Päivän asu (äitiysvaateketju)

Äitiyscaprit ja t-paita.. melko tavallinen setti :meh: Huomenna laitan äitiysmaxihameen ja teepparin, rintojen alle sidon sellaisen nyörivyön antamaan vähän jujua asuun :happy:
 
Mulla on kaikki leggarit hennesin tai mamalicious. Hennesin on kyllä paremmat päällä. Mamaliciousin leggareissa on ihmeelliset saumat siinä masukohassa ja ne painaa.
 
Aamupäivästä kotona oli ohuet collegecaprit ja ihan tavallinen perustoppi, päivällä kaupungille lähtiessä vaihdoin maxihameen (ns salsahame) ja vähän siistimmän topin.

Olenko outo, kun en ole edelleenkään oikein innostunut varsinaisista äitiysvaatteista? :confused004 Kotioloissa hyvin pitkälti collegehousuissa, jotka edelleen mahtuu ongelmitta, tai sitten joku trikoohame/kuminauhavyötäröllä oleva joustamaton hame. Nyt vaan helteiden saapuessa totesin, ettei vanhat caprit/shortsit mahdu, joten kävin ostamassa parit uudet collegekankaiset kokoa isompina. Eli alaosana yleensä joku ihan tavallinen, jossa on vain sopivan löysä kuminauha vyötäröllä ja jää vatsan alle. Samoin kotioloissa hyvin pitkälti vanhoilla t-paidoilla/topeilla, yrittäen vain muistaa nykiä helmaa alas. Nyt alkaa kyllä tulla raja vastaan vatsan kanssa ja varsinkin "julkiset" loppuu, joten kävin ostamassa muutaman uuden topin, nekin ihan tavallisia koon tai kaksi isompia, ylhäältä ehkä hieman väljiä, mutta venyy vatsalle. Äitiysversiot on niin ankean värisiä, jotain pelkkää harmaata/tummaa sinistä tms ja maksaa reilusti. Pari siistimpää t-paitaa olen tehnyt viskoositrikoosta, kun ei kaupoista löydy sellasia mistä viitsis maksaa. Kahdet äitiysfarkut on, ja ne oli tuossa aiemmin kylmemmillä keleillä usein käytössä kodin ulkopuolella liikkuessa. Yhdet H&M äitiysleggarit löytyy, olleet jalassa ehkä kaksi kertaa, ja silloinkin päädyin rullaamaan vyötärön vatsan alapuolelle kesken kyläreissun. :confused1
 
Mulla ei pysy mikään mahan alapuolella, joten alaosat mammamallia, mutta yläosat on sellaisia, mitä oon ennen raskauttakin käyttänyt.
Ja nyt helteillä caprit ja mahan takia minimekoksi muuttunut midimekko :-)
Juhlavampiin menoihin venyy ja paukkuu tyyppinen maksimekko.
 
Takaisin
Top