Marras16
Näppärä viestien naputtelija
Mekin saatiin viimeksi neuvolasta kummallekin joku odotusajan kysely, oli sellainen monen sivun pinkka. Muakin huvittanut noissa kyselyissä, et vastaako joku oikeasti rehellisesti jos on käyttänyt huumeita tai kotona riidellään paljon tms. Mut joo, eikai no haitaksikaan kellekään ole ja varmaan tärkeintä et ne herrättäisi ajattelemaan asioita.
Jee! Sain ilmoituksen, et äitiyspakkaus olisi haettavissa! En ole vielä jaksanut hakea, kun sain ilmoituksen kun olin pojan kanssa keskustassa ostelemassa vielä vaatetta kouluun ja oltiin bussilla liikkeellä. Nyt mietin, et minkä painoinen se loota on? Jaksaako sen itse hakea? Siis kantaa postista parkkipaikalle autoon ja autotallista sisään?
Mua kanssa jotenkin "surettaa" kun poika menee ekalle. Jotenkin vaan sellainen huoli, että miten se siellä pärjää, onko kivoja kavereita ja kiusataanko? Nyt se jotenkin tuntuu taas äkkiä kamalan pieneltä kun menee sinne pienimpänä kun eskarissa oli niitä isoimpia. Ei nyt ole mitään syytä epäillä etteikö pärjäisi, mut jotenkin vaan huolettaa silti. Etenkin toi kiusaaminen ja kaveripiirien muodostus on asioita, jotka tulee vaikuttamaan ihmiseen mahdollisesti loppuiäksi. Huh, ihan alkaa itkettää. Olen kyllä siitä onnellinen, että vauva ei synny ihan vielä, että ehtii hiukan kattoa miten toi koulu lähtee käyntiin ja olla siinä keskittymässä poitsuun 100%:sti. Oma vauva ja nyt se todellakin menee jo kouluun! Snif!
Jee! Sain ilmoituksen, et äitiyspakkaus olisi haettavissa! En ole vielä jaksanut hakea, kun sain ilmoituksen kun olin pojan kanssa keskustassa ostelemassa vielä vaatetta kouluun ja oltiin bussilla liikkeellä. Nyt mietin, et minkä painoinen se loota on? Jaksaako sen itse hakea? Siis kantaa postista parkkipaikalle autoon ja autotallista sisään?
Mua kanssa jotenkin "surettaa" kun poika menee ekalle. Jotenkin vaan sellainen huoli, että miten se siellä pärjää, onko kivoja kavereita ja kiusataanko? Nyt se jotenkin tuntuu taas äkkiä kamalan pieneltä kun menee sinne pienimpänä kun eskarissa oli niitä isoimpia. Ei nyt ole mitään syytä epäillä etteikö pärjäisi, mut jotenkin vaan huolettaa silti. Etenkin toi kiusaaminen ja kaveripiirien muodostus on asioita, jotka tulee vaikuttamaan ihmiseen mahdollisesti loppuiäksi. Huh, ihan alkaa itkettää. Olen kyllä siitä onnellinen, että vauva ei synny ihan vielä, että ehtii hiukan kattoa miten toi koulu lähtee käyntiin ja olla siinä keskittymässä poitsuun 100%:sti. Oma vauva ja nyt se todellakin menee jo kouluun! Snif!
oon kans huomannut, että liikkeellä olo helpottaa tuota etupuolen kipua - mutta lenkille en voi lähteä kun sitten takaosa suuttuu 
On hajonnu lautasta ja hillopurkkia, mutta eipä tarvii kenenkää enää niitä tiskata
Hoitaja antoi jonkun A4-lapun, mikä täytyy yhdessa miehen kanssa täyttää ja se täytyy muistaa ottaa mukaan sinne. Laitoin kuvat siitä lapusta. Ilmeisesti tarkoituksena olisi, että keskustelua syntyisi lappua täytettäessä kotona. Mies on juuri sopivasti sillon aamuvuorossa, niin joudun kaikenlisäksi menemään yksin. 
. Siis, mitäh???! No en kyllä osannut tuohon edes sanoa mitään. Eipä luulisi häntä paljon liikuttelevan, kumpi on tulossa.. Hän itse oli 7-v lapsenlapsensa liikenteessä, joka on toinen kaksosista. Tämä rouva siinä kertoili miten olivat kaksospoikien kanssa aamulla harjoitelleet lukemaan ja se toinen niistä pojista osasi tosi hienosti, mutta että tämä joka oli mukana "tulee vähän jäljessä"