Matkustaminen raskausaikana

Liinukainen

Puuhakas puhuja
Heippa!

Ollaan kaverin kanssa mietitty ulkomaanreissua, kohteena Dubai.
Olen nyt tällä hetkellä rv10+4, ja matkaa olimme suunnitellut maaliskuulle, jolloin oisin viidennellä kuukaudella ja viikkoja olisi n. 20 jotain (en osaa tarkkaa viikkomäärää sanoa.) ->

Kysymys siis kuuluu, uskaltaisitteko vielä reissata tuossa vaiheessa? :)
Neuvolassa kysyin aiheesta, ja sanottiin että no maaliskuulla vielä onnistuisi lentää mutta huhtikuun puolella ei enää suosittele. Ja lentomatkaahan sinne olisi n. 7h.

Itse en osaa sanoa oikein juuta enkä jaata kun esikoinen kyseessä ja olen muutenkin niin varovainen kaiken kanssa..reissukuume olisi kuitenkin kova nyt kun mahdollisuus vielä olisi käydä :) matka olisi kuitenkin tarkoitus varata tässä parin päivän sisään mikäli lähden.
 
Tämmönen osio on jo tehty aiemmin. :) Sieltä varmaan löytyy vastauksia ja vastailijoita. Itse en osaa sanoa tohon mitää.
 
Mä oon lähdössä huhtikuulla teneriffalle Liinukainen enkä oo tosin asiasta vielä kyselly mutta mitä oon lueskellu että monikin reissaa ihan loppu raskaudessakin jos vaan vointi sen sallii ja tosiaan vakuutukset kannattaa olla kunnossa. mä en todellakaan näe mikä ongelma on reissata jos raskaus on normaali ja sujunut ongelmitta. eihän raskaus mikään sairaus ole.
 
Takaisin
Top