Yksin odottavat

Hui miten jänskää! Ai siellä on tyttöjä kumpikin? ♡♡ Ihanaa!

Täällä puoliväli häämöttää (viiko päästä)! Mullakin supistukset alkanu, mut toistaiseks oon vaan koittanu himmailla ja se on auttanu. Molemmissa edellisissä raskauksissa tosiaan ravannu puolivälin jälkeen svo:lla suppareiden takia, kun ei oo saatu rauhottuun muuta ku lääkkeellisesti.. Aika todennäköistä että sama edessä taas...

Mä jaoin kesäloman kahteen, eka osa lähenee loppuaan ja ylihuomenna pitäis palata koto-Suomen lämpöön täältä Espanjan kuumuudesta. Toka osa on sit elokuussa ja siitä suoraa jään äippälomalle.
 
Hui miten jänskää! Ai siellä on tyttöjä kumpikin? ♡♡ Ihanaa!
Joo, molemmat. Mulla oli vahva poikaolo, mut sit alko tulla samoja oireita kun esikoistytöstä (naama kukkii, hiivatulehduksia, maha levinny sivuille..) ja ajattelin, et toinen on ehkä tyttö. Mut molemmat sit olis samaa merkkiä.

Ru:ssa 19+6 antoi varovaisen tyttölupauksen kummastakin, kontrollissa rv 24+1 molemmat selkeästi tyttöjä. Seuraava kontrolli rv 27+6.
 
Tänään esikoisen kanssa 4D ultraan katsomaan siskoja :Heartpink:Heartpink

Voi ei, miltäs siellä näytti?? ♡♡

Mulla oli tiistaina ru ja siellä heiluteltiin pippeliä niin vinhasti, ettei ollu oikeen epäilystäkään. :D On pitäny vähän sulatella asiaa, kun salaa vähän toivoin kolmatta tyttöö, mutta kyllä se poika on alkanu tuntuun ihan kivalta.

Enkä kiellä, että tunnen myös pientä vahingoniloa siitä, että mies on jo kolme edellistä kertaa toivonut poikaa, ja nyt kun on tän perheensä kussu niin se tulee. Sen verran kaukana kuitenkin asutaan ja ainakin tätä nykyä näkee tyttöjä niin vähän, että tuskin kovin vahvaa sidettä heidän välilleen tulee. Aika tietysti näyttää. Mut vahingoniloa pelkästään siitä että varmaan kipuilee just nyt tän asian kanssa jonkin verran.
 
Voi ei, miltäs siellä näytti?? ♡♡
Toinen näytti ihan esikoiselta, toinen oli ihan omannäköinen. Mun tytöt ♡
Tikulla on kuvia, vaikee oli saada kunnollisia, kun niin kovin liikkuivat ja pari kertaa heittivät ympäri mahassa. Lopuksi toinen potki toista päähän ja tää toinen vaan leikki napanuorallaan. Painoarviot 754g ja 775g, rv 26+3. Pikkuisia ovat, mutta omilla käyrillään kasvavat.

Ja hei, onnea poikalupauksesta. On se kyl kiva, et on kummankin merkkisiä lapsia. Mä olen jo sopeutunut ajatukseen, et tyttöjä ovat molemmat. Meni siihen yli kuukausi.

Nyt on tyttösille kaikki valmiina, vaan vaunut pitäs saada kotiin asti. Kaukalot sain eilen.
 
Meidän pitäis muuttaa ennen kaksosten syntymää. Muuttopäivä selviää huomenna. Se on joko 15.7. tai 1.8. Viikkoja tolloin 15.päivä on jo 33+5 ja 1.8. 36+1. Tiukille menee. Mutta päästäänpä isompaan asuntoon ja pois kerrostalosta. Uuden opettelua meille kaikille.
 
Sairaalanakki napsahti rv 30+1 supistusten vuoksi. Toinen aamu täällä alkamassa ja lääkäriä odotellaan tekee ultraa, kun estolääkkeestä huolimatta supistelee kipeesti noin vartin välein..

Rv 30+0 polikäynnillä tyttöjen painoarviot olivat 1350g ja 1260g.
 
Heippa kaikki!
Mä ilmoitan itseni myös tänne. Täällä odotellaan kaksosia ja la on joulukuun alussa. Olipa jotenkin helpotus kun löysin tämän palstan ja huomasin etten todellakaan ole ainoa. Paljon on pyörinyt asioita mielessä mutta kyllä sitä ajattelee että kyllä tässä pärjätään :)
Elea mikä siellä on tilanne?
 
Elea mikä siellä on tilanne?
Tervetuloa joukkoon mukaan!

Täällä toinen lääkäri haluis lähettää mut yliopistosairaalaan ja toinen pitää täällä omassa. Oon nyt tän viikon loppuun omassa. Tippa otettiin pois, katsotaan pysyykö supistukset poissa. Muutama vaan koko aamupäivän aikana tullu. Saan käydä suihkussa ja vessassa vapaasti. Kamala nälkä on koko ajan.
 
Tervetuloa joukkoon mukaan!

Täällä toinen lääkäri haluis lähettää mut yliopistosairaalaan ja toinen pitää täällä omassa. Oon nyt tän viikon loppuun omassa. Tippa otettiin pois, katsotaan pysyykö supistukset poissa. Muutama vaan koko aamupäivän aikana tullu. Saan käydä suihkussa ja vessassa vapaasti. Kamala nälkä on koko ajan.

Ärsyttävää kun toinen sanoo toista ja toinen toista. Kyllä asiaan tulee selvyys kuitenkin,koitat vaan ite nyt ottaa mahdollisimman rauhallisesti. Hyvä jos tippa otettiin pois,peukut pystyyn että suppareita ei enää tulisi ja pikkuset pysyy vielä masussa! Ilmottele ihmeessä että miten siellä on mennyt ja mitä ne tohtorit päättää,jaksuhalit ja tsemppiä!
 
Ääk, Elea! Mikä tilanne siellä nyt? Saathan varmasti reilusti muuttoapua!? Et kyllä MITÄÄN ylimääräistä sitten tee itse, tämä on määräys!
 
Ääk, Elea! Mikä tilanne siellä nyt? Saathan varmasti reilusti muuttoapua!? Et kyllä MITÄÄN ylimääräistä sitten tee itse, tämä on määräys!
Tilanne hyvä. Kanavaa 4cm, sama kuin viikko sitten. Neitien painoarviot nyt 31+6 ovat noin 1,7kg ja 1,6kg. Sectio tulossa, jos A ei käänny rt:aan. Se olis viikolla 37. Tytöt hyvänkokoisia kaksosiksi.

Äitin kans ollaan tänää viety tavaraa uuteen kotiin. Minä saan vaan ajaa autoo. Hyvä diili. Ens viikoks pitäs saada porukkaa kantamaan huonekaluja.
 
Rv 34+3. Vauvat voivat masussa hyvin. Molemmat rt. A 2044g ja B 1887g. Uuteen kotiin ollaan kotiuduttu hyvin. Vauvat vaan puuttuvat. Alkaa olo olla jo kamala, vaikka maha ei siihen nähden ole edes valtava, vaikka kaksi siellä on. Kotona saapi olla, herkästi lähdettävä näytille, jos jotain tulee.

Mites muilla menee?
 
Ensi viikolla odotus päättyy. Tiistaina käynnistys. Perjantaina olivat 2,5 ja 2,2kg painoisia.
 
Tytöt syntyivät 7.8.2018 klo 22.26 & 22.37. Neiti A oli 46,2cm ja 2415g, neiti B oli 43cm ja 2165g. Täydelliset pienet ihmeet.

Onnea suuresti prinsessoista:Heartred:Heartred Toivottavasti kaikki on hyvin!Miten synnytys meni ja mikä sulla on itsellä vointi?
 
Onnea suuresti prinsessoista:Heartred:Heartred Toivottavasti kaikki on hyvin!Miten synnytys meni ja mikä sulla on itsellä vointi?
Kiitos.
Synnytys käynnistettiin päivää sovittua aiemmin supistusten ja oman jaksamisen vuoksi. Se ei kuitenkaan lähtenyt Cytotecilla käyntiin, vaan alkuperäisenä käynnistyspäivänä ballonkilla saatiin synnytys käyntiin. Tää oli näistä kolmesta pisin, tarkkaa kestoa en tiedä, mutta alle 12h kesti. Epiduraalin sain ajoissa ja kipupumpun myös. Just ennen ponnistusta sain pudentaalipuudutuksen. Se auttoi myös. Neiti A tuli pää edeltä, neiti B 11min myöhemmin jalka edeltä. Hän siis oli perätilassa ja tarjonta oli hyvä alatiesynnytykselle. Tytöt pääsivät rinnalle ja mukaan osastolle. He ovat aivan ihania ja isosisarukset ovat myös täysin myytyjä.
Nyt perhe on täydellinen. ❤❤

Itse voin hyvin. Ei tullut nirhaumiakaan synnytyksessä, jälkisupistukset laantuneet, pelkästään väsyttää. Hyvä fiilis jäi.
 
Takaisin
Top