Äitiyspakkaus

Mä en jaksa odottaa et nään ne äitiyspakkauksen vaatteet..
 
Mie ootan ehkä eniten makuupussia!:grin Johtuen ehkä, kun noita vaatteita on ja möin esikoisen pussukan jo pois niin haluun nätimmän! En tykännyt 2014 siilikuosista.
 
Itse odotan kovin, että pääsen penkomaan pakkauksen sisältöä ja ihastelemaan kaikkea pientä ja käytännöllistä. Tähän mennessä olen saanut vain katsella ystävien saamia äitiyspakkauksia, mutta onhan se nyt ihan eri, kun itse saa esikoisen ja saa itse käyttöön noinkin loistavan pakkauksen :happy: Mies ei tiennyt, että mitä pakkaus sisältää, ennen kuin näytin netistä 2016 vuoden pakkauksen sisällön, ja hän oli aivan ihmeissään, kuinka paljon tavaraa siellä on.
 
Itse odotan kovin, että pääsen penkomaan pakkauksen sisältöä ja ihastelemaan kaikkea pientä ja käytännöllistä. Tähän mennessä olen saanut vain katsella ystävien saamia äitiyspakkauksia, mutta onhan se nyt ihan eri, kun itse saa esikoisen ja saa itse käyttöön noinkin loistavan pakkauksen :happy: Mies ei tiennyt, että mitä pakkaus sisältää, ennen kuin näytin netistä 2016 vuoden pakkauksen sisällön, ja hän oli aivan ihmeissään, kuinka paljon tavaraa siellä on.

Meillä mies luuli et niillä äitiyspakkauksen vaatteilla pärjää eikä tarvitse mitään muuta ostaa :D
 
Heh, miehet on niin ihanan yksinkertasia ajatusmaailmaltaan, mitä vauvan hankintoihin tulee. Varsinkin vaatepuoli.

Mä aion odottaa, että nään uuden pakkauksen kuosit ja sit sen perusteella laitan hakemuksen joko heti tai vasta huhtikuun puolen välin jälkeen =)
 
Me otetaan äitiyspakkaus, kun esikoinen tulossa :) Itsekin odotan innolla, että pääsen penkomaan äitiyspakkausta. Tällä hetkellä, se vaan tuntuu, niin kaukaiselta :) Itsellä ei ole vielä vatsa kasvanut paljoakaan (LP 30.7) ja alkuraskauden oireet ovat alkaneet häviämään, joten välillä huomaan miettiväni, että olenkohan oikeasti raskaana :p
 
Me otetaan ehdottomasti äitiyspakkaus vaikka toinen onkin tulossa, riippumatta vauvan sukupuolesta ja pakkauksesta. Onhan tuo viime vuoden pakkaus värimaailmaltaan enemmän poikavauvoja silmällä pitäen rakennettu. Myönnän olevani hieman vanhanaikainen värien suhteen, vaikka tytöt voivatkin leikkiä autoilla ja pojat barbeilla :joyful: Noo... ne vaatteet, jotka ei miellytä menee sitten eteenpäin.

Kävin muuten tänään ensimmäistä kertaa Suomessa neuvolassa ja meidän täti siellä sanoi, että viimeaikaisten äitiyspakkausuutisten jälkeen tuli selvä piikki KELA-hakemuksiin nimenomaan raha-avustusten osalta, eli pakkauksia on mennyt vieläkin vähemmän mitä on arvioitu. Moni huhti- tai toukokuinen varmaan totesi, ettei ehdi saamaan uutta pakkausta eikä halunnut vanhaa. Meillä taitaa mennä joka tapauksessa tiukille uuden pakkauksen suhteen kun LA jo 1.7.
 
Mäkin haluaisin nähdä uuden pakkauksen. Mutta otetaan kyllä pakkaus vaikka RU:ssa selviäisi että tyttö tulisi ja vanha pakkaus tulisi
 
Onko muuten kellään tarkkaa julkaisupäivää tiedossa tolle uudelle? Itse rupeen kyylää asiaa, mutta jos joku tietää. Tai sit pitää mies laittaa asialle, hän kaivo esikoisen pakkauksenki ennen aikoja esiin :)
 
Katoin kaikki äitiyspakkaukset - 94 asti - 97 ei näkyny kuin poksi, mutta aika poikamaisia nuo on aina kyllä ollu. Sais ehkä olla unisexejä enempi värien kera. Ei ois vaikea homma kyl.. :meh:
 
Ei minusta vaalean vihreä tai sininen oo kovinkaa tummia värejä. Mutta ei tosiaan ois vaikea kuoseilla ja väreillä tehdä unisexejä. Meidän poika käyttää kirkkaita värejä. En oo ikinä ollut lastenvaatteissa harmaan tai mustan ystävä, jotkut housut tietty on mustaa ja harmaata, mutta muuten värikästä päälle on puettu. :)
 
Ei tarkkaa julkaisupäivää tiedä varmaan kukaan tässä vaiheessa. Kelan arvio oli maaliskuu, mutta siihen vaikuttaa varmaan just miten nyt alkuvuodesta pakkauksia haetaan.
 
Ehdottomasti otetaan pakkaus, odotan jo innolla sen julkistamista, kaikki värit käyvät vaatteissa, itse en niinkään pidä tiettyjä värejä enemmän pojille tai tytöille sopivina! Julkaisisivatpa sen sisällön jo niin pääsisi fiilistelemään! :smiley-bounce012
 
Ei minusta vaalean vihreä tai sininen oo kovinkaa tummia värejä. Mutta ei tosiaan ois vaikea kuoseilla ja väreillä tehdä unisexejä. Meidän poika käyttää kirkkaita värejä. En oo ikinä ollut lastenvaatteissa harmaan tai mustan ystävä, jotkut housut tietty on mustaa ja harmaata, mutta muuten värikästä päälle on puettu. :)

No tummiks väreiks usein menee vihreet, siniset yms. Jaa kirkkaina sitten keltaset, pinkit jne :D suurin osa kuitenki mieltää asian niin että tytölle voi niitä poikien värejä pukee ja pojille taas ei sovi tyttöjen värit. Ainahan tästä valitetaan. Ei voi minkään,aina ei saa kaikkia miellytettyä
 
Mä puen mieluummin tumman sinistä tai esim turkoosia mun tytölle ku vihreetä, keltaista tai ruskeaa. Viime vuoden pakkauksessa oli mun mielestä kivat ne kirkkaan punaiset housut, sitä vois olla vaikka enemmän. Punainen sopii mun mielestä hyvin sekä tytölle että pojalle.
 
Takaisin
Top