MARRASKUUN MIETTEET

Ruusa#

Supliikin supersankari
Huhtimammat 2016
Elomammat 2017
Noniin aika lopettaa löpinät ja siirtyä uuteen kuukauteen :)
 
Tuleekos noi verokortitkin muuten jo tänään? Kun näkis sitten helposti vuoden 2014 tulot ja ois helpompi laskeskella äitiysrahoja...
 
Mulle tuli kuukausi sitten, mutta voi johtua siitä kun mulle ei esitäytettyä veroilmoitusta tullut keväällä ollenkaan. Tuli vaan ilmoitus mihin mennessä vähennykset tuli ilmoittaa, jotta otetaan huomioon. Mut jotenkin ne menee aakkosjärjestyksessä, sitten kun päättävät niitä lähetellä.
 
Meillä ilmeni työpaikalla sisäilmaongelma. :mad: Arvatkaa vaan mitä mieteitä sitä on asiasta kun on kaiken lisäksi asukki vatsassa. Olenpahan sitten hengittänyt huonoa ilmaa 5pv/viikossa ja samalla altistanut uuden elämänalkua sillä ilmalla. Toivottavasti oma keho on suodattanut edes jotain.
 
Hei minäkin oon töissä paikassa missä on kai hometta... Mutta satunnaisesti vaan. Ja siellä on jotain vempeleitä sitä huonoa ilmaa varten... Siellä yritetään kiivaasti löytää uutta rakennusta mihin muuttaa.
 
Luin eilen Iltasanomia, muistaakseni. Oli ihana uutinen näin raskaana olevalle, Kim Kardashian tuskailee myös turvotuksen ja lisäpainon kanssa. Kun muutoin näkee vain "pieniä vauvavatsoja ja kuukauden kuluttua synnytyksestä näytetään näin hyvältä eikä mitään vauvakiloja ole jäljellä".

Ei niin, että sitä toivoo kenenkään tuskailevan asian kanssa.
 
Eikös ne Kim ja West nukkunu eri huoneissakin kun Kimillä oli ilmavaivoja? Muistan näin joskus olleen uutisotsikon. (Voin olla väärässäkin)

Mukava huomata et julkkiksillakin on normaalit raskausvaivat
 
Ikäviä nuo sisätila ongelmat.. miten teillä töissä tilanne meinataan hoitaa?
Sori, mä en huomannut sun kysymystä.

Joku firma tekee jotain mittauksia siellä ja jotain säätöä testataan ilmastoinnin kanssa. Saas nähdä, kun viime vuonna kuitenkin tehtiin iso remppa. Tuo sisäilma kun tosi hankala mitata juuri sitä oikeata asiaa jossa jotain näkyisi. Vähän hakuammuntaa.
 
Täällä aletaan olla jo ihan poika-moodissa. Ehkä oon jopa vähän seonnut noiden poikavaatteiden ostelussa :D ..ei yllätä mitenkään. Sama se oli tytönkin kohdalla. Ehkä se on sellasta touhuamista joka tekee poika-lupauksen uskottavammaksi ja realistisemmaksi ihana hypistellä uusia bodeja ja haalareita.. :D
 
Uh, tulipa muutama päivä sitten syötyä toooooodella terveellisesti....ensin vedän sellaisen Taffelin välipala pähkinähedelmäsekoituksen (tietenkin suolapähkinää) kaloreita se yli 300kcl ja sitten tunnin kuluttua suklaapatukan energiaa se reilu 100....ja salmiakkia. Huoh! oli hyvää, mutta sitten iski morkkis (ja siis söin muuten ihan normaalisti ruokaa - sen 5 päivän aikana).
 
Takaisin
Top