Yksin odottajat

No on meitä täällä nyt edes kaksi :) ajattelin että tälläinen ketju kans kiva kun on vähä erilainen meno yksin odotella
 
Hyvä kun teit ketjun. Onhan täää vähän erilainen tilanne kuin yleensä. Saako kysyä, että oletko yksin odottamassa omasta tahdosta vai eron vuoksi..? Itse olen siis ihan tarkoituksella hoidoilla saamassa tätä lapsukaista.
 
Ihan omasta tahdosta oon yksin. Mulla on toki jo ennestään kaks lasta mutta heidän isä ei halunnut elämässä olla mukana ja vallan hyvin ollaan pärjätty ilman miehiäkin tässä [emoji1]
 
Sulla on sitten aika samanlainen kuvio kuin itsellänikin. Mulla kaksi ekaa suhteesta eksän kanssa ja 3 ja 4 on yksin hankittuja..:) Meidän ei ainakaan tarvii tapella vauvan nimistä eikä muustakaan arjessa..:D
 
Mäkin suunnittelin jo ihan vakavissani sinkkuna ollessani lapsen hankkimista yksin. Olin jutellut jo muutaman isäehdokkaankin kanssa alustavasti. Tarkoitus oli, ettei parisuhdetta tulisi mutta lapsen elämään olisi isä saanut halutessaan osallistua. Sitten aloin kuitenkin pian seurustella (en näiden ”ehdokkaiden” kanssa) ja nyt odotetaan yhdessä. Oon kuitenkin itse yh:n kasvattama ja siitä(kin) tiedän että hyvin oltais pärjätty kahdestaankin muksun kanssa.

Onko sulla Annees suunniteltu raskaus ja / tai sovitko tulevan isän kanssa tästä kuviosta ja jos niin miten? Ei tarvi vastata jos liian henkilökohtaista, kiinnostava aihe vaan
 
Mä olin esikoisen kanssa yksin koko ajan. Siihen asti et hän täytti viis. Toisaalta niin helppoa olla. Ei tarvi kinastella kenenkään kans tai tehä kompromisseja ym. Esikoinen nähny isäänsä 2 tai 3 krt ja siitäkin jo aikaa. Aina se on puhunu et näkee, mutta sitte on joko töitä tai saunanrakennusta ym.. Antanu sit olla.
 
Mä oon tykänny kyllä kun nuo kaks ekaa nii heidän kaa oon ihan yksin kun tosiaan isää ei oo kiinnostanut nii siitä kuinka saanut kaiken päättää yksin [emoji28] ja tää kolmas nii hänen isänsä ei halua missää tekemisissä olla, näin on itse ilmoittanut. Ja ei tosta sen kummemmi oo sovittu, eka piti olla mukana mut sit kun asiasta tuli ns todellista nii sen jälkeen ei oo mitään herrasta kuulunut :)
 
Täällä myös yksin odottaja. Viikkoja nyt 6 . 5 vuoden suhde takana. Kun sitten näin kävi , mies jätti ja vaati tekemään aborttia. Käyttäytyi järkyttävästi, uhkasi tappavansa itsensä jos en tee keskeytystä. Asuttiin mun omistamassa asunnossa, ajoin hänet ulos 3 päivää sitten. Voimat henkisesti tällä hetkellä aika lopussa. Miehestä ei oo kuulunut mitään nyt kolmeen päivään.
 
Takaisin
Top