Omin käsin vauvalle :)

Voi kun ihania omia tekeleitä! :)
Itse en osaa tehdä yhtään mitään, mutta olisi kiva yrittää opetella ja tehdä jollain helpolla ohjeella tuollainen söpö torkkupeitto.
 
Aivan ihana Rumpnisse!!! Ehkä mullakin nostaa käsityöinnostus taas päätään, kun viikon päästä on rakenneultra ja saadaan toivon mukaan tietää sukupuoli :) Tällä viikolla ois tarkoitus ommella kavereiden tulokkaalle jotain pientä :)
 
Todella ihana Rumpnisse!
Täytyy ehkä alkaa googletella tommoseen ohjeita, kun sais noita isoäidinneliöitä ensin kasan virkattua :)
 
Kiitos Eleanora ja 0inas! Tuo oli kyllä todella helppo tehdä, pylväitä vaan pylväiden perään. :) Tässä on linkki englanninkieliseen ohjeeseen jonka löysin ja latasin Ravelrystä ilmaiseksi: https://drive.google.com/file/d/0B4tedeNn2jHseS1MZEhQSTE2UUE/view?usp=sharing

Nuo on siis amerikanenglantilaiset ohjeet, meinaan brittienglannissa käytetään vähän eri termejä. Voin kääntää ohjeen suomeksikin jos joku haluaa.
 
Mulla ei ole ompelukonetta, höh, mutta ajattelin virkata suloisen nimiäismekon. Ohjeen pitää olla tarpeeksi helppo että hämäläinenkin tajuaa :wink mutta siis valkoinen/vihreä kun kun sukupuolta ei tiedetä ja nimiäiset pidetään keväällä.

Muoks. Tai sitten ostan kaupasta jos sattuu hermot menemää :rolleyes:
 
Täällä on kans käsitöihin hurahtanut :) Itse neuloin henkselihousut ja nutun valkoisesta Novita Wool langasta, toukkapussin olikoha Novita 7 veljestä Nostalgia langasta, junasukkia ja lapasia nallesta,woolista,7 veljestä... pipojakin on pari woolista tullu tehtyä sekä virkannut palasia ja siihen ristipistoilla päälle kirjannu eläimiä. Ommellut olen vain lakanoita sekä lattialle tulevan alustan. Tais tulla liikaa informaatiota mitä oon tehny.. anteeksi :shy:
 
Rumpnisse, jos jaksat kääntää suomeksi voisin haluta. On toi sen verran hieno!
En luota omaan englantiini :/
 
Mä vieläkin jumitan tuon mun torkkupeiton kanssa. Se on muuten kyllä valmis, mutta pitäisi vielä päätellä kaikki miljoonat langanpäät. Eli se tylsä osuus, plaah! Mietin jo mitähän seuraavaksi alkaisi tekemään, jotain nuttua olisi kiva kokeilla jos löytyy helppo ohje. :)
 
Daisy, älä suotta puhu jumituksesta, mä oon saanu 4 palaa vasta valmiiksi... :hilarious:
 
Mulla on trikoopeittoon leikattu ne peittopalat, mutta en oo saanu kantattua sitä resorilla vielä, kun jotenkin vähän kysymysmerkkinä miten se tapahtuu...
 
Ciciro, kuvia, kuvia. Täällä yksi mamma joka ei vielä saa itsestä kiinni että opettelisi käsitöiden tekoa (käyn sit käsityömarkkinoilla ostamassa....). Ihailen teidän muiden upeita teoksia!
 
collage-2015-12-01.jpg Laittelen kuvia kuhan saisin aikaseks paremman kameran otettua kaapista :D

Noniin nyt sain aikaseks tälläsen kuva materiaalin muutamasta tekeleistäni.. Eihä ne mittää hirveen kauniita oo mutta menee sitten koti käytössä vallan mainiosti :)
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos Rumpnisse! Ihania noi sun tekemät, varsinkin villatakki ja housut.

Muoks. Jotenkin meni ohi että kyseessä onkin eri ihmiset. Huokaus.
Mutta kehut villavaatteista seuraavalle. Cicero? Puhelimella en näe viestiketjua muokatessa.
 
Muokattu viimeksi:
Mun on varmaan pakko kokeilla jotain villahousua, kunhan saan ensin muut aikomani työt tehtyä :rolleyes: on niin paljon kaikkea. Onneksi sentään on kevätvauva tulossa että kaikkein paksuimmat villavaatteet voi tehdä myöhemmin.

Ja sori tosta nimisekoilusta. Raskaus sekoittaa pään ja tyhmät puhelimet sitten loput :arghh:
 
Mä en osaa tehdä mitään käsitöitä, mutta mamma on alkanut kutomaan jo jotain pukua ja äiti virkkaa kastemekon ❤
 
Takaisin
Top