Käsityöt

En oo kyllä jaksanu tehä mitään käsitöitä sen jälkeen ku sain peitob valmiiks. Anoppi haluaa tehä ekalle lapsenlapselle tumppuja ja sukkia ni annan sen tikata niitä :)
 
Pikkuruiset sukat ♡

9d1791dd98d29b9fd49fde1f6a5a1692
 
Ompelin tänään sen reunapehmusteen.. Tosin se ei pysy pystyssä eli epäonnistuin täydellisesti :shifty: Pitää vissii hakee lisää nauhaa ja ommella yläreunaan sitten nauhoja, että se pysyy pystyssä. En halua alkaa purkamaan yli neljää metriä ommelta, tulisin hulluks :grin
 
Löysin tänään kirpparilta halvalla kivaa "lapsellisesti" kuvioitua käyttämätöntä puuvillakangasta. Sitä oli niin paljon, että siitä sais kivat verhot. Pyydän varmaan äitiä ompelemaan. Periaatteessa itsekin voisin, kun omistan ompelukoneen ja osaan tuommoista suoraa ommelta tehdä, mutta kun en viitsis.
 
Mä virkkasin sen peiton vauvalle ja sen jälkeen en ookka jaksanu ommekka/neuloo/virkata mitään :P anoppi haluaa tehä rukat, tumput ym ekalle lapsenlapselleen ni annan sen tehä. Toki ny joulu tulos ni mun aika menee joulusisustuksen paris seuraavat pari viikkoo. Mies jo tänää vaihto verhot alakertaan :wink
 
Minäkin tein esikoiselle äippäpakkauksen suojakankaan ja tulee käyttöön tälle kolmosellekin. Kuvan voisin saada sitten laitettua kun kaikki on valmista, tällä hetkellä koko setti pinnistä myöten on vielä kasana varastonurkassa, josta olen aina tasasin väliajoin muistutellu miestä että mites sen pinnasängyn haku meidän makkariin.... o_O jos ny ennen joulua sais hoidettua.
 
Kiva tuo Balacenian virkkaustyö! Onko tuo unirätti? Ei taida ihan peitto kuitenkaan olla?
 
Ihana! :Heartred Mää en oo jaksanu tehä enää mitää käsitöitä sen peiton jälkeen, saa anoppi tikata ku nii haluaa
 
Täytyy vaan ihailla muiden kätten töitä, musta ei oo neulomaan muuta kuin kaulahuivia. Ompelukset on mun juttu, mutta sitä varten tarvitsee niin paljon esivalmisteluja etten oo jaksanu. Ihana!
 
Hihi ihanat Huiski :D onko noissa jotkut napit vai joku kiristyssysteemi tuolla mihin jalat tulee?

Kiitos! :) Tein ensin vähän vartta ja sit tein kerroksen mihin tuli reikiä tasasin välein, niin niistä rei'istä pujotin tuota lankaa, jolla saa sitten kiristettyä alareunan. Ei siis ole nappeja :wink
 
Okei eli tommonen pujotettava malli! :) laitahan sitte kuvia kun oot saanu pikku-toukat noihin koteloihin :D on varmasti veikeen näköset!

Joo nää on muuten ihan suoria pötköjä, jotkut tekee semmoisia mitkä on kiinni tuolta alhaalta ja sit lisäilee silmukoita että pötkö levenee ylöspäin, mut mä halusin tehdä vähä eri tavalla :wink

Hihiii, en malta odottaa et pääsen poitsut näihin pukemaan :p

Sitä odotellessa - lankoja jäi sen verran yli, et jos vaan suinkin ehdin/jaksan, niin teen heille viel pipot samoista langoista :)
 
Mulla ois kans toukkapussi puolitiessään. Kun vaan millään jaksas neuloa.. oon ihan toivottoman laiska neulomaan :D
 
Takaisin
Top