Mikä pännii

Mulla palaa kanssa pinna aika herkästi.. Tänäänkin töissä oli ihan hirveetä kun palo käämi väkisin ja piti laskea muutaman kerran kymmeneen..
Meillä kans isäntä ei välillä ymmärrä mun kiukuttelua eikä osaa yhdistää sitä hormoneihin, keksinyt jostain et vika on mun äidissä et sillon oon huonommalla tuulella kun sitä nään :D Voihan se Anoppi tietty olla se kaiken pahan alku ja juuri :D
Ehkä sinunkin miehesi sitten tajuaa kun maha alkaa kasvaa ja asioiden tekeminen saattaa olla hankalaa et ehkä toi emäntäkin kaipaa hieman apua :D
 
Ei hitto, meilläkin kuulemma mun äiti on syypää vaikka mihin! Mies on aina ihan varautunut ja kauhuissaan kun treffaan äitiäni (aika harvoin) koska silloin oon kuulemma kireä ja hermostunut :D Voi Anopit!
 
Joo mistä hitosta ne repii noita juttuja :D Miesten pettämätön logiikka taas jälleen kerran :D
 
Pännii kovasti kun isäntä ei halua selvittää 2 viikkoa takaista riitaansa mun iskän kanssa. Sunnuntaina aamuyöllä lähtee 5 viikoksi tuonne thaimaa, borneo, jakarta, sulawesi alueelle lomailee niin kiva jättää asiat sitten taas selvittämättä.. Ei se sen helpompi oo selvittää kun se sieltä takaisin tulee kun ei mun iskä unohda asiaa kyllä...
 
pakko napista...
Pari päivää kiukuttanut suunnattomasti erilaiset kivut.
Kaikki nämä varmasti kuuluu raskauteen, mutta jotenkin jaksaa ottaa aivoon.

Onkohan muilla istumatyöläisillä kipuja jos istut tietyssä asennossa, kivut tuntuvat paineena kohdussa?!

Liitoskipuja, vatsakipuja.. argh!
Kiitos ja anteeksi. :mad::oops:
 
Mulla kanssa pienet Fiskarsin veitset menee pitkin alavatsaa, ja välillä vihloo kunnolla. Työ on pitkälle fyysistä, paljon kävelyä, rappuja, raskaita nosteluja ja välillä koneella istumista. Ja kun istahtaa, niin kyllä tuntuu painetta alavatsassa. Ei ihan mukavin tunne... Ja jalat turpoo, kun turvakengillä käpsyttelet koko päivän..

Ittee pännii eniten tämä keli.. E-Pohjanmaalla ei oo lunta kuin nimeksi, pyörätiet jäässä, jäniskoirat menee pitkin seiniä kun ei mettälle pääse..ja taas tuulee, ei paljon houkuta lenkkeillä :banghead:
 
Noniin, perjantaina käyty lääkärissä noista valittamistani kivuista.
Mulla niin ahdas kroppa, että veri ei pääse nivusissa kiertämään ja tekee kivut + sisäisen turvotuksen. nyt jo :D o ou.
 
Toho voi kuulemma löytyä apu tukisukkahousuista :)

Okei, lääkäri ei neuvonut tuota. Tarvii suoristaa nivuset, jotta näin ei kävisi.
Nyt testailen satulatuolia ja sitten osan päivästä teen toimiston sohvalta käsin.
 
Mulle neuvola sano noista tukisukkiksista, että auttaa veren- ja nesteenkiertoon, että ei pakkautuisi nivusiin ja alapäähän mikä on yksi syy mikä aiheuttaa kipua ja paineentunnetta. :)
 
Mulle neuvola sano noista tukisukkiksista, että auttaa veren- ja nesteenkiertoon, että ei pakkautuisi nivusiin ja alapäähän mikä on yksi syy mikä aiheuttaa kipua ja paineentunnetta. :)

pitääpäs tutkia :), kiitos.
 
ärsyttää itkettää ja vituttaa tää yksin odotus. neuvolajuttuihin pitäis saaha isänkin tietoja täyteltyä mutta sitä ei kiinnosta vastata mun puheluihin tai edes viesteihin. ääh...
 
Olisko sulla mehupuristin ketään kaveriksi? TIedoista viis, mutta saisit tukea ja jonkun jonka kanssa setviä, ihmetellä ja jakaa? Tsemppi hali :Heartred
 
Ei mullakaa oo ollu kenen kanssa jakaa tätä raskautta. Oon senki innostukseni purkanut käsitöihin vauvalle :D
 
Tsemppiä mehupuristin! Toivottavasti sulla on muuten lähipiirissä (perhe, ystävät) tukea raskausaikaan ja myös vauva-arkeen. Olisiko siinä porukassa ketään, kenen kanssa pääsisi jakamaan odotukseen liittyviä asioita?
 
joo kyllä onneksi on paljon auttajia, mulla menee vähän hassusti kun kesällä muutan takaisin porukoille asumaan ettei tartte ihan yksin vauvan kanssa olla, äiti innoissaan oottaa jo vauvaa ja oli se rakenneultrassakin mukana :D
mutta tuo vauvan isä voisi kyllä jotain ilmotella, ärsyttää kun aluksi hän oli aivan innoissaan muuttamassa samalle paikkakunnallekin kuin minä (meil on n 200km siis väliä) mutta kuukaudessa vaihtu suunnitelmat ilmeisesti ja nyt ei varmaan edes katso minun laittamia viestejä. hmh.
 
No mehupuristin anna olla sitten tommosen ukon. Ottakoon ite yhteyttä, kun ottaa. Keskity vain tulevaan! Turhaa harmittelet toisen puolesta. Tsemppiä! Ja kiva, kun pääset porukoille asuu niin on tukea :)
 
oommie sille jo turhautuneena viestiä heittäny että hyvää loppuelämää... :D mutta eikös hänen kuitenkin ole pakko maksaa elatusmaksut?
 
Kommentoin yhteen julkaisuun fb:ssä että pitäs Tehyn puuttua asiaan niin pomolta tuli viesti tunnin päästä että muistathan työpaikan some säännöt, sit se oli yrittänyt soittaa ja laittoi toisen viestin että käydään huomenna sitten yhdessä sosiaalisenmedian työnantajan antamat säännöt.
Voin perkele kertoa että pikkasen kiehuu. Missään vaiheessa en työnantajaa tai ketään maininnut kommentissani ja kommenttini oli ihan yleismaallisesti kirjoitettu. Noh, jos pomo on noin varpaillaan niin ei se kyllä minun ongelma ole, mitään väärää en ole tehnyt. Onneks mulla on 20.4 viimeinen työpäivä. Jotenkin olis kuukausi jaksettava tai sit jään saikulle huomisen keskustelun jälkeen niin pitäköön tunkkinsa!
 
Mä poistin fb:stä tiedon työpaikasta just tosta syystä. Sanottiin että jos siellä lukee työpaikka ni sillon edustaa työnantajaa. No minähän en työpaikkaani edusta vapaa-ajallani somessa joten poistin tiedon ni voin julkasta mitä tykkään ilman et tarttee miettii joka kerta että mitä työnantaja siitä ajattelee....
 
Takaisin
Top