Ilmaislahjoja?

Vadelmavene

Vasta-alkaja
Pisti silmään toisella foorumilla vuosia sitten käyty keskustelu että "mistä kaikkialta olette saaneet ilmaislahjoja". SIellä oli monet saaneet vauvan synnyttyä Prismasta ja Cittarista lahjoja, sekä Bonalta, Piltiltä ym. Uteliaisuuttani mietin mikä on nykypäivänä tilanne, vieläkö tällaisia saa? Ja pitääkö ne jotenkin itse tilata vai meneekö jostain tieto että tänne on syntynyt/syntymässä pienokainen :)
 
Ilmaislahjat ovat vähentyneet selvästi ja vaihtelee paikkakunnittain. Jos et ole kieltänyt kaiken mainonnan kaikkialla, voi olla että lapsen synnyttyä tulee postia alennuskupongeista yms. Liberolaukku yms voivat kaikki tulevat vanhemmat hakea kun liittyy firmojen kerhoon.
 
Mulle tuli just paketti muumilta. Näytteitä jotka tilasin ja babybix pitäis hakea kos pääsee lastentarvikkeeseen vielä ennen synnytystä.
 
Me saatiin tytön syntymän jälkeen ihan hirveesti hammasharjoja :D En muista mistä kaikkialta niitä tuli, mut meillä on ainakin 6kpl niitä. Eikä kyllä oltu tilailtu mitään näytteitä, että kai jostakin meni vaan tieto sinne..
 
Mä tiedän vaan sen Lastentarvikeliikkeen laukun ja Libero laukun. Ennen sen libero laukun sai ä-polilta rakenne ultrassa, mut nykyään se tosiaan pitää vissiin tilata erikseen jostain? Muuten mulle on vauvan syntymän jälkeen tullu postissa hirveesti näytteitä. Kai ne jostain maistraatista saa tiedon. Sit on paljo näitä kerhoja, mistä saa kans sen lahjan. Mut mua ärsyttää sit ne tilausten peruutukset, ku ne maksaa miljoonia ne kirjat ja lelut ja jossain kerhissa oli 6kk:n pakko mukana olo.
 
9b01e14901f34b2c010b455615a0753c


Varoituksen sana: se on vain tuollainen kortti ilman kirjekuorta, eli älkää sekottako tavallisiin mainoksiin. Meinas nimittäin mies meillä laittaa mainospinoon suoraan..

Muoks: en tiedä miksi, mutta puhelinsovellus kääntää joka toisen mun jakaman kuvan väärinpäin, eikä sitten suostu kääntämään sitä oikein päin.. Sorry
 
Muokattu viimeksi:
Täytyy kans käydä vilasemassa oisko liberokorttia tullu :) Muumivaipoilta tulee ilmaisnäytteen tilatessa muutakin pientä, mulle ainakin tuli kaks vaippaa (koot 1 ja 2) sekä kertakäyttöinen vaipanvaihtoalusta ja rintaliivinsuojukset. Tuli mieleen, että muistaakseni S-ryhmällä on ollu joku juttu että antavat pikkuisen ilmaislahjan asiakasomistajille vauvan synnyttyä, mutta en tie onko enää tai mikä se on. Häälahjoja antoivat ainakin vielä viime vuonna, eli oiskohan tääkin vielä ihan nykyinen käytäntö.
 
Tuli mieleen, että muistaakseni S-ryhmällä on ollu joku juttu että antavat pikkuisen ilmaislahjan asiakasomistajille vauvan synnyttyä, mutta en tie onko enää tai mikä se on. Häälahjoja antoivat ainakin vielä viime vuonna, eli oiskohan tääkin vielä ihan nykyinen käytäntö.
Riippuu ihan osuuskaupasta minkälaisia muistamisia jakavat. Meilläpäin ei hää- tai syntymälahjoja ole jakaneet.
 
Riippuu ihan osuuskaupasta minkälaisia muistamisia jakavat. Meilläpäin ei hää- tai syntymälahjoja ole jakaneet.
Hok-Elannolta saa ainakin kummilusikan, mutta se pitää muistaa pyytää/hakea netin kautta ennen lapsen 1-vuotispäivää.
 
Tännekin kolahti tänään postilaatikkoon Liberon lahjakortti. :)

Pitääpäs vilkaista oman osuuskaupan sivuilta tuleeko täälläpäin pienelle muistamisia.
 
Kävin tänään noutamassa Libero laukun ja Babyboxin. Hienoja pakkauksia! Ja pääsee taas ihmettelemään kumpi vaippa on parempi muksulle. Ja sopiiko joku rasva vai ei...
 
Takaisin
Top