Odottajia Päijät-Hämeen alueelta

Miitu

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Marraskuunmammat 2015
Lokamammat 2017
Jouluäidit 2020
Löytyykö muita odottajia / synnyttäneitä?

Ollaan muuttamassa miehen töiden puolesta ja olisi mukava tutustua muihin lapsellisiin/odottajiin. :)

Meillä esikoinen 11/15 ja kakkosesta plussattu juuri! :Heartred
 
Meillä esikoinen 10/14 ja toista odotetaan saapuvan 7/17 :) mihin päin muutatte? Me asutaan Asikkalassa, n. 20min lahen keskustasta :)
 
Me asutaan Lahdessa ja esikoista odotetaan. Laskettu aika on 11.8. Saa ottaa yhteyttä jos mielii juttukaveria. :) muita odottajia ei olekaan lähipiirissä tällä hetkellä ja muilla ystävillä jo vanhempia lapsosia...
 
Täälläkin yksi mamma :)
Poika 12/10 & tyttö 01/13
Tulevan pitäis syntyä lokakuussa.
Asutaan metsäpellossa lahessa.
Poika ja tyttö aikasemmasta suhteesta ja uustulokas nykyisen miehen ja hänen ensimmäinen vauva
 
Heippa! Täällä yksi ilmottautuu, laskettu aika elokuun lopulla :) Ihan hukassa oon noista valmennuksista, joku aikataulu saatiin neuvolasta ja osaan niistä ollaan menossa. Mutta onko joku ensiodottajien valmennus myös?
 
Heippa! Täällä yksi ilmottautuu, laskettu aika elokuun lopulla :) Ihan hukassa oon noista valmennuksista, joku aikataulu saatiin neuvolasta ja osaan niistä ollaan menossa. Mutta onko joku ensiodottajien valmennus myös?

Valmennus on käsittääkseni aina vain ensiodottajille.
 
Heippa! Täällä yksi ilmottautuu, laskettu aika elokuun lopulla :) Ihan hukassa oon noista valmennuksista, joku aikataulu saatiin neuvolasta ja osaan niistä ollaan menossa. Mutta onko joku ensiodottajien valmennus myös?

Siinä listassa olevat ovat ainoastaan ensi odottajille. Seuraava on sitten 9.5. Mukaan vain :)
 
No joo, niinhän ne tietysti on, hienoa ajatuksenjuoksua taas itsellä :D Luulen että ei noihin kaikkiin kyllä osallistuta, ei jotenkin tunnu itselle tarpeellisilta kaikki aiheet. Ja vaikka laskettu aika onkin vasta silloin elokuussa, niin meinattiin kyllä startata meidän valmennusputki suoraan sillä synnytyssairaalaan tutustumisella jo tässä kuussa :)

Mites muut esikoista odottavat, ajattelitteko käydä nuo kaikki valmennukset? Niin ja tietääkö joku onko tällä alueella erikseen jotain synnytysvalmennusta? Vai tuleeko se asia sitten esimerkiksi tuolla synnytyssairaalassa käytyä läpi.
 
Me käytiin valmennuksessa vuonna 2013. Silloin ei ainakaan ollut oikeen minkäänlaista synnytysvalmennusta. Päksissä käytiin mutta siellä oltiin vain auditoriossa ja katsottiin kuvia synnäriltä. Joitakin asioita kerrottiin synnytyksestä mm. Kivunlievityksestä.
 
Siinä listassa olevat ovat ainoastaan ensi odottajille. Seuraava on sitten 9.5. Mukaan vain :)

Me odotetaan toista mutta meillekkin annettiin tuo lista, ihan sen takia että ollaan uusia paikkakunnalla (tai no uusia ja uusia muttei Päksi oo tuttu) Mietitään siis mentäisiinkö myös, mutta ei me oikein noilla sepustuksilla tehdä mitään. Olisi ollut kiva nähdä synnäriä tms. :)
 
Ajateltiin miehen kanssa mennä vaan siihen synnytysosasto tutustumiseen :) Ei oikein vaikuta meidän jutulta muuten. neuvolassakin jotenkin naureskellen meille esitteli noita valmennuksia niin tuli vähän outo fiilis koko hommasta [emoji3]
 
Takaisin
Top