Sokerirasitus & radi

Kauanko testissä kaiken kaikkiaan kestää? Mietin vain, tarviiko vapaapäivä ottaa ja kuinka voimaton on sen jälkeen ylipäätään töitä tekemään...:think005
 
Reilu kaks tuntia kannattaa varata aikaa. Ite en mee töihin sinä päivänä kun oon kaks kertaa elämäni aikana käyny ja aina tullu nii hirvee olo että ei kykene tekee mitää koko päivänä.
 
Testissä kestää 2h ja mulla ainakin on ollut heikko olo ja päätä särkenyt koko päivän sen jälkeen :/
 
Niissä menee kaksi tuntia. Eka otetaan verikoe ja juodaan juoma. Tunnin päästä toinen, ja kahden tunnin päästä kolmas verikoe. Kannattaa ottaa lukemista tms tekemistä sinne mukaan :) mä kävin sen jälkeen aamiaisella ja menin töihin, mutta taitaa olla aika yksilökohtaista että miten kroppa ne sokerit ottaa vastaan.
 
Mä ajattelin huomenna kysyä pomolta voinko ottaa vapaapäivän sokerirasituspäivälle. Oloja muutenkin vieläkin, niin varmaan tulee aika kurja päivä tuosta olojen puolesta.
 
Tampereen ohjeistus 10-12 tuntia. Mulla pääsiäisviikolla se toinen rasitus. Odotan oikein innolla päihitänkö tän sillonkin :D Jos en, ni ei mitään, sit sen mukaan mennään.
 
Mä olin 11h paastolla ja täällä labran aulassa nyt istuskellaan.. Sitruunalitku oli oikeastaan ihan hyvää (pelottelua!), joten kaikki ok vielä :D Ja pitkälleenkin pääsee jos alkaa heikottaa..
 
Mullakin tällä viikolla edessä, otin suosiolla töistä päivän vapaaksi. Toivottavasti tulis normaalit tulokset, viime kuukausina herkut on maistuneet aivan liikaa..
 
Hmm.. Seuraava neuvola viikolla 26+0 ja sanoi, että kattellaan sitä rasitusta sitte vasta.. o_ONvlakorttiin on merkitty vko 24-28.. Toki olis positiivista, jos sen jotenkin voisi välttää kun kaikki on tähän asti mennyt hyvin eikä itseäkään sokerit huoleta *koputtaa puuta*:gen045, mutta olis kyllä todella syvältä mennä rasitukseen kahden viikon varotusajalla, koska työt pitäis sitte järjestellä luultavasti uusiksi..
 
Sitä minäkin kysyin, että en siis varaile mitään aikoja ennen seuraavaa nvlaa, niin vastaus oli että älä varaa! On vaan tosi hankala, kun listat töissä on 2-3 viikoksi tehty, testi tehdään aamulla jne... Nooh, näköö kuukauden päästä kuis käy!:bag:
 
Meillä neuvolatäti unohti mainita sokerirasituksesta viime käynnillä ja itse unohdin kysyä. Muistin asian vasta illalla ja ajattelin että ei kai sitä tarvitse sitten sellaiseen mennä. No, seuraavana päivänä neuvolasta soitettiin ja sanottiin että oli unohtanut mainita asiasta ja että on nyt tehnyt lähetteen ja postissa tulee lisäohjeet.... Jaiks! Pelottaa jo valmiiksi se mahdollinen heikko olo mikä testistä voi seurata :/
 
Äh, piti jo perjantaina soittaa aika kun torstaina neuvolassa lähetteen laittoivat, unohdin.. No nyt on muistutus maanantaille laitettu! Ehtisi vaan ennen uusia vuoroja niin säästäisi vekslaamisen. :)
 
Voihan keekele! Olis pitänyt varata sokerirasitus aiemmin, nyt sain juuri ja juuri oikeilla viikoilla (28+2) kun tuppukylän labrassa on niukasti aikoja. Noh, ehkä pääasia että tulee käytyä. Toivottavasti ei tarvitse jatkoja sitten...
 
Takaisin
Top