Yli kolmekymppiset ensimmäistä kuumeilevat

Ovisplussan jälkeen sain kolmena päivänä negan ja sit lopetin testaamisen, mut voihan se tietysti olla mahdollista et ovis oliskin ollut vasta sen jälkeen. Tosin silloin mun kierto olis jo aika pitkä (yli 40pv) mut onhan niitäkin ollu. Yritä tässä nyt sit pysyä kärryillä :D Pitänee varmaan odotella ja testata viikonloppuna viel digitestillä.
 
Äh, on tää kyllä turhauttavaa.. yritin muka pitää pään kylmänä ja olla testailematta, mutta tässä tää taas nähdään, vielä ois kaks liuskaa jälellä, enää en kyllä osta uusia..alkais jo ne menkat niin vois jo suosiolla luovuttaa :) Tsemppiä ja plussa onnea muille ! :) Suutahdin miehellekkin, kun se kehtas väittää mun mielialojen vaihtelevan..miten niin pms oireita :jimlad:
 
Itse jouduin luopumaan toivosta edellisen kierron osalta: menkat tuli, vaikka vähän ihmeellisen niukat olikin, ja kaikki testit näytti negaa. No nyt uuteen kiertoon taas, vasta lokakuun puolella seuraava ovis laskurin mukaan.

Toivotan onnea piinaileville emilylle ja pipsulle. Onko teillä ollut mitään tavallisuudesta poikkeavia oireita, jotka vois viitata raskauteen?
 
Höh Little Miss Sunshine, jospa ens kierto ois onnekkaampi :) Mä luovuin jo toivosta ja varasin jo ens viikolle labra ajan kierron alkua silmälläpitäen (otetaan vaan kilpirauhaskoe, en tiiä oliko siinä jotakin muuta) ja loppuviikosta on gynen soittoaika, nämä siis YTHS:n kautta. Saa nähdä, tehäänkö sieltä enää mitään tän asian suhteen. Ehkä varataan ens ovulaation ajankohalle aika Väestöliitolle :) Lämmöt on yhä koholla, mutta mulla on tämmönen syysflunssa päällä :/
 
Kiitti ja tsempit sinnekin uusiin yrityksiin!

Mulla ei oikein ole oireita, ainoastaan rinnat välillä vähän arat ja illalla kunnon pömppis, mut se nyt on jo muutenkin mut tuntuu et olis pahempi :D Mulla ei kyllä ollut ekassa raskaudessakaan juuri mitään oireita ekoilla viikoilla, joten sinänsä ei poikkea mitenkään. Niin ja tänään tullut myös tuhrua. Huomenna pakko varmaan testata uudelleen..
 
Äääh. Kaksi päivää inssistä ja iski flunssan alun päälle. Ei ole samanlaista aivastelua kuin edellisen inssin jälkeen, kun ilmeisesti tärppäsi, vaan ihan flunssa. Kai. Mä kun olin suunnitellut tekeväni vaikka mitä kaikkea tässä, että aika menisi nopeammin, nyt kuitenkin näyttäisi, että joutuu vaan pötköttämään sängyn pohjalla. Hyvänä työtekijänä tietysti sairastun viikonloppua edeltävänä päivänä, jess.... :arghh:
 
Jaaha tää menee vielä oudommaks, tein äsken digitestin joka näytti ei raskaana! Vaikka siis kolme päivää sit tuli todella haalea plussa cb:n tikkuun.. nyt oon pihalla!! :O niin ja menkat ei ole alkaneet mutta ton plussan jälkeen ollut nyt 3 päivänä tuhrua aamuisin.
 
RanaRidibunda, toivottavasti sieltä joku piiperö tarrais kiinni :) Oliko nyt mitään eroa lääkitysten ym. suhteen ? Tää syysflunssa vie kyllä ihan mehut, toivottavasti sulla ei oo sama tauti ku mulla..

emilie, tsemppiä !

Little Miss Sunshine, täälläki seuraava ovis vasta lokakuussa, sää nähdä ehtiikö tulla ennen miehen työreissua :)

Täällä jo vähän tiputtelee.. harmittaa kun ei taaskaan tärpänny, mutta täytyy yrittää keskittyä tähän hetkeen ja elämään :)
 
Pipsu, en tiedä, mikä flunssa, en oo aivan vuoteen oma, kuten yleensä, ja tää alkoi vasta eilen, vähän omituisesti. Yleensä flunssassa mulla rupee ensin menemään keuhkot ihan karmeaan jamaan, mut nyt ei ole sellaista ollenkaan. On ollut melkoisia syysflunssia kyllä liikenteessä. No, katsotaan kuin etenee.

Lääkityksissä ei ollut mitään eroa, saman kaksi tabua päivässä vedin kiertopäivinä 3-5 ja irrotus & inssi oli samaiseen ajankohtaan kuin edellinen. Ainoa ero oli, että viime kerran oli kaksi vähän pienempää follikkelia ja tällä kertaa oli vain yksi, mutta mun mielestä huomattavasti isompi mollura, kuin ne edelliset. Sormet ristissä.... Lugeja ei annettu, koska limakalvot hyvät ja ei nähnyt syytä sille. :)

Kurja, että sulla aloi tiputtelut. :/ Toi on kyllä hyvä asenne, elämään ja nykyhetkeen keskittyminen. :) Pitäisi harjoitella itsekin, esim. paikalla pysyminen on hankalaa. Kaipa se pienempi stressimäärä tätä raskautumisasiaakin edesauttaisi.
 
Ilmeisesti meni sitten tämä hailakasti alkanut raskaus kesken kun tänään alkoi kunnon vuoto ja alavatsakivut.. :sad001 Pitänee varata aika lääkäriin josko ultraisivat ja tsekkais kuitenkin mikä tilanne, ja vois samalla miettiä mitä vaihtoehtoja meillä on jatkon suhteen kun ei näytä nämä raskaudet etenevän toivotusti.
 
Soitin vkl päivystykseen ja kysyin onko mitään tehtävissä ja ottaisko ne mua ultraan mun taustalla. Sanoi vaan että seuraa vointia ja viikon päästä uus raskaustesti. Eli sen teen perjantaina ja jos tai kun varmasti nega niin varataan sitten todennäköisesti aika yksityiselle ja pyydetään että tekevät meille kaikki perus lapsettomuustestit, toivottavasti siellä selviää jotakin.
 
Ihan oman mielenrauhan takia siis meinattiin hakeutua testeihin jo nyt :) Josko sieltä saataisiin jotakin vastauksia ja tiedetään sitten miten voidaan jatkaa tästä eteenpäin!
 
Tuon mielenrauhan vuoksi voi kyllä vähän maksaakki, toivottavasti apuja löytyis tai mikä parempi, kaikki ois hyvin ja tärppäis täysin luonnollisesti :)
Ite alotin tähän kiertoon nyt vehnänalkio-öljyn ja vadelmanlehti-teen, eihä nuista varmastikkaan mitään hyötyä ole, mutta kokeilenpa nyt kaikkea :D
 
Niinpä, samaa mekin mietittiin. :) Tosin pohdin myös että jos menisinkin ensin käymään vain gynellä juttelemassa mun kierroista ja lyhyestä luteraalivaiheesta (9-12pv) että josko se voisi myös olla syynä ettei raskaus ehdi alkaa tai jatku normaalisti. Ja tottakai toivotaan että tärppi tulisi luonnollisesti mutta onneks meillä on osaavia ammattilaisia ketkä voi jeesata jos ei luonto hoida hommaa! :)
 
Ootteks te harkinnut sitä gelee royalee? Mä vähän mietin, että pitäiskö ens kiertoon kokeilla, mut sit myöskin lukenu et joillain menny kierto ihan sekasin siitä!

Me ootellaan, että tärppäskö tästä kierrosta vai ei ja jos ei niin seuraavassa kierrossa spermatesti ja hormoniverikokeet!

Kp 26/33-39, yk 7, dpo 6
 
Mä joskus ostin purkin gelee royaleja, mutta alko epäilyttää ne kapselit ja heitin ne menemään, jotakin maha kipuja arvelin niistä tulevan.. maca oli joskus käytössä ja se kierto oli ennätys lyhyt 28pv, mut ovista en kyllä saanu kiinni :/
 
Äh, sain labra vastaukset ja kaikki kunnossa, lääkärin mukaan pitäs vaan odotella, vuosi rajana julkisen puolen juttuihin ja se nyt lasketaan siitä, mistä ku alkoi :sad001 Ärsyttää ihan hulluna kun yli vuosi jo yritetty ja nyt mahollisuudet vielä huonommat, enkä vieläkään oo saanu mitään näyttöä, että tuolla vasemmalla puolella tapahtuis yhtään mitään :sad001
Nyt ei kyllä positiivista asennetta löydy yhtään ..
 
Äh, sain labra vastaukset ja kaikki kunnossa, lääkärin mukaan pitäs vaan odotella,--- Nyt ei kyllä positiivista asennetta löydy yhtään ..

Suositus: Viroon sillä asenteella, että kaikkea voi kokeilla, paitsi omaa isoäitiä. Säästyy hermot ja rahat. :D :D Ottaka yks kiva pikku pitkä viikonloppu tutkimuksiin ja hoitoihin. :) Jotenkin täällä Suomessa vaan ollaan niin ankeita ja nuivia kaikessa. Tsemppiä.

Itellä oli muuten ensin usean päivän vatsatauti, sitten viikon flunssa, nyt on sääreen ilmestynyt kuin toinen polvilumpio, joku ihme kova ja erittäin kipeä patti ja turvotus - toivon, ettei ole mikään veritulppa tai kasvain. Perjantaina lääkäriin. Et ei paljoa ehdi miettiä mitään testailuja. No joo, mietin mä silti. Mitään oireita pientä vihlomista lukuunottamatta ei ole, edes sitä viime kerran valkkariryöppyä, prkl. Et en oikein odota mitään siltä testiltä, siks ei kiinnosta testaillakaan ja aika menee nopeammin. :/
 
Takaisin
Top