Keski-suomen mammat :)

Nonni kuinka vanha sun esikoinen on? :)
Täälä siis kans toista poikaa oottelen :D
 
Nonni kuinka vanha sun esikoinen on? :)
Täälä siis kans toista poikaa oottelen :D

Herra on 2,5v. :) Hyvässä uhmaiässä siis.. :D kotona oon ollut pojan kanssa ja nyt sit ainakin vuos vielä lisää. Mikäs ikänen siltä löytyy? :)
 
Heippa! Täällä kanssa tuleva mamma. Odotamme esikoista saapuvaksi juuri ennen Joulua Olen 32-v ja asun Jyväskylässä.
 
Nonni meillä tuli esikoinen reipas viikko sitte vuoden :) palasin työelämään jo elokuusta ja poika alotti lokakuusta hoidon ja aion pitää hoidos vaikka jäänki kotia :)
 
Voihan tän järkyttävän väsymyksen ja huonon olon kanssa.. oksennus ei tuu, mutta yököttää niin paljon. Millä viikoilla teillä alkoi helpottaan olo, jotka kärsi tästä samasta olosta..??
 
9512aino mulla alkoi rv16 alkoi helpottaa, satunnaisesti sen jälkeen oon joutunu oksentaan. Sitte alkoi vaivata ruokahaluttomuus, mitää ei tee mieli ja joudun pakottaan itteni syömään..
 
Joo mulla on jo nyt toi, että vaan hyvin harvat ruuat menee alas. Ja just näin iltasella, alkaa vähän maittaa,mutta aamusin ihan armoton olo..
 
Tuttua hommaa. Meillä on jääkaappi täynnä kaikenlaasta ruokaa jos joku sattuis menemään alas. Usein teen päivällisen miehelle ja pojalle mutta itte saattaa jäädä syömättä ku ei vaan maistu :/
 
Mulla ehkä viikolla 14 alko helpottaa paha olo ja viikolla 29 näemmä tuli takas :facepalm: ihan totaalisesti auvoinen keskiraskaus ohi kyllä nyt. Olihan tässä tosiaan välissä kuukaus etten oksentanu :facepalm:. Tää taitaa olla kyllä eka päivä tässä odotuksessa etten oo lämmintäkään ruokaa syöny. Esikoisen odotuksessa oli kuukaus alkupuolella et ei pystyny lämmintä ruokaa syöny. Tosin tää loppupuolen pahoinvointi voi liittyä näihin menkkajuileihin ja kipeisiin supistuksiinkin et ota näistä nyt selvää.
 
Joo tosi inhottavaa kyllä.. Varsinkin se, että jokainen päivä on henkisesti myös todellinen selviytyminen. Ei sitä ennen raskautta ajatellukkaan, että oikeesti on myös henkisesti ajottain rankkaa kun on niin huono olla ja ei saa ruokaa menemään alas. Mutta pitää vaan yrittää jaksaa ja ajatella sitä, että kuhan masussa kaikki olis hyvin ja se mikä palkinto odottaa sitten kesäkuussa ❤️
 
Täällä kanssa Jyväskylästä ollaan ja toinen syntymässä maaliskuussa :)

Oisin kysellyt vinkkejä, missä Jyväskylän keskustassa on vauvanhoitopaikkoja? Ollaan esikoisen kanssa käyty sokkarilla, jossa ihan kiva hoitohuone.. Mutta epäilen että sekin ehkä lopettaa toimintansa, kun huomasin just noista mainoslehdistä, että sokos ei myy enää ollenkaan lasten tuotteita ensi vuonna. Eihän se tietysti tarkoita, että hoitohuonekin pitää sulkea, mutta saapa nähdä..
 
Moikka keski-suomalaiset tulevat äidit! :)
Täällä vasta tutustumassa tähän foorumiin. Viime perjantaina plussasin ja sen perusteella la 19.8. eli nyt 5+3. Ensimmäistä vauvaa odotellaan mieheni kanssa innokkaana. Kovin on vähäisiä oireita ollut: ainoastaan nipistelyä vatsassa, huimausta ja rintojen arkuutta. Saas nähdä milloin pahoinvoinnit ja väsymykset tulevat kehiin..
 
Tervetuloa elomami! Onnea plussasta :) Kyllä ne oireet vielä kerkeää tulla, tai parempi jos selviäisitkin vähällä :D
 
Onnea paljon elomami :) Jep täällä ollaan kärsitty kyllä niin kauheista oloista ja huomenna alkaa rv 15 ja vieläkin tuntuu, että ei oo ihan elämänsä kunnossa :D Toivottavasti selviät vähillä oloilla :)!
 
Aino mulla alkoi helpottaa krapulaolot tuollon rv15 :D alko supistukset toki sitte tilalle..

Täälä 32+2 ja kaks päivää ollu taas ihan kauhiat menkkajomot, panadolia pitäny ottaa kahdesti päiväs ja lämpötyynyn kans selvitty. Supistuksiaki jonku verran tullu, ei kuitenkaa kovin kipeitä. Voikun ei mentäis ainakaa yliajalle tän raskauden kans.. Kamala jos pitäis vielä 10vk kärvistellä näiden kipujen kans :sad001
 
Heipsan kaikille! Täälläkin yks nuori mama ilmottautuu! Mulla on 5 wee esikoistyttö, ja nyt ootellaan poikaa 21 rv :Heartpink:Heartblue tänään käytiin rakenneultrassa ja kaikki oli hyvin:thumright hyvät joulut kaikille!
 
Takaisin
Top