Dark91
Tila: offline-tilassa
|
Heippa =) Itellä la 16.3 ja vielä jotenkin kauheen epätodellinen olo. Harmi, että sulla on nyt sit kihlattu ja siis lapsen isä 300km päässä Mä luulen et kaikki pelot ja muut tulee ihan siitä kun on uus tilanne eessä.. Ja siitä, et masukki vie mielialoja ylös ja alas ku vuoristorata... Itelläni myös Itellä pelko ja jonkunnäkönen epäusko menossa. Päivässä on kolmesta kymmeneen hetkeä, jollon mietin sitä että enpäs välttämättä ookkaan raskaana ja sit taas tulee jonkun moinen ahistus ja pelko ja kaikki... Ja sit taas onnellinen ja kiva olo. Itse pelkään että maanantaina jos neuvolassa nyt sit lupaustensa mukaan ultraavat (mun alkuraskauden vuodon takia [kesto 3 päivää, kivuttomat, niukat, alkoi yhdynnän jälkeen]) niin ei näy yhtikäs yhtään mitään... Tai siis tarkotan sitä et joku vaan totee et hei sun kohtu on totaalisen tyhjä... ¨ ihmeellinen pelko, koska kuitenkin 8 positiivista ei oo voineet väärin näyttää (vaikka olivatkin haaleita) ja mun oireet taas seuraa perässä, lievinä mutta kuitenkin... VOihan nekin kuvitella... Pelkään että meni kesken jo, mutta jos toi mun vuoto oli keskenmeno niin olipa aika kummallinen ollakseen keskenmeno Yleensähän vuoto on kuitenkin kohtuullisen runsas, kesto pidempi ja kivulias.... mulla niin niukat ettei tullu ku joku teelusikallinen kun oli pidempään maannu paikallaan... Ja sit sen jälkeen ei taas muuta ku tuhrua. VOihan olla että on keskeytynyt keskenmeno tms, mut jotenkin en uskalla vielä pelätä moista. Jos kuitenkin vähentäis omaa stressiään ja rentoutuis ja nauttis elämästä... Ite oon nyt tehny asioita "vikaa kertaa" yksinään, rauhassa ja aatellu että tää on vielä ihanaa, mut sit lapsen kanssa on kyllä kans ihanaa... Toivottu lapsi kun kuitenkin on^^ NO, oon mä tässä viimeset pari viikkoo pystyny olemaan ihan rauhallisin mielin, melkein koko ajan. VÄlillä ahistuskohtaukset on ihan karseita ja onneks oon sit saanu nekin menemään ohi aattelemalla et ultrassa se selviää... ^^ Ja vaikka sitten oliskin silleen, että olis menny kesken, varmaan selviäisin siitä kohtuullisen hyvin... kai. Kun kuitenkin ajatellaan, että luontohan hoitaa ongelmalliset pois, joten siis jos olis päässy kasvamaan, olis sitten ollu "viallinen" tai siis en rasistisesti tarkota vaan sillä, et alkio/sikiö ei ollu elinkelpoinen.. Niin sillä ajatuksella mä varmaan ite selviäisin Ja sit ottaa niin päähän, nyt ihan muiden puolesta, et raskaaks tulo on joillekin niin vaikeeta... Sen pitäs olla kaikille semmonen naps ja ollaan raskaana... Niille jotka haluaa sitä tyhmä juttu... plääh, mut siis mun mielestä on tosi hyvä että on nyt netti käytössä ja sit täältä saa vertaistukee aina joltain joka on samassa tilanteessa ^^ se on hienointa! Mut siis yritä nauttii elämästä ja ottaa päivä kerrallaan nauttia pienistä asioista ja keksii joku virike siihen, kun iskee se huono hetki... Mä oon ite alkanu esim kutoa =D se saa ajatukset muualle ja kun siinä samalla kattoo jotain täydellisii naisii niin ah! =D