Tänään oltiin np-ultrassa. Viikot 13+5. Vauvalla kaikki oikein hyvin. Tosi selvästi nähtiin pikkuisemme. Siellä se köllötteli unessa. Kätilön piti herätellä vähän liikkumaan, että sai kaikki mitat. Mitat oli hyvät ja vastasivat viikkoja.
Olemme tosi onnellisia.
Mä en halua tietää. En oo muistakaan kysynyt ja pieni jännitys on ihan kivaa. :) Kaikki tutut jotka on kysyneet niin on kyllä saaneet mitä on luvattukin.
Me halutaan tietää. Raskausaika on niin pitkä, että puolessavälissä on kiva saada tommonen yllätys. Syntymä itsessään on niin suuri ja upea tapahtuma, ettei siihen enää tarvi yllätystä kumpi on, eikä sitä siinä hetkessä edes mieti :)
Nii ja kyllä kysytään etukäteen. Ekan kanssa ei kysytty (tyttö) toisen kanssa kysyttiin (poika) On kiva tietää kumman vanhoja vaatteita kaivetaan esiin..
Tuttavapiirissä menny kaikilla oikein veikkaus, samoin itsellä. Ja kyllä kysytään. Helpottaa hankintojen tekoa kun en tykkää neutraaleista vaatteista yms. :)
Mulla on muuten menny veikkaukset oikein, mutta kolmosesta lääkäri veikkasi poikaa ja kätilö tyttöä, tyttö tuli :) Useinhan veikkaukset osuu oikeaan, etenkin jos poikaa ennustetaan. Aion kysyä tästäkin ehkä, en ole oikein vielä varma... Tyttö olo on vahvistunut, niin kiinnostaa tietää osuuko fiilikset oikeaan :) Toisaalta olis ihana jättää jännitys synnytykseen....
Äsken pääsin pois np-ultrasta ja kaksi vauvaa sielä liikahteli ainakin tän hetkinen A vauva oli vauhdissa :D kuvia en saanut en tiedä unohtiko antaa ? No B vauvasta ei saatu muuta kuin niskaturvotus tietää joten rv16 uus ultra :) Tällä hetkelle A vauva vastas 12+6 ja B vauva 12+0 ! Mutta lääkäri sanoi, että kaikki on hyvin näillä viikoilla :)
Huomenna SE päivä vihdoinkin koittaa, kauan odotettu ultra! Mitenhän mä maltan nukkua, ihan kauheeta kun ihmistä voi jännittää!!! Ja tää on mun neljäs, tuntuu et ei aiemmin oo ollu näin, ihmeellinen tämä ihmisen mieli :) Kauhulla/jännityksellä odotan onko kaikki kunnossa...
Mä haluisin tietää sukupuolen, mutta mies ei oo varma haluaako tietää. Ja ite haluan ainoastaan siinä tapauksessa että näkyy ns. varmasti.
Sen verran lueskellut netistä juttuja että jännittää osaako sitä sit kysyy "oikein" ettei ultraaja suutahda kysymyksestä. Onneks mun hyvä ystävä on kätilö ja sanoi että ainakin pääsääntöisesti täällä meillä sukupuolen kysyttäessä kertovat :) ja toki rakenneultrassa ensisijaisesti ihan muut asiat itseäkin kiinnostaa saada tietää.
Huh, mä selvisin! Ja kaikki on just niinku pitää Ehkä mä voin nyt alkaa nauttia tästä raskaudesta, tulee olemaan kohdallani viimeinen. Niskaturvotus tais olla 1,2mm ja veriseulojen mukaan riskisuhde 1:27000. Eli ei huolta! Mikä helpotus. Tippa linssissä tuijotin kun kätilö ultras, nyt se iski, meille tulee vauva La siirtyi 2 päivää aikaisemmaksi, eli 24.1.17 on nyt oikea päivä :)
Mä olen kuullut enemmän sellaisista, joilla sukupuolta ei ole rakenneultrassa pystytty määrittämään (huono asento, liikkuu liikaa tms). Yhdellä kaverilla piti olla tyttö, mutta poika sieltä tuli. Ilmeisesti harvinaisempaa erehtyä tuohon suuntaan.