Yritystä odottavat

Tsemppiä odottamiseen Majalis!

Täälä menkat päätti tehdä katoamistempun, eilen piti alkaa mutta ei kuulu. Raivostuttavaa, sillon ku ne haluaa nii ei voi tulla. Ei edes se nega houkutellu menkkoja paikalle.
 
Majalis, Kuulostaa aivan upealta suunnitelmalta syksyn osalta, hiukka samoja suunnitelmia täälläkin. :) Toivottavasti hormoonit tasaantuisivat pian. Se on aina stressaavaa ja kuluttavaa jos kroppa sekaisin ja käy kierroksilla.

Mokomat menkat niemjalla kun jättivät tulematta! :mad:Olisipa edes se ihanin syy siihen :rolleyes: vaan tympeetä jos muuten vaan odotuttavat. Etenkin kun teillä yritys alkaa niin toivoisi että osaisivat tulla ajallaan.
 
Miitu juuri tämä. No, pitää toivoa että ei kauheasti venyisi kierto kuitenkaa..
 
Minulla olisi halua yritykseen, mutta miestä mielummin nukuttaa. Oon nyt neljänä päivänä kysyny.

Edellisen yrityksen kanssa oli päinvastoin, miehelle kävi vain silloin kun minä nukuin. Sillon ois ollut mahdollista toimia aikaisemminkin. Nyt suostun tietenkin pakon edessä joustamaan, vastoin omaa luontaista rytmiäni. Mies ei näköjään oo kiinnostunut tekemään sille väsymykselle mitään,jotta jaksais. Kiva olla aina ihan toisen armoilla.

Anteeksi pelkkä oma valitus, nyt ei vaan jaksa kommentoida mitään kun masentaa!
 
Toivottavasti kaikki menee Vargynja hyvin päätösten suhteen ja tuo terapiahomma menisi putkeen!

Enni, voi eih! Tuntuu että miehesi tykkää pitää itseään valta-asemassa. Varovasti väläyttelen sanaa narsisti. Ärsyttää niin sinun puolesta! Vaikka tietysti onhan seksikin semmoinen asia että sen pitäisi perustua molemminpuoliseen haluun ja ymmärrykseen. Eli toisaalta onhan kummallakin puolella täysi oikeus kieltäytyä. Toivon vaan että se ei olisi vaan ihan vaan sinua pompuuttaakseen, vaan oikeasti koska väsyneenä ei jaksa!
 
Ah, ja täällä odotellaan edelleen. Periaatteessa olisi viimeinen kierto kääntymässä loppupuolelle, kun ei yritetä, mutta en ole ottanut nyt tuosta miehestä selvää että olisiko se oikeasti halukas jo aloittamaan yrityksen.

Käytiin muutaman päivän vierailulla ystävälläni, jolla oli 2kk ikäinen tyttö ja kyllähän se pisti miettimään taas että milloin olisi taas oma tuollainen. Ja mielellään se tyttö, kun poika on jo, vaikka tietty kumpikin kävisi.
 
Kiitos niemja ja Miitu! Minulla on Miitu ollut väliajalle samantyyppisiä suunnitelmia kuin sinulla; noiden ruokavalio- ja liikunta-asioiden lisäksi olen miettinyt, josko menisin kokeilemaan avoimeen yliopistoon jotain lyhyttä opintopätkää tässä nyt syksyllä. Jos ei muuta, niin ainakin aika menee nopeasti, sitä en tosin tiedä, että iskeekö jo stressi!

Oletteko muuten muut käyttäneet mitään kikkakolmosia tässä yrityksen odotteluvaiheessa kierron/hormonitoiminnan tasaamiseen? Minulla siis toimii miten sattuu. Ilman muuta nyt käytössä olleet minipillerit vaikuttavat siihen, mutta jo aiemmin ilman e-pillereitä kierto oli erikoinen. Gynen mukaan kaikki oli ok ja tarvittaessa pieni keltarauhashormonilisä (muistaakseni) auttaa jos raskautumisessa on ongelmia ja kierto ei tunnu toimivan järkevästi. Itse mietin vain esim. Gelee Royalin testaamista...
 
Mä aloin vaan syömään raskausvitamiimia, en muuta. Mietin kans pitäiskö jotaki kikkakolmosia miettiä, kierrosta ei hajuakaa ku yhtä kuukautta lukuunottamatta se oli kierukan kans tasanen
 
Raparpaari, En usko, koska hän ei halua koskaan. Ihan sama onko loma tai aamu tai mikä muu, ettei voi olla väsynyt. Sit on joku muu. Ja jos muistutan niin painostan, ja jos oon hiljaa niin ois pitäny muistuttaa. Ja jos vihjailen tai yritän lähestyä, niin ei tajuu, et pitää sanoo. Sit kun sanon niin alkaa joku valitusvirsi. Tiiän kyllä, et on huonompia ja parempia aikoja jne. Mutta ois kiva tietää, kumpaa on tarkoitus olla enempi. Ja kauanko sitä huonoa tarvii paremman toivossa ootella. Voisko joku päättää ja ratkaista miun puolesta. Nää parhaat vuodet menee nyt tässä itkiessä kun on paha olla.

Majalis, Minullakin vain raskausvitamiini. Katotaan sit myöhemmin muita, jos ei ala kuulua.
 
Heips, mahtuuko sekaan...? (: Meillä maaliskuussa syntynyt esikoispoika ja toiveissa toinen suht pienellä ikäerolla mutta hetki pitäisi vielä malttaa yrittämisen kanssa jotta mä saan sekä kropan että pääkopan kuntoon ennen uutta raskautta :angelic: Ja olisi hyvä saada myös asumiskuviot selkiintymään, ollaan sitä ikiomaa taloa etsitty jo useampi vuosi.

Nii että moi, Niittipyssy kolkytvee Varsinais-Suomesta :p
 
Enni, voi itku sen sun miehen kanssa. :sad001 Tosi kurjaa tommonen. Ei se nyt ihan normaalia ole ettei suunnilleen koskaan halua. Joko jossain on jotain vikaa tai no voihan hänen seksintarve olla nollassa luonnostaan. Onhan meillä kaikilla erilainen seksuaalisuus. Mutta on syy mikä hyvänsä varmasti tosi turhauttavaa.

niemja, pöh kun menkkoja ei kuulu. :/ Ikävää odottaa niitä epätietoisena. Onko raskaus poissuljettu vaihtoehto (en nyt muista olitko jo sanonut jotain siitä)? Toivottavasti pian alkaisi ellei sitten pysy poissa hyvästä syystä.

Tervetuloa mukaan Niittipyssy! :) Onko teillä suunnitelmaa että kuinka pitkään odotatte?
 
Vargynja on poissuljettu, 5 negatiivista testiä tehty jo :D

Niittipyssy tervetuloa!
 
Jep, tais kierukka sekottaa pakkaa enempi ku aattelin. Ekat menkat tuli kuitenki ajallaan.
 
Minä söin ennen yritystä kipujen takia yhdistelmäpillereitä 4 kk. Ei vaikuttanut kiertoon, joka aina ollut säännöllinen ja selkeä. Kokeilin kuukautisten alettua minipillereitä, mutta ne ei sopineet ollenkaan. Yhdistelmillä taas saan itseni "normaaliksi" :grin Harmi, että ilman niitä voin huonommin, kun ei kerta tarvitsisi ehkäisytarkoituksessa syödä.
 
Muokattu viimeksi:
Menkat alkoi, miten voi ihminen olla onnellinen XD ostin kuukupin sen kunniaksi, jos niitä ny joutuu paljo kestämään. Ja samalla ostin foolihappoa ja omegakapseleita, onneks aloin kattoa ku möllerin omis oli a-vitamiinia mukana, sanasolin ei! Ostin sanasolin omia, halvempiaki oli..
 
Jes ihanaa niemja! :p Mokomat kun pitivät sua tulisilla hiilillä loistamalla poissaolollaan :grin

Ennille paljon tsemppiä! Toisethan eivät hirveästi välitäkkään seksistä. Itsekin pärjäsin ennen piiitkiä aikoja ilman. Nykyään kahden lapsen jälkeen musta on tullut kyltymätön. :grin

Tervetuloa Niittipyssy!

Mä oon syönyt noita raskaus- ja imetysmonivitamiineja + d:tä vielä purkista :rolleyes:
 
Miitu, Niin kuulemma. Ois vaan voinut näyttää ja kertoa sen ajoissa. Mistäköhän sais sitä seksiä, ei ala olla päässä enää muita ajatuksia ees.
 
Takaisin
Top