Yöunet

Yöunet kadonnut melkein kokonaan nesteiden kertymisen jälkeen kun kädet puutuu ja särkee öisin niin pirusti että ei pysty nukkumaan :/ päivisin on hiukan paremmat mutta puutuu helposti. onko muilla tälläistä ongelmaa ollut? sanoin jo miehelle että jos tämä on loppuun asti tälläistä on ensimmäinen ja viimeinen lapsi! 4kk jäljellä ja siis se käsisärky on ihan järkyttävää ihankuin kädet palaisi eikä lakkaa millään vaikka nousen heiluttelemaan ja hieromaan jne :angry4 enää ei kiinnosta edes mennä nukkumaan :sad010
 
Mulla myös puutuu kädet helposti, jos on vähänkään huono asento. Ennen ei juurikaan tällaista vaivaa ollut. Yöllä juuri heräsin, kun löin käteni yöpöytään ihan sairaan kovaa,mutta ei se juurikaan sattunut kun en kädellä mitään tuntenut..nyt kun heräsin uudelleen, on kädessä aivan järkyttävä mustelma :mad:
 
Esikko valvottanut nyt kolmatta yötä joka toinen tunti.. tää kuumuus, pikkusen nuhaja kulmahampaat jotka nostattaa näemmä pientä lämpöäkin.. huh. Itellä unet ja rytmit menny iha sekasin, yöllä en saa enää nukuttua tai nukahdettua ja pyörin tunnista toiseen.. SIIS MINÄ!?!joka olen hyvien unenlahjojen mestari ja nukkunut aina hyvin, paljon, helposti ja pitkään..!?! Tää on outoa, ja kieltämättä muistuttaa siitä tulevasta kun vauva herättää kahden tunnin välein.. onneks silloin hormonit auttaa jaksaan mutta niitä ei riitä kun muutaman kuukauden, sitten pitää pärjätä omillaan... huh!
 
Ja pahinta on, jos vauvan synnyttyä muutkin lapset valvottaa.. Marras-joulukuu on oikea pöpökuukausi. Meillä on aina sairastettu silloin, ja muutenkin pitkin talvea..
Vastasyntynyt tissillä riippuva vauva, vatsatautiset ja kuumeiset isommat lapset ja mies menossa aamuun töihin.. Hiphei!! Sitä kohti mennään :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
ei tuu unista enää mitää..on niin tuskastuttavaa pyöriä sängyssä mukamas hyvää asentoa etsien,pyh,ei sellasta ole,ei löydy eikä auta mitään nukahtamiseen...mitä lähemmäs yötä aina mennään ni alkaa jo valmiiks ärsyttää tuleva yö,ei siitä mitään tuu kumminkaa...

aamulla ku sängystä nousin meinasin säikähtää...ei silmät auennu ollenkaa...ne oli turvonnu kii!ja vielä tähänki aikaan ovat luomet ihan pallot..näkee kyl jo mutta näytän ku turpaan saaneelta...ruoka kauppaan pitäs mennä..:angry3..
 
juu toi on täälläki tuttua että pyöritää sängyssä ja etitää hyvää asentoa, ite oon laittan tyynyn polvien välii ja nukun kyljelläni, jotenki saa nukuttua sentää mut sit pitää nousta vessaan ja yritä nukahtaa uudestaan. iteki ootan talvea tavallaa kauhulla ku esikko koulussa ja tarhassa ni mitä tulee ku siellä alkaa taudit jyllää ja vanhemmilla ku ei täällä ol tapana pitää sairasta lasta liiemmin kotona vaan passitaa kouluun usein. ei huvittas saada taasen vatsatautia etenkää ku sit on viel vastasyntyny siinä lisäks ja ukko töissä tosin pitää vapaapäiviä sillo ku haluaa ku työllistää ittensä eli ei ol kellee töissä :)
 
Takaisin
Top