PK-seudun odottajat

Olisiko iltapäivä/alkuilta paras aika? Ehdotelkaa jotain, mulle periaatteessa käy kaikki, jos mies sattuu olemaan kotona tungen sen sitten toiseen makkariin siksi aikaa :) Mutta, jos laitan vaikka kaksi vaihtoehtoa:

1. klo 13-16 eli iltapäivä
2. klo 16-19 eli alkuilta

Kumpi olisi parempi?

Nyyttärit voisi olla ihan jees jos meitä on se kymmenen tai enemmänkin. Mä voisin leipoa vaikka pari suolaista piirakkaa, onko ruokarajoitteisia?
 
Kumpikin aika käy mulle, eikä ole mitään ruokarajoitteita.
Mä voisin tuoda muffinsseja tullessani!
 
Plääh mulle sattui työvuoro juuri tuolle päivälle. :meh: No, ensi kerralla sitten, jos vielä toinenkin tapaaminen järjestetään. :happy:
 
Hei, olen myös pk-seudun odottaja, peruuntui juuri meno tuolta viikonlopulta joten olisin kiinnostunut tulemaan mukaan! :) molemmat ajat sopivat mulle.
 
Niin ja mä en syö punaista lihaa(possua ja nautaa) mutta sitä ei tarvitse erikseen miettiä tarjottavissa, syön sitten sitä mitä pystyn :)
 
Niin ja mä en syö punaista lihaa(possua ja nautaa) mutta sitä ei tarvitse erikseen miettiä tarjottavissa, syön sitten sitä mitä pystyn :)

Ei haittaa Pähkinä84, mä oon myös "liharajoitteinen" joten varmasti sulle löytyy myös suolaista syötävää :)
 
Heippa kaikille! Reilun viikon päästä nähdään, kivaa :happy: Kokosin tähän tapaamiseen ilmoittautuneet, toivottavasti bongasin kaikki:

Vius
Kzu
Onsku
Musicro
Hamahelmi
NeneT
Aliina_s
Syksyinen + 2v
Pähkinä84 + 2v
Jouluesikko
Alise

Onko Mekku tulossa? Entä joku muu joka puuttuu listalta? Siksi kysyn, että laitan ilmottautuneille erikseen viestillä osoitteen ja varuiksi mun puhelinnumeron.

Mä teen pari suolaista piirakkaa, Musicro lupasi tuoda muffinsseja ja Pähkinä karkkia ja suklaata. Haluaako joku muu osallistua tarjoiluihin? Vielä voisi tuoda vaikka juotavaa (vichyä, limua, holitonta skumppaa tms, hanaveden, sekamehun ja kahvit/teet tarjoaa talo), leipoa suolaista tai makeaa, sipsejä ja dippiä tai mitä nyt mieleen juolahtaa?

Jos sulle on jo kertynyt kaappeihin vauva-aiheista tavaraa josta haluat päästä eroon niin ota mukaan jos se kelpaisi jollekin toiselle! Mulla on pari kestovaippaa (tän ja viime vuoden äippäpakkaukset), joita en tule käyttämään, ne saa halutessaan viedä mukanaan :)

Aikatoiveet painottuivat tuonne myöhempään eli nähdään klo 16 alkaen!
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top