Yrittämisen 2014 aloittavat

Nennah, oliko sulla enää mitään ehkäisyä käytössä vai oletteko jo siltä osin valmiina yritykseen? :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Larissa: Käytin Cerazettea esikoisen syntymän jälkeen noin puoli vuotta, lopetin ne keväällä. Nyt ollaan käytetty vain kondomia ja kuukautiset ovat palautuneet suht normaaleiksi! Kierto on vielä vähän epäsäännöllinen, tosin ei mulla aikaisemminkaan ollut niin kauhean säänölliset kuukautiset. :D
 
KP 16 ja varmaan dpo 1, on muuten pirun kipeet rinnat! En muista et nuorempana ois ollu näin selviä ovulaatio-oireita. Semmosta juilintaa alamahallakin oikealla puolella kaks päivää ollu et huhhuh! :D jännää jännää! Arvatkaas mitä! Mä voisin testata 14.8 varmaan jo...se ois meijän kihlajaispäivä, 1v, olisko aika ihana kihlajaislahja ostaa jotkut pienet potkarit tms :wink
 
Toivotaan Omppunen parasta!!!! :) Vähänkö olis kiva kihlajaislahja plussatesti ja potkarit. :wink Meilläkin on muuten kihlapäivä 6.8, meinasin ihan unohtaa! :smiley-ashamed008
 
No niinpä :) voi että olis ihana tehdä mies niin onnelliseksi. Tänään taas kyseli et niin mikä olikaan "pääpäivä" ja tarkotti vissiin ovulaatiota :D

Onnea Nennah teillekin! Olitteko te naimisissa? En enää muista...
 
Voi Omppunen sun miestä :)

Täällä ovis lähestyy (ehkä huomenna?) ja on etukäteen hyödynnetty se. Ihan jännittää, että mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Ihanasti ja tyynesti on mies lähtenyt mukaan tähän. Ei tosiaan mitään kumeja eilen enää ehdotellut vaikka pelkäsin, että kun on "se päivä" käsillä niin tulee pupu pöksyyn. Että mie niin rakastan tuota minun harkitsevaa, mutta päättäväistä miestä:love7

Ihanaa viikonloppua ja tärppejä teille naiset!
 
Joo, me ollaan naimisissa. :)

Mekin eilen heiluteltiin peittoja, vaikka menkat on pian alkamassa (ei siis kovin otollinen hetki tulla raskaaksi... :D), mutta kivaa kuitenkin. :grin
 
Noniin, viimeinkin mekat alkoivat (tänään 1. kiertopäivä) . Tästä se ensimmäinen yrityskerta lähtee, jännää! :grin
 
Jännää, Larissa, onko sulla nyt dpo2 vai? Ota noista miehistä ja niiden aivoituksista selvää :rolleyes:

Nennah, onnea yk1! Otitko jotain greippimehuja käyttöön?

ON: dpo 5 ja vitsit miten on kärsimätön fiilis...:smiley-bounce013
 
En ole vielä ottanut greippimehuja käyttöön. Kokeillaan nyt ensin ihan ilman mitään "apuja". :) Mulla on kans ihan kärsimätön fiilis, haluaisin olla jo heti raskaana. :)
 
Omppunen, nyt on dpo 1 eli aika hyvin noiden limojen perusteella pystyin ennustamaan oviksen tulon. :wink Eilen oli KUNNON ovisjomot ja molemmilla puolilla :eek::rolleyes: Sinä voitkin alkaa jo kyttäämään mahdollisia kiinnittymisoireta :wink

Nennah, hihii tiedän ton sun jännityksen! Odotas, kun pääsette tositoimiin.. Sitten jyskyttää vaan ajatus päässä: "Entä jos se nyt tästä kerrasta tärppäsi!!!" :grin Itse olen kylläkin aika pessimistinen tän ekan kierron suhteen. Vain kerran sattui edes hommailut kohdilleen, kun fiiliksen ja kiinnostuksen mukaan mentiin.
 
Muokattu viimeksi:
Dpo 7 vissiin, elikkäs JOS kiinnittyis niin se olis näillä main...Oireita? No vatsassa on nippailua ja kunnon vihlasuja, mut tod.näk. keltarauhanen on syyllinen, mut hyvä että toimii :wink Lämmöt on toistaseks pysyneet kivasti koholla, mut niinhän ne aina, laskee vasta pari pv ennen menkkoja. Tissit on hiukan tärinäarat ja aavistuksen turvoksissa, mut SEKÄÄN ei kerro mitään!!:confused1 Ai niin, vatsa on NIIN turvoksissa, onkse tää lämmin ilma ja liian pienet vaatteet, näytän silt et oisin jo ainaki puoles välis raskautta :grin ei kai, ei se oo ees hauskaa, millon must on tullu näin paksu!!!:eek:

Huoh, odottavan aika on pitkä. Oonkohan aika monta kertaa laskeskellu et koska kannattais ees testata. Ostin apteekist semmosen superherkän, sen mukaan näyttää jo 4 pv ennen menkkojen oletettua alkupäivää. Mut se makso jotain 14 e, ei sitä raaskii käyttää :p
Jos raaskis, niin kai sit maanantaina tai tiistaina vois jo... :rolleyes:
 
Oireet kuulostaa lupaavilta :wink Ei kannata kyllä kovin aikaisin testata. Saatat saada turhan negan (vaikka myöhemmin olisikin positiivinen) tai virheellisen plussan pelkästä kiinnittymisyrityksestä. Maltti on valttia :wink
 
Muokattu viimeksi:
Jep jep Nennah :wink Täällä on tänään dpo 7. Yritän odottaa dpo 16 asti testaamisen kanssa, jotta menkat olis oikeasti myöhässä.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo, varmasti järkevää odotella riittävän ennen kuin testaa... :) Esikoisesta olin jo ties kuinka monennella viikolla raskaana ennen kuin testasin, kun olin ihan varma että menkat pian alkaa.

Mulla vasta menkat loppui sunnuntaina, nyt vasta päästään tositoimiin. :cool:
 
Nennah, oletko ovisoireita pongannut tai alkanut tikuttelemaan? :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Larissa en ole tikutellut. Koitan nyt olla miettimättä koko ovulaatiota vielä ja mennään vaan rennolla asenteella tämä ensimmäinen kierto ainakin. :) Tosin vaikka yritän olla miettimättä niin pitihän sitä ovulaatiolaskuria kuitenkin kokeilla tänään. :rolleyes:
 
Takaisin
Top