Ylipainoisten raskaus/imetysvaatteet

saywhat

Vauhtiin päässyt keskustelija
Joulukuun mammat 2017
Onko hyviä vinkkejä mistä saa Suomessa isokokoisia raskaus- ja imetysvaatteita ja uikkareita? Koko ennen raskautta n.50.
 
Louhi Design on kotimainen imetysvaatemerkki, jolta on saatavilla imetysvaatteita kokoon 50 asti ja lisäksi voi tilata täysin omilla mitoilla joten silloin saa isompanakin :) Ja raskauskeijusta löytyy Funmum-merkkisiä farkkuja, joissa osassa ainakin löytyy kokoa 50, on reilu malli joten voi mennä isommallekin. Mulla itsellä yhdet funmum farkut, ja oon tykänny kovasti, kivan malliset (mun silmään) ja tosiaan reilut. Tais olla koko 46 mutta ois saanu olla kokoa pienemmät itelle, tilasin siis silloin sen mukaan mikä ois periaatteessa pitänyt olla sopiva. Monet on tilannu UK:sta itselleen isoja kokoja kun täältä on tosiaan vähän vaikea löytää :sad001
 
Kiitos Bettie :) Netissä olis tosiaan vaikka mitä, mutta arveluttaa aina toi koko jos ei pääse sovittamaan.. Olisko sulla tietoa kuka myisi pluskokoisia äitiysuikkareita?
 
Ei ole tietoa. Yritin katella kyllä; raskauskeijusta löytyy kokoon XXL asti, samoin zalandolla muutama loppuu samaan kokoon. Lumingeriella on kurvikkaille yleensäkin alusvaatteita ja uikkareita, mutta odottaville tais olla kaks erilaista ja molemmat loppuu kokoon XL. Melkeen pitäis tosiaan päästä sovittamaan. Lumingeriella on kyllä ollu hyvä asiakaspalvelu ja sieltä vois tietty kysyä oisko ne todellisuudessa minkäkokosia, ja mahtuisko päälle, tai olisiko joku bikinivaihtoehto (jos sellanen käy) sellainen jossa alaosa antais mahalle myöten (menis sen alle istuvasti). Noi äitiysuikkarit on kyllä aika joustavia mun käsityksen mukaan et vois mennä normikokoa pienempikin päälle, mutta en mene varmuudella sanomaan. Itellä ei nimittäin niistä ole kokemusta.
 
Jään seurailemaan vinkkejä! Ja jos bongaan jostain niin jaan omatkin vinkit.
Samat mitat täälläkin, eli ennen raskautta 50.
 
Laitetaas tännekin kyselyä :)

Tarvisin masutuubeja. Suomalaisista kaupoista en ole löytänyt sopivaa kokoa ja englanninkielinen termi on hukassa. Osaisko joku auttaa? :)
 
Laitetaas tännekin kyselyä :)

Tarvisin masutuubeja. Suomalaisista kaupoista en ole löytänyt sopivaa kokoa ja englanninkielinen termi on hukassa. Osaisko joku auttaa? :)
Löysin hakusanalla pregnancy tummy tube tuon masutuubin. Ihan semmoinen pikkuvinkki, et esim. itse tilasin raskausvaatteita ja esim imetysliivit saksan amazonista. Toimivat myös eng.kielellä.
 
Takaisin
Top