Vauvan liikkeet

Juu ei jaella. Mää sain 2014 vielä. 2015 niiden jakelu oli siirtynyt apteekkiin. Niiden menekki on varmaan pienempi kun täytyy ite hakee eikä automaattisesti anneta kaikille.
 
Mä en oo tuntenut hipsuttelua enää pariin päivään. On tainnut vauva kääntyä jotenkin ja potkii selkään. No, ehkä se on ihan normaalia vielä näillä viikoilla, ettei tunne (ainakaan jatkuvasti) :) Rv 12+6.
 
Mulla ihan sama pilvikirsikka. Välillä katoaa useammaksi päiväksi tuntemukset. Mietin, että onkohan istukka hieman siirtynyt/alkanut kasvaa enemmän eteenpäin tms.
 
Aivan! Mä en edes tiedä missä istukka sijaitsee, kun ei sitä merkattukaan neuvolakorttiin. Ehkä seuraavassa ultrassa selviää :)
 
Mullakin vielä vaihtelee tuntemukset päivittäin. Nyt (14+6) jo joka päivä tunnen jotain mutta joku päivä liikkeet on tosi vähissä ja esim. tänään taas tuntuu tosi paljon liikettä. Eilen jo meinasin huolestua, kunnes ihan iltamyöhällä tunsin ekat mylläykset.
 
Mää oottelen liikkeitä sit lähempänä puoltaväliä, siellä joskus rv18-20 oon tuntenut ne aiemmin.:)
 
En oo varma! Enkä ees usko, että oisin tuntenu. [emoji18] Muljahti vaan niin mahtavasti, ja tuntu siinä kohalla kohtua joka on noussu häpyluun yläpuolelle :D
 
Täällä 15+0 (ultran mukaan) eikä muuta ole tuntunut kuin jonkinasteista kuplimista välillä, tai sitten kuvittelen senkin. Ehkäpä siellä kohta alkaa mylläys, jännää! Maha kyllä tuntuu raskaammalta jo tässä kohtaa varsinkin lenkkeillessä! Tai sit ei vaan alkuraskauden ja jouluähkyn jälkeen jaksa enää ylämäkiä :D
 
Mä jännärin odottelen... välillä kuvittelen jotain tuntevani, nyt on 15+1. Ekassa raskaudessa tutui 17+ jotain pientä tönimistä. [emoji173]
 
En tiedä onko mielikuvitus, toiveunta vai ihan faktaa mutta eilen aamulla mieheni ja minun sänkypuuhailun jälkeen tunsin ihme kuplimista kohdun vasemmalla puolella.... Mietin ittekseni että nyt se pelästys ja sai potkuraivarin :woot: rilen oli 11+5
 
En tiedä onko mielikuvitus, toiveunta vai ihan faktaa mutta eilen aamulla mieheni ja minun sänkypuuhailun jälkeen tunsin ihme kuplimista kohdun vasemmalla puolella.... Mietin ittekseni että nyt se pelästys ja sai potkuraivarin :woot: rilen oli 11+5

Heh :D Meillä aina isäntä sanoo et pikkuinen häiriintyy mut silti se haluaa seksiä aika usein. :D Paljon silittelee myös mahaa ja puhuu pienelle. Itse taas tykkään paljon yksin laulaa niin oppii varmasti musikaaliseksi pienikin :Heartred
 
Mistähän syystä tuntuu liikkeet paljon vähemmän nyt (14+1) ku vaikka pari viikkoa sitten? On doppleroitu eilenkin, ni kyllä siellä asukas oli, mut niin hissukseen elelee. Joka päivä ei välttämättä tunnu mitään, vaikka yrittäs oikein tarkkailla.
 
Mistähän syystä tuntuu liikkeet paljon vähemmän nyt (14+1) ku vaikka pari viikkoa sitten? On doppleroitu eilenkin, ni kyllä siellä asukas oli, mut niin hissukseen elelee. Joka päivä ei välttämättä tunnu mitään, vaikka yrittäs oikein tarkkailla.
voi johtua esim. siitä, et lapsi on kääntynyt eri asentoon.
 
Balacenia, tuo on varmaan ihan totta. Ehkä kohdun nouseminen ja uusi "asemoituminen" vois vaikuttaa tuntemuksiin. Olin jo niin tottunut liikkeisiin, et tää tuntuu vaan hämmentävältä.
 
Mullakin tuntui rv 11-12 enemmän kuin nyt 14+. Eiköhän ne jo parin viikon päästä ole taas selkeämmät :)
 
Takaisin
Top