Omin käsin vauvalle :)

^Sopivasti punainen kun joulu tulee ja ehkä käyttää sillon 74 kokoa...mutta ei kuitenkaan liian sesonkiaiheinen, että käy myöhemminkin :)
 
Winks, tuo on sellainen kirkas pinkki/fuksia/aniliininpunainen. Ei siis mikään varsinainen joulunpunainen. Mutta eiköhän se mene joulunakin värinkin puolesta :) resorit vaaleanpunaiset, saattaa näyttää kuvalta valkoiselta.
 
Mä hain kahvipaketilla nettikirppikseltä kassillisen jämä kankaita. Trikoota, puuvillaa ja fleeseä, ihania kuoseja! Nyt oon monta päivää rääkänny mun Yamatan-konetta ja isommilla pojilla on jo läjä pipoja ja eilen illalla innostuin kokeilemaan vauvalle kuolalappua :happy: Tästä tuli tosi kiva, täytyy vaan käydä ostamassa isompia neppareita..

20160310_195206.jpg
 
Näitä kuolalappuja mun pitäis kans tehdä!
Tänään oon tehnyt leikannut kankaita uutta sitterin päällystä varten. Olipa vaikea saada kaavat tehtyä..
 
Winks, tuo on sellainen kirkas pinkki/fuksia/aniliininpunainen. Ei siis mikään varsinainen joulunpunainen. Mutta eiköhän se mene joulunakin värinkin puolesta :) resorit vaaleanpunaiset, saattaa näyttää kuvalta valkoiselta.
Heh, miten väri vääristyykään :)
 
Tein uudet käännettävät päälliset baby björn sitteriin.
Oli aika tuskanen projekti mut onneks valmistui!
5f277a251727fe8c4a827cc88fa360ad
 
3305fd9e0db745df9ae86b7019c3b2d1

Mun äiti oli tehnyt pojalle vaunulelun sekä pöllöpeiton! Oon niin rakastunut näihin! Pöllöissä on sisällä vanua sekä kulkusia laitettuna kindermunan (se oranssi sisus) sisälle että pääsee helisemään :) ♡♡
Mistäköhän ton kokosia helmiä on löytyny?
 
Takaisin
Top