Ylämaha kuin ilmapallo :(

westies

Oman äänensä löytänyt
Nyt meni hermot ja sen kyllä huomaa :D Mulla on nyt 8+4 ja yhtenä merkittävänä raskausoireena on ummetus. Plussauksen jälkeen tupakanpoltto loppui kuin seinään ja huomasin, että tämän jälkeen vatsantoiminta hidastui huomattavasti, tosin kyllähän raskauskin sitä ummetusta aiheuttaa.

Noh.. nyt mulla on sit varsinki iltaisin ihan järkyttävä turvotus YLÄvatsalla, niinku hirveä ähky koko ajan. On aika ahistava olo. Paino ei oo noussu kuin n.1kg ja sekin sen takia kun vatsa ei toimi. Apteekista oon Levolacia ostanu, jos se auttas tähän oloon. Ei puhettakaan, että voisi pitää housuja, jotka puristaa vyötäröltä.. Onko muut huomannu samaa ja millä ootte helpottanu oloanne?
 
Moi!
Täällä toinen jolla sama juttu! ÄRSYTTÄVÄÄ!!! Mulla alkoi viime torstaina ja siitä eteenpäin ummettaa ja olo niin kuin olis hevosen syönyt. Ylävatsa järjettömän turvonnut ja täynnä, ruokaa ei voi edes ajatella. Pakko syödä jotain kevyttä, ettei halkee ;)

Oon kokeillut luumuja, lääkettä, vettä, mikään ei ole vielä auttanut.. odottelen siis että menis ohi itsestään :)

Toisaalta onhan se aika jees kun maha näyttää nyt jo siltä, että kohta syntyy
 
Minä olen nyt pari päivää ihmetellyt samaa, ylämaha, ihan tissien alapuolelta on aivan turvoksissa ja kivikova... ja nyt on tosiaan vasta menossa vasta 11+2...
Minulla onneksi ei ole ummetusta :)
 
Takaisin
Top