Helmikuun hölötykset

winks

Luottohahmo langoilla
Huhtimammat 2016
Mulle on tullut nyt helmikuussa erikoinen "vaiva". Mun oikea kantapää - siiis just siinä kohtaan missä jalkapohja koskettaa lattiaa ja lähtee nousemaan kantapäätäpitkin ylös - niin kun venytän jalkaa, se kohta sattuu ihan kohtalaisesti.

Joo, askel on lyhentynyt, niin ehkei se kohta saa luontaista venytystä? Mutta tooooosi ärsyttävää - onneksi ei pääsääntöisesti ole ongelma esim kävellessä.
 
Mie pesin viimiset alle 68 koon vaatteet tänään. On ne sitten niin pieniä ja ihania. :happy: Tavaratki on kaikki nyt hankittu ja alkavat olla omilla paikoillaan niin ei enää malttais odotella tulokasta yhtään..! :joyful:
 
Oho. Kyllä sitä kakkosen kanssa odottaa asiat jotenkin rennommin. Ei ehdi miettiä pikkuvaatteita kun esikoinen viilettää jaloissa. Mutta hyvinhän tässä vielä on aikaa ja oonki aatellu että parin viikon päästä kun alkaa mammaloma niin sitte valmistellaan pikkuveljeä varten yhdessä hoidosta pois jäävän esikoisen kanssa.
 
Mie pesin viimiset alle 68 koon vaatteet tänään. On ne sitten niin pieniä ja ihania. :happy: Tavaratki on kaikki nyt hankittu ja alkavat olla omilla paikoillaan niin ei enää malttais odotella tulokasta yhtään..! :joyful:

Nopeaa toimintaa. Mä en ole muuta ehtinyt tehdä kuin varmistaa että kehto tulee sukulaisilta ajoissa ja sit miettinyt minne sitä saa survottua tulevan muksun vaatteet. Mies on mitannut mahtuuko roskis kylppärikaappiin vai vaatiiko se jotain muuta ratkaisua....mutta kyllä kai sitä oikeasti kohta voi ottaa esiin pikkuvauvalle sopivat vaatteet ja tarvikkeet.
 
No eipä tässä oikein muutakaan tekemistä oo kun saikulla on eli käytännössä kotona 24/7 ja siitä päivät "pelkät" koirat seurana.. :sorry: Tosin onneks ees on nuo piskit pitämässä seuraa, muuten olisin tullu jo mökkihöperöks kun lähes kaikki sosiaaliset kontaktit jäi työmaalle.:meh:
 
Me lähdetään just hakee vaunuja! Aika lailla alkaa olla tärkeimmät hankinnat tehty, mut viikon päästä alkavalla äippälomalla ajattelin vasta syventyä vaatteiden pesuun, pikkujäbän huoneen laittoon jne. Enkä oo kyl yhtään malttamaton vielä syntymän suhteen, vaikka esikoinen onkin, kun mulla on vaan kauheasti kaikkee tekemistä vielä jemmassa maaliskuulle.
 
Maistoin muuten niitä uusia Fazerin suklaita. Todella hyviä, tykkäsin sillä hetkellä enemmän rio se janeirosta enemmän.
 
Äääh, kivoja uutisia tuli vuokraisännältä; 4.4 (eli 2pv la:n jälkeen) olis asunnossa käyttövesiputkiremppa, joka kestää pari päivää. :smiley-angry017 Ei olis parempaa ajankohtaa voinu sattua, joko oon jo vauvan kans justiinsa kotiutunu tuolloin tai vaihtoehtosesti ihan just poksahtamassa eli se oma rauha olis tärkeämpää ko koskaan tai sitten stressaan synnärillä koirista, jotka on kotona remppamiesten kans keskenään. Ahistaa jo valmiiks niin paljon että päivä pilalla. :smiley-angry016
 
marjo86, eikö muka ole mahdollista siirtää remonttia tuohon vedoten? Melkeimpä uskon että jotain mahollisuuksia on, tietysti varmaan vähän teidän asunnosta riippuen.
 
Ei oikein pysty, asutaan paritalon puolikkaassa ja samaan asuntoyhtiöön kuuluu kaks muutakin paritaloa ja remppa tehdään samaan aikaan kaikkiin taloihin.. :sad010
 
Tuo on just mitä tarttee silloin...vesiremppa. Toivottavasti voit kuin kuningatar ja vasta rempan jälkeen oot joko tulossa kotiin tai lähdössä synnyttämään.
 
^ No niinpä..! :sorry: Noh, ei se auta ko laittaa kädet kyynärpäitä myöten ristiin ja toivoa, että mahdollisimman vähällä pääsis kaikin puolin..
 
Alkaako teillä olla kaikki valmiina? Just sain pestyä äitiyspakkauksen vaatteet. Vielä pitäisi hakea kellarista vauvanvaateitta japestä nekin. Vaunut ja pinnis saadaan tällä viikolla, kaukalo jo onkin.

MItähän mä teen vielä pairi kuukautta? Kun rupesin jo suunnittelemaan sairaalakassiakin...
 
Mä en oo juuri mtn valmistellu..yhen koneellisen vaatteita pessy ja turvakaukalon hommannu :D.(tosin sitäkää en oo viä hakenu).sänkyä vissii pitäs alkaa hommaileen. Onha se hyvä pakkail kassi valmiiks..ei sitä tiä koska lähtö tulee :D
 
Ei todellakaan ole mitään vielä valmiina. :D Vielähän tässä on pari kuukautta aikaa.
 
Minäkin aloin miestä painostamaan että mahakuvan voisi nyt ottaa, ennen kuin joku aamu huomataan sen olevan liian myöhäistä :D hän on aina välillä hieman hidas näissä asioissa..

Täällä olisi sairaalakassia ja sitteriä vaille valmista. Sitterinkin ajattelin odottaa saako lahjoituksena/ lainaan jostakin. Niin ja hoitopöydän kamat pitäisi vielä siirtää makkarista kylppäriin.
 
Takaisin
Top