Yksin odottavia?

Anna-K

Jostain jotain jo tietävä
Heissan! Oon 22 vuotias lahtelainen, ensimmäistäni odotan. Mies otti jalat alleen raskaudesta kertoessani, eikä tällähetkellä vaikuta että haluaa olla missään tekemisissä niin minun kun muksun kanssa. Siitä huolimatta odotan innoissani, en anna miehen päätöksen masentaa itseäni.

Silti koen surua siitä, ettei ole miestä kenen kanssa yleensä jaetaan ilot ja surut raskauteen ja muuhun liittyen. Tukiverkostoa mulla on, täysin yksin en kumminkaan ole. :)

Onko täälä muita yksin odottavia?
 
Minä :) kohta 21v vantaalainen ja odotan kans ensimmäistä. Meillä tosin asiat meni niin etten halua enää että mies on mukana tai muutenkaan ei olla missään tekemisissä kun hänestä kuoriutui esiin väkivaltainen narsisti. Haluun kuitenkin että mulla ja vauvalla on kaikki hyvin enkä todellakaan haluu ottaa riskiä että lyö ikinä pientä sen syntyessä, tai vastaavasti enää uudelleen mua kun oon raskaana.

Tottakai harmittaa että asiat meni näin, mutta koen olevani yksin paljon parempi vanhempi kun että olisin väkivaltaisessa suhteessa :)
 
Tsemppiä Anna-K ja jennijohanna!! Kyllä te yksinkin pärjäätte, tukiverkko on tärkeä, ei siihen aina miestä tarvita.
 
Tsempit täältäkin teille yksin odottaville! Samaa mieltä olen Jerican kanssa. :)
 
Takaisin
Top