinen.
 
Veikkaisin poikaa, koska raskauden alkutuntemukset niin erilaisia kun tytöistä :)
 
Nyt täytyy kyllä sanoa, etten yhtään tiedä. Ekasta raskaudesta (tyttö) ja tokasta (poika) oli sen verta eri tuntemukset, että aavistin toisella kertaa saavani pojan. Nyt on taas tuntemukset aivan erit kuin aiemmin, joten ei mitään etiäistä sen puolesta. Voi olla kumpi vain. :cool:
 
Vähän ois ehkä tyttöfiilis
 
Kiinalainen kalenteri ennusti tyttöä :)

Esikoinen on tyttö ja mitään fiilistä itsellä ei vielä ole kumpi voisi olla.
Mulla kans toisaalta se, että olisi ihan kiva kun tää olisi poika, mutta toisaalta taas tiedän, että lapsiluku jää tähän niin tyttö olisi esikoisen kannalta kiva :) tytön vaatteita ym olisi valmiina odottamassa.
 
Itsellä oli jo 15 v. lähtien tunne että minun ensimmäinen lapseni on poika. Melkein yhtä kauan olen ajatelluttoisen lapsen olevan tyttö. Tosin raskausoireet ja mieliteot on aikalailla samanlaiset kuin ensimmäisessäkin. Eli makeeta ei juuri tee mieli ja jos syökin makeeta niin tulee sellain ällö olo.
 
Ei mitään hajua, et kumpi vois tulla, eka raskaus tosi helppo, ei ollut oikeastaan mitään oireita väsymyksen ja heikotuksen lisäks jos ei ollut syönyt säännöllisesti. Tällä kertaa enemmän oireita, mutta en osaa sanoa yhtään, että tarkottaako se mitään :)
 
Ei oo kyllä minkäänlaista aavistusta että kumpi sieltä olis tulossa. Tytölle ois ainakin vaatteita valmiina. :joyful:
 
Mä toivoisin enemmän tyttöä tulevaksi :) silti jostain kumman syystä välillä tulee vahvana joku ajatus tulevasta jossa näen kuitenkin itselläni kaksi poikaa :p
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tulisi poika. Itsellä ei mitään fiiliksiä, hyvin samanlainen vointi kuin aiemmista tyttöraskauksista. Oishan se aivan ihanaa saada kokea myös poikavauva!
 
Mulla ei ole kyllä mitään fiilistä kumpi olisi tulossa (johtuu ehkä siitä että on niin epäuskoinen olokin vielä koko raskauden suhteen). Kumpi vain olisi aivan ihana :Heartred
 
Ei oo vielä mitään aavistusta sukupuolesta, kun koko vauva masussa on niin kaukainen ajatus vielä. Kiinalaisen kalenterin mukaan ois tyttö tulossa ja vaun testin mukaan poika :grin
 
Tämä raskaus on ihan erilainen kun esikoisessa.Yökötys alkanut erittäin aikaisin ja on kokoajan väsynyt. Esikois tytön aikana ei myöskään ollut ruokahaluttomuutta, päinvastoin olisin voinut syödä kokoajan.Miehen toiveissa ehkä olisi poika :)
 
Mulla on kyllä tyttö fiilis kun oireet alkaa täsmää esikoista! Ihan jees olisi nii saisin miehen ylipuhuttua kolmoseen myöhemmin sillä verukkeella et se voisi olla poika :angelic:
 
Takaisin
Top