Äitiyspakkaus

Höpö juttuja tuo, että on voitu tietää millo vikat vanhat menee jakoon, kerran eivät mee haku järjestyksessä vaa iha randomilla
 
Mitenhän noita arvotaan jos joku on saanut päätöksen parissa päivässä ja itsellä on hakemus ollut sisässä viikon eikä ole edes käsittelyssä...
 
Käsittelyyn otto riippuu vissiin siitä, minkä kelan asiakas on. Ja tietysti sen "oman" kelan ruuhkasta.
 
Täällä tuppukylässä ei luulis olevan ruuhkaa :D
Pienillä paikkakunnilla on vähemmän käsittelijöitä. Se tietysti vaikuttaa. Ja nythän vissiin on aika monessakin paikassa ruuhkaa ku toimeentulotuki siirty Kelaan...
 
No täällä on just niitä työttömiä mut ei syntyviä lapsia:D
 
Tänään saapui tänne uusi vuoden 2017 pakkaus! Ja tosiaan heti silloin laitoin hakemuksen kun ilmoitettiin uusien olevan jaossa.

Kysymys koskien äitiyspakkausta teille kokeneemmat mammat: pitääkö kaikki tekstiilit pestä ennen käyttöä? Makuupussia ja toppahaalaria myöten? Nehän eivät tule ihoa vasten.
 
Mä en meinannut pestä :).

Apua, minä ja vissiin Pilvilinna laitettiin kanssa silloin 19.4. ja mulla ainakin vielä käsittelyssä. byäh!
 
Oli salasella jollakin muulla hävinnyt myös. Luulen, että ois postitettu. Käyn vielä päivemmällä katsomassa, että onko jotai uutta ilmoitusta tullu. Eile illalla ei ollut kuin hävinnyt koko avustus.
 
pakko napista taas aiheesta..
upload_2017-5-4_7-30-15.png
Tuollaiseksi oli nyt muuttunut tuo näkymä. eilen tuli se 2 viikkoa tosiaan täyteen. Paljonkohan arvioitu aika tulee heittämään :arghh:
 
Oi viisaammat hengenheimolaiset.. Nyt lukee, että päätös annettu / ratkaistu. Koskahan mä saan ton paketin?

muoks. kelan sivuilla lukee, että parisen vkoa voi mennä, mutta huoh. Olen malttamaton, haluan isälle tarkoitetun paketin pois mun vaatekaappi jemmasta :D
 
Muokattu viimeksi:
Oi viisaammat hengenheimolaiset.. Nyt lukee, että päätös annettu / ratkaistu. Koskahan mä saan ton paketin?

muoks. kelan sivuilla lukee, että parisen vkoa voi mennä, mutta huoh. Olen malttamaton, haluan isälle tarkoitetun paketin pois mun vaatekaappi jemmasta :D

Mulla luki jo 2.5 että käsitelty ja pakettia ei ole näkynyt vielä.
 
Takaisin
Top