Yleistä höpinää

Mulla ois tällanen mekko, oon n 167cm ja toi on polviin asti oleva.
Sain sen kamulta, mut ei mulla oo tullu käytettyä. Se on mamaliciuksen kokoa M. Voisin antaa sen jollekin jos tarvetta on. Asutaan Helsingissä lähellä Viikkiä.
 

Liitteet

  • IMG_3212.JPG
    IMG_3212.JPG
    867.5 KB · Katsottu: 48
Mä sain nyt vielä kolme hyvää juhlamekkoa lainaan kaverilta, joten ei tarvii samassa mekossa juhlia kaikkia kemuja. Kannattaa tosiaan kysellä lähistöltä kaverien (jotka on samankokoisia ja ollu joskus raskaana) kokoelmat. Joskus tärppää!
 
Nimenomaan kun tuntuu että kaupoissa on enää jämiä jäljellä. Täältä inspiroituneena löysin torista pari mekkoa jotka äsken hain. En ole vielä kokeillut päälle tosin... jos niistä kumpikaan ei ole hyvä niin täytyy varmaan lähteä vielä kauppoihin metsästämään :/
 
Halleluja! Kävin vanhat mekkovarastot läpi kun joku niin ehdotti. Miksen tajunnut aikaisemmin! No ehkä siksi että ollaan oltu asunnottomia nyt 4kk ja koko omaisuus on jätesäkeissä tällä hetkellä. Kynnys lähteä penkomaan oli siis suuri.

Mutta siis löysin kaksi ihanaa mekkoa (toisessa vielä hintalappukin kiinni) ja nyt en osaa päättää kumman laitan. Enpä tajunnutkaan, että ennen raskautta kun yritti peitellä pömppistä niin nyt niissä samoissa mekoissa mitä en pömppiksen takia sitten ikinä käyttänytkään (ostettu ilmeisesti sillä ajatuksella että sitten kun laihdun), niin tämä masu on vain tyylikkään näköinen :D

Olispa jo lauantai niin pääsisi pynttäytymään :)
 
Onpas teillä monella häitä ja juhlia. :) Toivottavasti löydätte kivat vaatteet...

Mulla ei oo ollu kertaakaan juhlia mun kolmen raskauden aikana..et olisin varmaan kans tressinä jos olis..
Hautajaisissa olen ollu kahdesti kakkosen raskauden aikaan mut sinne löysin helposti vaatteet.
 
Äitiyspakkauksesta puheen ollen. Joka valitsee pakkauksen mutta kestovaippa jää käyttämättä. Olen innokas ottamaan niitä vastaan. Laita vaikka yksityis viestiä mulle päin niin tiedän keltä voisin saada hyötykäyttöön jonkun kaapista pois roikkumasta.
 
Kovin on täällä hiljaista. Kaikki vissiin kirjottelee salaisella puolella, ite ei ihan vielä pääse mukaan kun ei taida viestejä olla tarpeeksi :rolleyes:
 
Kovin on täällä hiljaista. Kaikki vissiin kirjottelee salaisella puolella, ite ei ihan vielä pääse mukaan kun ei taida viestejä olla tarpeeksi :rolleyes:

Hae vaan sinne salaiselle puolelle minimanaatti - mä en ainakaan osaa sujuvasti avautua tänne julkiselle mitään. :)
 
Jotenkin tuntuu salainenkin puoli hiukan hiljentyneen, liekö porukka siirtynyt somen ihmeelliseen maailmaan..
 
Aika mennyt jotenkin niin nopeesti et aloin miettii pitäiskös tähän alkaa jotenkin valmistautuu :p. En oo ees katsonut et tarvitaanko me jotain. Te ketkä aiotte ottaa vakuutuksen vauvalle niin oletteko jo ottaneet tai missä vaiheessa aiotte ottaa?
 
Mä hain sinne salaiseen ryhmään, kun jouduin saikulle, ja on ollu vähän yksinäistä. En kyllä vielä saanu hyväksyntää, joten en tiedä, onko siellä keskustelua. Me otettiin vauvalle vakuutus ja se tuli jo voimaan elokuussa. Aluks ajattelin, että ihan turhaan, mutta nyt kun rupes mietityttään ennen aikaisen syntymän mahdollisuus, niin se onkin ihan hyvä, että on ajoissa voimassa.
 
Meillä on kans ollu vakuutus elokuusta lähtien voimassa. Hyödynnettiin #perheenlisä kampanja OP stä jossa saa ekan vuoden vakuutuksen lapselle ilmatteeks.
 
Meillä myös vauvavakuutus OP:sta, meillä muutenkin kaikki pankkiasiat siellä niin ei tarvinnut montaa kertaa miettiä mistä otetaan. Ajattelimme että otetaan se nyt ainakin alkuun ja jos vauva vaikuttaa tosi terveeltä niin turhaa sitä maksella. Toisaalta korvatulehdus kierre tai vastaava jos tulee niin olis hyvä olla vaan toi vakuutus. Ikinä kun ei tiedä mitä tuleman pitää.
 
Hei, tosta OP:n vakuutuksesta. Onko sitten ekan vuoden jälkeen tosi kallis ja sitoutuuko sen ottaa kuin pitkälle kerralla vai voiko irtisanoa kuten MillaG suunnittelit? Jos nyt voidaan enää sitä tässä kohtaa edes saada, jäänyt hoitamatta kaikki tällaiset :wink
 
Muistaakseni op:n vakuutus oli ilmaisen vuoden jälkeen jotain 500-600€. Mullle jäi kyllä käsitys että sen voi perua ennenkuin tuo maksullinen kausi alkaa, mutta voihan se olla että oon käsittänyt väärin. Kun ei kaikkia maailman sopimusehtoja jaksa lukea noilta vakuutusyhtiöiltä :)
 
Saa perua kun tuo Ilmainen kausi päättyy ja jos ei peru niin tuollaisenaan maksaa just jotain about 500e vuodessa, mutta tuo sisältää niin paljon kaikkea turhaa että itse ainakin aion karsia sisältöä kun sen aika tulee niin sitten ei hintakaan ole enää tuo sama :-)
 
Mielestäni aika pitkälle pysty sen vakuutuksen hankkimaan. Ja just joku abaut 500e/v. mut omavastuu oli vaan 100e vakuutus kautta kohden. Ja oon siinä käsityksessä et on tosi laaja. täytyy kattoo kun se lasku tulee vuoden päästä et mitä siin on pystyykö karsimaan. Jotenkin myös luotan siihen et tulee niitä kaiken maailman maksutapa-alennuksia ja op-bonus alennuksia niin ei ois niin hirvittävä summa. Mut mitäpä sitä ei lapsensa eteen ei tekis. Suomessa nyt kaikki maksaa enempi tai vähempi.
 
Meillä myös OP ja mä laskeskelin, että hinta jäis alle 400€:n/vuosi, mutta meillä on hirvee nippu kaikkia vakuutuksia ym. siellä, joten saatto tulla bonuksista alennusta ja jotain muuta, mitkä vaikuttaa kokonaissummaan.
 
Ai kamala oliko se nyt niin että 30 viestiä piti olla kirjoitettuna ennenkuin pystyi hakemaan salaiselle puolelle? Mulla vasta 16 tämän jälkeen :/. tiukkaa tekee
 
Takaisin
Top