Yksin odottajat

Moikka. Onko meillä täällä elokuisissa muuta yksin odottajia? Ajattelin, että oma ketju meille vaihtaa ajatuksia ja pelkoja olisi mukava :)
 
Eemeliini, voimia tilanteeseen :Heartred Se ei ole helppoa missään tilanteessa, mutta tuntuu että näin raskaana ollessa pakka sekottuu vielä entisestään.
 
Kiitos! Lopulta tämä on oma valinta lähteä koska kotiolot stressaavat liikaa. Eikä olo vieläkään ole varma onko päätökseni oikea ja pitävä. Eroa en todellakaan toivonut, ja oon yrittänyt uskotella että tämä vois vielä kääntyä paremmaksi, mutta mutta... Alkaa olemaan viimeiset ajat että jaksaa hoitaa muuton ja saada uuden elämän rauhalliseksi ennen pikkuisen syntymää.
 
Aika sama tilanne täällä. Yhdessä alettiin odottamaan, nyt olen asunut kohta kuukauden yksin meidän esikoisen kanssa. Sama myös täällä, että en tiedä onko tämä tilanne kuinka lopullinen. Keskusteltu ollaan paljon kyllä. Mutta päivä kerrallaan. PALJON olisi muutettavaa meillä molemmilla että suhde saataisiin toimimaan. Mutta katsotaan mihin tilanteet johtaa. Meillä tosin oli mies joka halusi lähteä. Sitten kun hän sitä aina alko perumaan niin itse vihdoin sitten sanoin, että nyt riittää ja erilleen olisi hyvä muuttaa.
 
Meillä muutenkin tosi tuore suhde ja mulla oli se kovempi halu saada lapsi. Ehkä otin tietoisen riskin jo silloin, että tahdon lapsen vaikkei parisuhdetta olisikaan...
 
Jep, tiedän tunteen. Mutta jospa sit olis helpompi olla jos ilmapiiri on nyt kireä. Neuvolakäynneillä ja ultrissahan se itsellä pahimmat ahdistukset tulee yksinään olosta. Mutta näillä mennään.
 
Nyt vasta huomasin koko ketjun o_O :D oisinpa aiemmin huomannu,yksin odotan myös ja pitkin raskautta pohtinu ns vertaistukea. Tsemmpiä halauksia ja voimia kaikille yksinodottajille :)
 
Takaisin
Top