Omin käsin vauvalle :)

Seuraavaan silmukkaan on tuo s:aan. Eli edellisen kierroksen siihen silmukkaan, sillä kohtaa kun oot menossa.
 
Satunen90 - uskoisin että ohjeessa tarkoitetaan tätä: ensin virkkaat 2 pylvästä edellisen kerroksen silmukoihin ihan normaalisti (= 1 pylväs per silmukka), ja sitten virkkaat 2 pylvästä seuraavaan silmukkaan (=2 pylvästä samaan reikään). Toivottavasti toimii! :)
 
Mäkin niiin haluisin jotain söpöä itsetehtyä vauvalle. Tiedän että vauvan isomummulta on tulossa kyllä jonkinlaista itsekudottua, ollaan jotain jo vähän nähtykin millaisia ovat... Mutta kehtaiskohan sitä seuraavaks ku nähdään ni kysästä et joko saatais ne?? :woot:
 
Kiitos vinkkaajille! Tosin tajusin itsekin jo eilen aamulla uudestaan luettuani, mitä pitää tehä, illalla oli näköjään liian väsyny ymmärtääkseen :D
 
Vaunuverho valmis, enää puuttuu monitoimirenkaat!

7d23c3d3a6ee761775737d408b2c7f63
 
Mun mielestä noi pikkuvauvojen villasukat ovat aina yhtä söpöjä, kun sitä jalkapöytäosaa ei nimeksikään ole ollenkaan :)
 
View attachment 24080

Virkkasin vauvalle tämmöisen ison puuvillaisen tähden jonka päällä voi makoilla sängyllä tai lattialla. Seuraavaksi vuorossa ehkä valkoisista isoäidin neliöistä tehty torkkupeitto.

Aivan ihana. Kumpa mä osaisin niin tekisin juuri samanmoisen kanssa. Virkkaaminen kun ei oo mun juttu ollenkaan.
 
Mulla ois hiukan kangasta josta haluisin ommella vaippapussin ja pipon, mutta ompelukone jota voisin käyttää, on anoppilassa ja nyt siellä on vissiin influenssa. :sour: Suunnittelin että oisin menny nyt vkoloppuna ompelemaan, mutta empäs taida olla menossa vaikka sen rokotteen otinkin...
 
Mulla ois hiukan kangasta josta haluisin ommella vaippapussin ja pipon, mutta ompelukone jota voisin käyttää, on anoppilassa ja nyt siellä on vissiin influenssa. :sour: Suunnittelin että oisin menny nyt vkoloppuna ompelemaan, mutta empäs taida olla menossa vaikka sen rokotteen otinkin...
Millasen vaippapussin ajattelit tehdä?
 
Huomasin että meillä on vauvan hatuista pulaa, niin kudoin näin viikonlopun ratoksi pari puuvillaista myssyä. En oikein osannut arvioida minkä kokoinen pää vauvalla tulee olemaan, joten tein varmuudeksi vähän eri kokoiset. :)

ImageUploadedByVau Foorumi1456577021.158790.jpg
 
Sain eilen valmiiksi vuorellisen college-jumpsuitin viimein ja siitä tuli kyllä oikein kiva, vaikkei ehkä ompelujäljellä voi kehua. :rolleyes: Mutta tyytyväinen pitää silti lopputulokseen olla, ompelukonetta kun ei ole tullut satunnaisia pikkuompeluita lukuunottamatta peruskoulun jälkeen käytettyä vasta kun nyt kun alotin nämä tulokkaan projektit. :joyful:

Katsotaanpa saanko kuvan liitettyä, kun ei oikein meinaa tämä foorumi pelittää normaalisti.. :shifty:
 
Takaisin
Top