Yksinodottajien vertaistuki

Hellu<3

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Mistä te yksinodottajat ja yksinhuoltajat olette löytäneet vertaistukea?

Joku yhdistystoiminta (pienperheyhdistys tms.)? Faceryhmä?

Kokemuksia kehiin!
 
Korjauksena: En siis halua tänne faceryhmien nimiä (kielletty säännöissä), vaan yleisellä tasolla, että mistä olette vertaistuen löytäneet.
 
En osaa vastata kysymykseen, vaikka odotankin yksin. Ajattelin vaan kommentoida, että varmasti on jotain yhdistystä tai muuta, neuvolasta kannattaa varmasti kysäistä!

Olen huomannut itse, että ihan kavereille ja esim omalle äidille puhuminen tuo mielelle helpotusta.
Sit tietty nää foorumit on mielestäni myös nykypäivänä hyviä. Ennen kun ei ollut mitään nettiä taikka foorumeita, vaan oli tosiaan yksin kestettävä jos yksin odotti.

Sit on kirjoja tehty yksinhuoltajille ainakin, mutta en tiedä onko yksin odottaville, en ole tutkinut asiaa.

Jotenkin alussa olin enemmän sitä mieltä, että yksin en tässä onnistu, mutta nyt kaikki on mennyt niin hyvin, että koenkin, että parempi yksin, kuin vastuuntunnottoman puolison kanssa. :)
En ole jotenkin kokenut tätä itse vaikeaksi, vaikka jäinkin yksin vasta ja yht'äkkiä. Uskon, että lopussa kiitos seisoo, se palkinto onkin sitten maailman suurin. :dummy:

Ei muuta kun google laulamaan ja etsimään itselleen sopivia vertaistukiryhmiä, sekä muita joista kokee raskauteen olevan apua ja helpotusta! :) Tietysti myös jos joku osaa täällä itseäni paremmin vinkata jotain, niin vinkatkoon! :smug:
Temppiä kaikille yksin odottajille! Hyvin se menee!
 
Takaisin
Top