Kotidopplerit

Mä oon nyt löytänyt myös makultaan sykkeen, mikä on oikeasti niin paljon kivempi - seisovaltaan alko paikat ja kädet puutua jo kymmenen sekunnin jälkeen. :shifty: Oon nyt aamuisin kuunnellut, tuntuu että sillon kuuluu parhaiten.

10 +1
 
Mä oon saanut kahdesti sykkeet kuuluviin ja kahdella viime kerralla taas en saanut. Nyt rv 11+6. Tänään käytiin nt ultrassa ja siellä kaikki hyvin. Istukka on etuseinässä, en sitten tiedä voiko se hieman vaikeuttaa tota kuulemista.
 
Mikä teillä on ollu syketiheys kun ootte saaneet kuuluviin? Kuunneltiin äsken jos kuuluis äänet ja kyllähän joku jumputus löytyi selkeästi mut en oo varma oliko nyt oma syke vai mikä. Taustalta kuului välillä outo humina kun syke löytyi.. :D
 
Sen kyllä pitäs erottaa onko oma vai vauvan syke. Vauvan syke on n. kaks kertaa tiheempi ko aikusen syke. Eli jotain 140-170 luokkaa.
Tänään en oo saanu sykkeitä kuuluun, kaks kertaa koitin.
 
Sen kyllä pitäs erottaa onko oma vai vauvan syke. Vauvan syke on n. kaks kertaa tiheempi ko aikusen syke. Eli jotain 140-170 luokkaa.
Tänään en oo saanu sykkeitä kuuluun, kaks kertaa koitin.

No niin aattelinkin et on selvästi korkeempi. Nous kyllä melkein 100 mut just ku nous ni katosikin sitten samantien. Täytyy illalla vielä yrittää uudestaan. :)
 
Mikä teillä on ollu syketiheys kun ootte saaneet kuuluviin? Kuunneltiin äsken jos kuuluis äänet ja kyllähän joku jumputus löytyi selkeästi mut en oo varma oliko nyt oma syke vai mikä. Taustalta kuului välillä outo humina kun syke löytyi.. :D

Oon saanut pari kertaa kuuluviin ja on ollut siinä 150 molemmin puolin syke. Jos vauva liikkuu silloin voi olla käsittääkseni korkeampi syke.
 
Mäkin aluks miettisin useasti etsiessä vauvan sykettä että miltä se oikein kuulostaa. Kaikenlaista jumputusta, viuhviuh - ääniä kuuluu ja yritin youtubesta löytää sit jotain apu- videoita tunnistamiseen. Mut heti kun sen vauvan sykkeen löysi, niin oli ihan selvää että tässä se on. Ei siitä voi erehtyä. Se tosiaan kuulostaa vähän junan puksutukselta. :)
 
No mä etin sitä nyt varmaan tunnin verran vielä. Löyty ääni ja syke nous yli 130, mut siis se syke ääni ei kuulunut vaan sellai humina peitti sen.. Minkähän sykkeen mä siis nyt löysinkään? :D :D
 
Mullakin kuuluu sitä huminaa välillä, en oikein tiedä mitä se on. :nailbiting: Löydätkö sitä istukan ääntä? Mulla sikiön syke löytyy aina tosi läheltä sitä ääntä.
 
Onks se humina sit istukka? Kun siinä ihan lähellä on just se syke mut en oo sitä sykettä saanu kuuluu kunnolla, ku se humina on eessä. :D Syke vaan nousee yli sen 130 ja kauhee humina.
 
Esikoisen aikaan sanottiine et se humina ois istukan ääniä. Ja mulla myös löytyy siitä likeltä vauvan syke. Eiks tyttölapsilla sanota olevan alhasempi syke ku poikavauvoilla :wink tota samaa sykettä, 135-145, oli mulla esikosen aikaan.
 
Juu sen kun kerran löytää niin erottaa jatkossa. Ekalla kerralla varmistin koittamalla kaulasta omaa sykettä mistä huomaa että on selkeästi hitaampi kuin masusta kuuluva jumputus. Mulla alimmillaan ollut 140 ja korkeimmillaan oli eilen joulu mässäilyjen ja koiran lenkin jälkeen 180.
 
Esikoisen aikaan sanottiine et se humina ois istukan ääniä. Ja mulla myös löytyy siitä likeltä vauvan syke. Eiks tyttölapsilla sanota olevan alhasempi syke ku poikavauvoilla :wink tota samaa sykettä, 135-145, oli mulla esikosen aikaan.

Mä oon kuullut että pojilla ois matalampi syke. 120-140 ja tytöillä korkeempi 140-160. Mulla oli tyttöjen syke aina 160 paikkeilla. :D
 
Mä oon kuullut että pojilla ois matalampi syke. 120-140 ja tytöillä korkeempi 140-160. Mulla oli tyttöjen syke aina 160 paikkeilla. :D

Mulla tyttö ja syke 135-150 :D tosin sen takia luulinki et on poika tulossa :D
Edit, siis tämäkään olettamus ei näköjään piä paikkansa :D
 
Esikoisen syke oli aina 150-160 ja tyttö tuli. Mäkin oon tosin kuullut että pojalla on korkeampi syke ja luulinkin että olisi tullut poika, mutta eipä ollut.
 
Takaisin
Top