Yksin odottavat

Mä oon kertonu melkein kaikille viestillä just siks että en jaksa ottaa vastaan ihmisten ensireaktioita. Mulla tosin vielä se, että hävettää myöntää et lankesin siihen mieheen vielä kaiken sen jälkeen mitä se oli mulle tehny...
 
Mä oon kertonu melkein kaikille viestillä just siks että en jaksa ottaa vastaan ihmisten ensireaktioita. Mulla tosin vielä se, että hävettää myöntää et lankesin siihen mieheen vielä kaiken sen jälkeen mitä se oli mulle tehny...

Määki varmaan kerron viestillä kaikille jotka ei niin läheisiä. Mut vanhemmille ja parille kaverille ajattelin ihan naamatusten :rolleyes:

Meiläkin oli aika kauan on/off juttuu, sitä vaan oli vaikea lähteä siittä. Tsempit sinne, vahva oot :Heartred
 
Häiritseekö teillä muille kertomisessa se että ei ole miestä vierellä?
Mua ei häiritse. Toki oon saanu ihmettelyjä kun kaksosia odotan. Mut sit oon maininnut, millaiseksi pirpanoiden isä osoittautui, joten kannustusta on sen seurauksena tullut.

Näin on hyvä. Minä ja minun lapseni. Mä en aio edes isyyttä tunnustaa.
 
Mulla on myös hyvin vahva tunne että "minä ja minun lapseni". ♡ Se on tosi voimaannuttava ajatus, että tässä me ollaan, mää ja mun rakkaat.
 
Miten muilla yksinodottajilla on sujunut?

Mä en ole kaksosten niin sanotusta isästä kuullut mitään yli 6 viikkoon, eikä haittaa ollenkaan. Hankintoja oon tehnyt jo jonkin verran, lähinnä vaatepuolta. Nyt viikkoja 18+5. Rakenneultraan aikaa 1 viikko ja 1 päivä. Mun äiti lähtee mukaan. :Heartred
 
Täällä menee kans kivasti. Ei oo lasten isä juurikaan ollu yhteyksissä muuta ku muissa asioissa (meidän koira jouduttiin lopettaan ja meillä on vielä yhteinen talo jossa se asuu, niin niitä juttuja), mutta ei se mua haittaa. Lasten puolesta tietysti harmittaa, mutta ne on onneks sen verran sinisilmäisiä ettei ymmärrrä tämmösistä mitään.

Pahoinvointo on ohi, samoin pahin väsymys. Tiistaina nt-ultra, kaveri lähtee mukaan. :)
 
Tiistaina nt-ultra, kaveri lähtee mukaan. :)
Ihanaa, ettei yksin tarvitse mennä.
Mun äiti oli mukana nt-ultrassa helmikuussa ja tulee ens maanantain ru'n mukaan. Kerran on ollut hyvä ystävä tukena ja äiti tosiaan 2 kertaa. Muuten oon uskaltautunut käydä yksin.
 
Ihanaa, ettei yksin tarvitse mennä.
Mun äiti oli mukana nt-ultrassa helmikuussa ja tulee ens maanantain ru'n mukaan. Kerran on ollut hyvä ystävä tukena ja äiti tosiaan 2 kertaa. Muuten oon uskaltautunut käydä yksin.

Joo ja varsinkin nää ekat ultrat kun riski saada huonoja uutisia on niin paljon isompi. Sulla tietysti on eri kun on kaks, mutta onneks on sitä seurantaakin useemmin nii pääset tarkistelee mitä pikkusille kuuluu. Mites he on kasvanu?

Mulla oli tänään ultra, vikkelä pittunen siellä viuhtoi ja heitteli kuperkeikkaa! ♡ Kaikki oli oikein mallikkaasti. Ihanaa.

Lasten isä kertoi uutiset tänään omalle äidilleen, se oliki vika läheinen ketä vielä jännitin. Töissä on vielä työryhmä epätietosia, mut pomot tietää. Alkaa tuntuun paljon todemmalta.
 
Ihanaa, että vauvalla on kaikki hyvin. :Heartred

Kyllähän nuo kaksoset tuntuu kasvavan. Ainakin maha kasvaa. Ens ma on rakenneultra, silloin näkee seuraavan kerran Pirpanat. Sit pitäis olla tiheämpi seuranta. Viimeks oli kunnallisella puolella nt-ultra 7vk sitten..
 
Moikka :)
Täällä kanssa yksi yksinodottaja. Viikkoja on nyt 11+1. Kaksi lasta aiemmasta suhteesta myös. 2010 ja 2012 syntyneet.
Meillä todella hankala tilanne uuden mieheni kanssa. parisen kuukautta nyt jo mennyt suhteessa huonosti ja toissapäivänä tulevan lapseni isä jäi kiinni siitä; että hänellä on ollut suhde exänsä kanssa koko meidän yhdessäolon ajan :sad001
Olen aivan shokissa.
Olihan tilanne jo aiemminkin se;että pari viikkoa positiivisen raskaustestin jälkeen mieheni ilmoitti, ettei ole valmis isäksi.
Eli olen melkein alusta asti totuttautunut ajatukseen; että olen yksin.
Mutta en tiedä yhtään miten tästä eteenpäin.
Todella rankkaa tämä kaikki;kun lasta kuitenkin yritettiin yhteistuumi.
Mies olisi halunnut abortin ja melkein siihen itsekkin suostuin; kunnes tajusin; että olisin tehnyt sen vain miehen mieliksi; vaikka itse halusin oikeasti pitää lapsen.
Onneksi en sitä virhettä tehnyt.
Nyt menen päivä kerrallaan ja yritän pysyä edes jotenkuten järjissäni. :D
 
Moikka :)
Täällä kanssa yksi yksinodottaja. Viikkoja on nyt 11+1. Kaksi lasta aiemmasta suhteesta myös. 2010 ja 2012 syntyneet.
Meillä todella hankala tilanne uuden mieheni kanssa. parisen kuukautta nyt jo mennyt suhteessa huonosti ja toissapäivänä tulevan lapseni isä jäi kiinni siitä; että hänellä on ollut suhde exänsä kanssa koko meidän yhdessäolon ajan :sad001
Olen aivan shokissa.
Olihan tilanne jo aiemminkin se;että pari viikkoa positiivisen raskaustestin jälkeen mieheni ilmoitti, ettei ole valmis isäksi.
Eli olen melkein alusta asti totuttautunut ajatukseen; että olen yksin.
Mutta en tiedä yhtään miten tästä eteenpäin.
Todella rankkaa tämä kaikki;kun lasta kuitenkin yritettiin yhteistuumi.
Mies olisi halunnut abortin ja melkein siihen itsekkin suostuin; kunnes tajusin; että olisin tehnyt sen vain miehen mieliksi; vaikka itse halusin oikeasti pitää lapsen.
Onneksi en sitä virhettä tehnyt.
Nyt menen päivä kerrallaan ja yritän pysyä edes jotenkuten järjissäni. :D

Tervetuloa ryhmään! Onpa sulla vaikea tilanne miehen kanssa. Hyvä että et siihen aborttiin suostunut pelkästään miehen mieliksi.

Mulla nyt viikkoja 14. Kerroin lapsen isälle toissapäivänä. Veti ihan kauheat raivoamiset mulle ja yritti saada aborttiin, ei tainut ihan tajuta että näilä viikoilla tilanne ei enää oo niin yksinkertanen. Enkä ois siihen suostunut alussakaan.

Aiko tänään käydä kylässä juttelemassa, toivottavasti on jo vähän rauhoittunut.

Mulla selvinny muutto uuteen paikkakunnalle joka on jo viikon päästä sekä työhaasatteluun menen huomenna. Asiat alkaa järjestyy ja oon niin onnellinen et pääsen pois täältä ja lähemmäs mun perhettä :)
 
Mä en ole kaksosten isästä kuullut nt-ultran jälkeen. Sillon oli viikkoja 12+3. Tänään 19+5 ja huomenna rakenneultra. Niitä kuulumisia hän ei multa ainakaan kuule. Hyvä vaan, ettei tartte olla tekemisissä. Pitäs vaan saada häne kotoaan loput tavarat, mutten hänelle aio soittaa. Ehkä Pirpanoiden pappa auttaa mielellään asiassa, kun se on viimeistään ajankohtainen (auton renkaita pitäs hakia ainakin)..
 
hilma3, on varmaan rankkaa kokee toi kaikki viä kun alkuraskauden hormoniryöppy ja uupumus painaa samaan aikaan päälle. Tiedän miltä petetyks tuleminen tuntuu, ja eroominen. Kamalaa kaikkineen! Hirveesti voimia sinne! Ime kaikki vertaistuki mitä voit esim täältä saada, ja samaten läheisten apu ja välittäminen on kullan arvoista nyt. ♡♡
 
Tervetuloa ryhmään! Onpa sulla vaikea tilanne miehen kanssa. Hyvä että et siihen aborttiin suostunut pelkästään miehen mieliksi.

Mulla nyt viikkoja 14. Kerroin lapsen isälle toissapäivänä. Veti ihan kauheat raivoamiset mulle ja yritti saada aborttiin, ei tainut ihan tajuta että näilä viikoilla tilanne ei enää oo niin yksinkertanen. Enkä ois siihen suostunut alussakaan.

Aiko tänään käydä kylässä juttelemassa, toivottavasti on jo vähän rauhoittunut.

Mulla selvinny muutto uuteen paikkakunnalle joka on jo viikon päästä sekä työhaasatteluun menen huomenna. Asiat alkaa järjestyy ja oon niin onnellinen et pääsen pois täältä ja lähemmäs mun perhettä :)

Ai jes, nytkö sä pääset! Onnea kovasti! Toivottavasti sun elämä helpottuu näiden muutosten myötä! :)
 
Elea tuu sit kertoo miten pittuset voi! ♡♡
Pirpanat oli hyvin riehakkaalla päällä ja menoa riitti. Ei saanut samaan kuvaan heitä, kun eivät paikallaan malttaneet olla. A oli hieman isompi, painoarvio n. 280g ja B'n n. 250g. Siroja. Kaikki rakenteet kunnossa ja muutenkin kaikki niin kuin pitää. Seuraava ultra ja lääkäri polilla 9.5.

Pirpanoiden pappa oli enemmän kuin mielissään, kun laitoin hänelle kuulumiset ja sen, että molemmat tällä hetkellä näyttäis tytöille.
 
Ihanaa Elea! Ymmärtääkseni on aika yleistä että toinen kaksosista on isompi, mutta onko tossa vaiheessa toi 30g suhteessa kuinka iso ero? Ei ainakaan kuulosta vielä sellaselta kovin selkeeltä? Kunhan pohdin, eihän sillä mitään merkitystä oo kunhan voivat hyvin! :) Mulla on joku maagistason rakkaus kaksosiin, en tiä miks. :)
 
Ihanaa Elea! Ymmärtääkseni on aika yleistä että toinen kaksosista on isompi, mutta onko tossa vaiheessa toi 30g suhteessa kuinka iso ero? Ei ainakaan kuulosta vielä sellaselta kovin selkeeltä? Kunhan pohdin, eihän sillä mitään merkitystä oo kunhan voivat hyvin! :) Mulla on joku maagistason rakkaus kaksosiin, en tiä miks. :)
Toinen kuulemma vastais viikkoja 19+2 ja toinen 18+4. Mut la pysy samana, on jo yksilöllisiä eroja pienillä.
 
Mitäs teille kuuluu? :)
Toistaiseksi taas ihan hyvää. Neitejä käyty tänää katsomassa, kaikki hyvin ja kasvavat tasaisesti. Viikkoja 24+1 ja painoarviot 590g ja 560g. Viikko sitten supistusten takia jouduin päivystykseen, mutta onneksi ne rauhoittui ja oon voinut levätäkin.

Eilen alkoi kesäloma ja 4vk sitä olis edessä. Äippäloma alkaa 30.6.
 
Takaisin
Top