Yritystä odottavat

Ostin höyrypäissäni vielä royal geleet, en oo niitä koskaan kokeillu. Tietääkö joku, pitääkö niitä syödä koko kierto vai vaan johonkin tiettyyn päivään asti? Nyt on mammavitsku, foolihappo ja nuo uudet.. Vauva tänne kiitos :dummy1:
Niin ja Ennille toivoa, että tämä oli minun ensimmäinen kierto ikinä, jolloin söin tuota geleetä. Mä pidän sulle peukkuja! ❤
 
OES, Wau!! Onnea ja tarrasukkia :) Kiitos tsempeistä, toivotaan parasta. Tää on myös minun elämäni eka kierto geleitä :rolleyes: Kaikenlaista muuta onkin tullut neljässä vuodessa kokeiltua, puhdistuskuurista rukoiluun:hilarious:
 
Alkoihan se vuoto viimein. Ei tarvinnutkaan hakea tuoretta testiä. On taas vähän pettynyt olo, täytyy myöntää. Vaikka meidän jaksamisen kannalta onkin parempi näin. Olisi helpompi jos ei seuraisi kiertoa ollenkaan niin ei alkaisi toivoa, kun menkat on myöhässä. :sour: Seuraavat saa kyllä olla todella paljon myöhässä ennen kuin alan epäillä, kun nämä on mitä on.

Toivotaan Enni että ne auttaa paremmin kuin aiemmat keinot! :)
 
Hei auttakaas ennakkoon. Mitä sanoa, kun kesäjuhlissa aletaan taas udella milloin teette tai hankitte toisen lapsen? Kysyjä pitäisi tietenkin saada ymmärtämään kysymyksensä epäasiallisuus sekä häpeämään tyhmyyttään. En koskaan keksi mitään takaisin kun pitäisi, siksi kysynkin mitä muut sanovat, niin voin harjoitella ennakkoon :hilarious: En siis ole kertonut meidän tilanteesta kellekkään koskaan, enkä haluakaan kertoa mitään.
 
Mulle kelpaa kanssa neuvot tämän asian suhteen siltä varalta että aletaan taas kyselemään. Aiemmin vastaukseni on olleet luokkaa "epäselväämutinaa". :hilarious:
 
Minä oon tainnu vastata jotain ympäri pyöreää, että katsotaan sitä sitten kun aika on oikea (veikeästi ilmeillen että saapi jäädä pohtimaan keskenään), tai että elämä vie ja me mennään tässä mukana, katsellaan mitä tulevaisuus tuo (ikään ku mulla ei ois osaa eikä arpaa), tai naurahtaa "Jaa a" (Olipas hauska juttu) :hilarious:

Mutta en kyllä ymmärrä näitä utelijoitakaan, onneksi ihan lähipiiristä ei tälläisiä löydy. Kun joku lastenhankintakin, ei ole mikään yksinkertaisin asia monenkaan kohdalla. Koskaan tiedä mitä siellä taustalla, niin miksi udella. :mad:
 
Jahas.. Juuri kun tänne ryhmään lyöttäydyin, niin kävikin näin.. Tein tänään testin, kun oksettanut ja vatsaa nipistellyt. Ja hitto, plussaa näytti! Ei oo totta. Minä sit vissiin siirryn toisaalle keskustelemaan. Mies on ihan äimänää. Ei kuulemma oikein sisäistä tätä raskausuutista. :nailbiting:

Ainiin ja onnittelut tietysti oman elämäni sankaritar, ihana juttu! :rolleyes:
 
Hei auttakaas ennakkoon. Mitä sanoa, kun kesäjuhlissa aletaan taas udella milloin teette tai hankitte toisen lapsen? Kysyjä pitäisi tietenkin saada ymmärtämään kysymyksensä epäasiallisuus sekä häpeämään tyhmyyttään. En koskaan keksi mitään takaisin kun pitäisi, siksi kysynkin mitä muut sanovat, niin voin harjoitella ennakkoon :hilarious: En siis ole kertonut meidän tilanteesta kellekkään koskaan, enkä haluakaan kertoa mitään.

- Ei kuulu sinulle.
- Olipa epäkohtelias ja huomaamaton kysymys.
- Kerrotaan kyllä sitten kun kerrottavaa on.

Pääsiskö näillä alkuun? Voin vannoa että näiden lauseiden jälkeen keskustelu tyrehtyy pian.
 
Onnea sankaritar!! Niin se elämä yllättää välillä :happy:

Mä olen tähän asti hiljentänyt raskauskyselijät toteamalla että oon vaan läski :angelic: Tarvitsee kyllä jonkun yhtä nasevan tuohon että milloinkas se toinen tulee, Rauhalla oli hyviä :joyful: :finger:

Mä kävin tänään työhaastattelussa. En ole varma toivonko saavani paikkaa, mielenkiintoinen jobi kyllä mutta ikävä ajoitus kun juuri pitäisi ehkäisy heittää nurkkaan. Tuntuisi keljulta ilmoittaa heti kättelyssä että jään muuten x kuukauden päästä äitiysvapaalle. Noh, ehkä universumi päättää tän tilanteen parhain päin :angelic:
 
Niittipyssy, mulla vähän sama tilanne kun hain tiimin sisällä yhtä pestiä ja sit samaan aikaan kuitenki kauhee ristiriita päänsisäl et haluisinko oikeesti ja vähän nolo jos pääsee ja perehtyy uuteen tehtävään ja sit hetikohta jää pois :banghead: mut taas pakko suunnitella tulevaa myös siltä kantilta et mies ei lämpene kolmoselle/sitä ei iän vuoksi tule ja nykyset työtehtävät syö kaiken motivaation eli pakko keksiä jotain! esimies viel on just sellanen et takuulla tykkää kyttyrää/puhuu selän takana jos sit hetikohta jää pois :shifty:
 
Hei auttakaas ennakkoon. Mitä sanoa, kun kesäjuhlissa aletaan taas udella milloin teette tai hankitte toisen lapsen? Kysyjä pitäisi tietenkin saada ymmärtämään kysymyksensä epäasiallisuus sekä häpeämään tyhmyyttään. En koskaan keksi mitään takaisin kun pitäisi, siksi kysynkin mitä muut sanovat, niin voin harjoitella ennakkoon :hilarious: En siis ole kertonut meidän tilanteesta kellekkään koskaan, enkä haluakaan kertoa mitään.

Enni, mä vastasin aina, että ensimmäistä tehtiin kuus vuotta, että toivottavasti toinen joskus vielä tulee. Vastasin niin edelleen, vaikka odotinkin jo toista. Se oli tehokas hiljennyskeino.
 
Tjottailu on tarkoitus aloittaa vasta ensi vuoden puolella mutta silti koko ajan on mielessä miten kolmas lapsi mahtuisi mukaan. Olen katsellut isompia taloja ja pidän etuovi.comissa hakuvahtia tiettyjen alueiden osalta - me siis tarvittais jossain vaiheessa isompi koti jos kolmas tulisi (jo on kumma kun 4 makkaria ei riitä!! Mutta työhuonekin tarvitaan). Eilen juteltiin miehen kanssa minkälainen auto pitäisi olla jos tulisi kolmas muksu, sen mielestä tuo honda crv riittää ihan hyvin jos vain ostaa kapeamman kaukalon. Kaikkea sekin on miettinyt :Heartred Välillä taas tulee mieleen että tekeekö tässä vaan elämää vaikeammaksi suuremman perheen kanssa, mutta jännästi vain vielä yksi pyörii mielessä päivittäin... :)
 
Mäkin täällä mietin aina välillä mitä ja miten sitten tehdään, jos/kun tulee joskus se toinen. Viimeksi mietin, jäänkö täältä äitiyslomalle ja kuinka pitkäksi aikaa vai pyöritänkö foorumia ensin viimeisilläni raskaana ja sitten vauva sylissä. :)
 
Minulla ei ole paljoa muuta muutosta mietittävänä, kuin missä kaikki mahtuu nukkumaan ja miten, ettei häiritse toisiaan. Vauvan vaatteet, lelut, vaunut ym. on tallessa ja autoon mahtuu toinen lapsi hyvin. Todennäköisesti esikoinen jouduttaisiin kääntämään naama menosuuntaan, jotta mahtuisin ajamaan. Ei olla kyllä testattu kaukaloa nykyiseen autooni. Sekin raastaa omalla tavallaan, että kaikki olisi valmiina, kun vain vauva saataisiin.

Tänään alkoi ovistestissä näkyä toinen viiva, on kyllä 2,5 kk tuntunut pitkältä ajalta odottaa!
 
Onko muilla ovis siirtynyt geleen vaikutuksesta? Minulla yleensä ovis noin kp 17-19. Nyt alotin tikuttaa aiemmin olojen takia, ja kp 11 olikin jo melkein tasavahvat viivat. Kp 12 oli ovis. Ovistestien ohjeessa lukee kiertoni perusteella aloituspäivä kp 13, eli olisin myöhästynyt pahasti jos olisin noudattanut ohjetta. Pelottaa että aloitettiin yritykset liian myöhään! Ei siis kerennyt tulla kuin kaksi seksikertaa vaikkakin onneksi dpo - 1 ja 0.
 
Geleestä ei ole kokemusta, mutta musta dpo -1 ja 0 kuulostaa musta hyvältä ajankohdalta. Pidän peukut pystyssä että tärppäsi. :)

Meillä on kanssa kaikki vauvan vaatteet ja tarvikkeet tallessa. Rattaat myytiin pois viemästä tilaa, niin ne pitää hankkia uudet, muuten aika lailla kaikki löytyy. Enemmänkin mietin just näitä huonejärjestystä ja työkuvioita ja sellaista.
 
Onko muilla ovis siirtynyt geleen vaikutuksesta? Minulla yleensä ovis noin kp 17-19. Nyt alotin tikuttaa aiemmin olojen takia, ja kp 11 olikin jo melkein tasavahvat viivat. Kp 12 oli ovis. Ovistestien ohjeessa lukee kiertoni perusteella aloituspäivä kp 13, eli olisin myöhästynyt pahasti jos olisin noudattanut ohjetta. Pelottaa että aloitettiin yritykset liian myöhään! Ei siis kerennyt tulla kuin kaksi seksikertaa vaikkakin onneksi dpo - 1 ja 0.
Jos en ihan väärin muista ni oisko geleellä vaikutus aikaistaa ovista?
 
Takaisin
Top