Yli kolmekymppiset ensimmäistä kuumeilevat

gartsu ovulaatio tulee ovistestin plussasta 24-48h aikana jos oikein muistan.Joten hyvin ehtii vielä hyödyntään :grin:grin
 
Ahaa. Kiitti tiedosta. Mä jotenki kuvittelin että piti pupuilla ennen. Meillä pupuiltiin muistaakseni torstaina, se ei nyt taida enää auttaa. :grin

No mutta nyt Gartsu taas rauhottuu.

Huomaa että hormonit tulee ja menee. Edellinen keskenmeno ollut mielessä eilisestä asti. Monesti palaan miettimään, oliko se lääkäri nyt kuitenkaan oikeassa. Hyi olkoon. Ei sellaisia saa miettiä. Mennyt on mennyttä ja nenä kohti uusia pet.. seikkailuja!
 
Ennen on tietysti parempi mutta ei vieläkään myöhästä :grin
Samoja juttuja mäkin oon miettiny vaikka ties ettei oo mahdollista..
Paremmalla onnella tällä kertaa!
 
Mä mietin asiaa siksi, kun se lääkärikin oli epävarma. Mietin vaan että miksi ei käskenyt tulla vaikka viikon päästä uudestaan.
No, kunhan tää hormonimyrsky taas laantuu, unohtuu moiset ajatuksetkin sen myötä. Toivottavasti. :)

Kamala helle, ja töihin pitää illaksi rientää.
 
Täällä uusi "nainen parhaassa iässä" kuumeen kourissa :) Joko kaikki ovat plussanneet vai vieläkö ketjuun riittää väkeä?
 
:) kiitos kiitos gartsu! Mikäs sulla nyt tilanne?

on. 33v ja piakkoin rouva. yk2 ja kp11. juhannuksen jälkeen alkanut biologinen kello huutaa :)
 
Tilanne on öö. Kp 32 ja dpo 12. Tässä sitä ollaan ja ihmetellään.

Ilmoitin jo miehelle, että vauva-ajatukset jää nyt taka-alalle, kunnes olen saanut kasattua itseni. Vaikeeta olla nainen! :mad::grin
 
:eek:Juuei ole helppoa tämä naisen elämä .. Kasaat nyt rauhassa ja palaat kun on taas ajankohtaista.. Toivottavasti tänne eksyy muitakin, vai ollaanko tosiaan niin katoavaa luonnonvaraa :)
 
Mä nyt odottelen, saapuuko täti kylään vaiko ei. Jos saapuu, laitan jalat ristiin enkä avaa niitä ennen ensi kevättä. :whacky011

Joo, me myöhäisheränneet ollaan vähän katoava luonnonvara tosiaan.

Ootko sä tikutellut ovista? Mä tikuttelin nyt ekan ja vikan kerran. (kova on uho)
 
Pitkä ja pimeä talvi sulle tulossa jos noin meinaat :wink Toivotaan siis että täti pysyy poissa!

En oo tikuttanut, mutta nyt laitoin tilaukseen satsin ja ajattelin kokeilla sitäkin. Oon sitä yrittänyt bongailla, lähinnä ehkäisymielessä, eli ulosottomies ja varmat päivät on ollut meillä ehkäisynä. Vähän olen ulkona siitä tikutuksesta, mutta kai niistä ohjeista sitten oppii ja oon nettiä selannut ja yrittänyt ymmärtää. Kierron mukaan pitäis olla 19.8 päivän tienoilla että jännä nähdä.. Tilasin kerralla kunnolla, pitäisi riittää 6-8 kierroksi, että on sitten valmiina ja vähän myös se taka-ajatuksena että kun ottaa sateenvarjon mukaan niin ei varmasti sada :wink hehe
 
Niiin synkkä on sellini seinä.. Voi mun mies parkaa, ei kerrota sille. :wink

Varmat päivät on vähän sama asia, kun että lähtee vain yhdelle. :grin

Kohta pitäis lähtee töihin.
 
Heippa tytöt. Tässäkin siitä itkua on ollut, 5 km takana, 2,5 vuotta sairaaloita ja hirvittävä summaa tuhlattu... ja sitten 2,5 vuotta turhaa yrittämistä. Ajattelin joo että saa riittä masennusta ja kyynneleitä, ja sitten 2 kk 30-v syntymäpäivän jälkeen olin taas raskaana... rukoilin joka ikinen päivä että saisin jo vauvan. Raskaus oli kauhea aika, olin niin pahassa kunnossa, todella pahat turvotukset ja muutakin, mutta viihdoinkin 10.03.2014 sain kaunin tytön syliini :Heartred Olen nyt onnellinen, että sain odottaa ja kärsiä hänen eteen, hän on koko maailmaan arvoinen. toivon teille kaikille saada kokea tälläistä onnea!!!
image (12).jpg
 
Ihana onnellinen loppu :) voi vain kuvitella miten raskasta aikaa on ollut, tai osaanko edes kuvitella. Tuskin. Kieltämättä itseä jo vähän valmiiks ressaa ja hirvittää, miten vaikeeta voi olla ja tuleeko tästä silti mitään vaikka vasta alotettu yrittäminen. Ole tässä sitten positiivisella mielellä ja älä stressaa.
Näitä on kuitenkin aina niin ihana lukea, kun lopulta kaikki vaiva palkitaan parhaalla mahdollisella tavalla :) ihana kuva :D
 
On kyllä raskasta ollut, masennusta, avioero ajatuksia, isariakin on suunniteltu... 7 vuotta ekasta keskenmenosta lapseen. Yhteensä 9 v yritetty kunnes tuli meidän pieni aurinko. Mutta on se sen arvosta. Se olisi hyvä jos tutkittais,mutta minun kohdalla siitä ei ollut apua. Mitään vika ei löydetty. Ei vaan ollut minun aika. Mutta, jossain vaihessa luin sellaisen sanonnan, että älä itke ja sure jos sinulta viedään jotain todella tärkeä, Jumala ottaa sinulta hopea antakseen kultaa. Toivottavasti saatte selvä siitä, mitä tarkoitin. Mutta, tytöt, tiedän teidän kivun ja surun, älkä vaan miettikö koko ajan siitä km-a, ettei elimisto programoisi itseä seutavaan km-non. ja parempi lähtee lomalle ja jättä vähän ne vauva-ajatukset taakse. Ja sitten muistinvielä jotain. Pari kuukautta ennen kun aloitin odottaa vauvaa, rupesin syödä aamuisin mustan kuminan siemenia. Murskasin ne vaan kahvimyllyssä ja nielin hunajan keraa. Siitä siemenestä vielä profetta Muhammad mainitsi, että se parantaa kaikki sairaaudet paitsi kuoleman. Sellasta. No, toivon teille mahdollisimman pian vauvoja, paljon sellaisia, kauniita, pitkään odotettuja. Ja jaksamista! :Heartred (halaus)
 
Takaisin
Top