YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Lila-Aurora

Sukkela juttelija
Tammikuunmammat 2015
Eikö uni tuu? Heräätkö yöllä etkä saa unta? Usko pois, tuskin oot ainoo...

Jospa tässä ketjussa me öisin valvovat voitais pitää vähän mölinää yllä ettei olis niin tylsää. :wink
 
Kello on kyllä jo puoli kuus että en oikein itekään tiedä että laskisko tän yövalvomiseks vai aikasin heräämiseks. :D Heräsin kuitenkin kovaan pissahätään ja muutamaan napakkaan suppariin, joita tulin nyt tähän sohvalle rauhoittelemaan. Mites muut?
 
Kiitos Lila-Aurora tästä ketjusta♥ Täällä supistukset valvottaa, samoin esikkokin hieman tossa havahtui niin ei tuu enää uni silmään..hitsi kun on vaikea sanoa että mikä kipu tuolla alakerrassa johtuu supistelusta ja mikä vaan tästä makuu asennosta..toki väliäkö sillä sinällään..aika tiukkoja alkaa vaan taas olemaan nää ja nytkin tulee aika tiuhaan menkkaolojen kanssa. Mites Lila sulla?
 
Jihuu, loistoketju! Täällä kello viiden pissa herätti vasta 5:40. Josko sitä tunnin päästä taas nukahtaisi uudelleen.
 
Mulla alkaa olla nälkä. Ja närästää. Ja lonkkia särkee taas niinku olisin maratonin yön aikana menny. Korvatulpat joutu ottamaan käyttöön kun äijä kuorsaa niin kovaa...viereisessä huoneessa...!!! Vajaa 5 tuntia saanu yhteensä unta taas tälle yötä ja mistään päikkäreistä tänään turha haaveilla. Ei silti, että mä enää pitkään aikaan olisin päivällä unta saanutkaan
...
 
Täällä kans nälkä alkaa jo olla :) Unesta on varmaan enää turha haaveilla...Edelleen supistelee muttei onneksi mitenkään säännöllisesti, välillä kipeitä välillä perus harkkareita. Nyt taas vaihteeksi sellainen olo ettei enää kauaa mene. Ehkä sitä vois nousta vaikka käymään suihkussa.
 
Eli tänne voi tulla kun ei nukuta :)Hyvä! Itse katson nukkuneeni hyvin viime yön kun sain unta jopa 7h! Kävin kyllä vessassa välillä, mutta olin tyytyväinen kun tuli ihan pitkät pisut eikä tyhjä tira. Ihminen sopeutuu kummiin oloihin ja osaa olla vähästä tyytyväinen :confused:
 
Täällä valvotaan nykyään alku yöstä... Kello on aina 02-04 ennenku nukahdan ja aamulla herään 09 maissa. Sen välin nukun kyllä ku tukki :) Alkuraskaudesta meni sillee et valvoin sekä illalla, yöllä ja aamuyöstä.
 
Mä heräsin 23:40 ja valvoin johonki kahteen asti pyörien sängyssä,sit nukahdin uudelleen ja heräsin taas 06;40 hetken pyörin ja sit takas nukkuu ja lopullisesti nousin 09:10 väkisin ylös kun oli kamala nälkä :/
 
Edellisyönä uni tuli vasta joskus 6 aikaan, viime yönä sain unta jo neljän jälkeen mutta positiivisena piirteenä se, etten pyörinyt väsyneenä mutta tuskaisena sängyssä :)
Päivällä pystyn nukkumaan myös 3-7 tunnin pätkiä, mutta viime yönä sain hyvää unta 5 tuntia, vaikka eilen nukuinkin useamman tunnin päikkärit.

En herää pissalle kun saan unta, mutta jos en saa unta niin sitten voi tulla valepissahätä ja pitää käydä tirauttamassa ennen kuin uni tulee. Välillä se menee ohi kun siihen ei reagoi. Mutta mullahan ei kai ole vauva vielä laskeutunut eikä siis paina hirveästi rakkoa (toki välillä).

Kuten tammikuisten ketjuun jo kirjoitinkin, niin säälin kyllä teitä, joilla on valmiiksi lapsia. Miten te kestätte nämä häiriintyneet yöunet? Itse kun tosiaan voi nukkua periaatteessa milloin vain se uni onkaan tulossa.
 
Se tässä kyllä on juuri suurin propleema kun päivisin ei oo mahdollista nukkua. Mutta onneksi mä oon ikäni tehnyt yötyötä ja sikäli suht helposti sopeutuvainen valvomiseen ja univelkaankin. Tosin olen kyllä, jos valvomista on takana tarpeeksi, kaikkea muuta kuin itseni...kiukuttelen ja olen kuin pikku lapsi. Onneksi tuohon tilaan saa kuitenkin aika paljon tulla univelkaa. Esikko valvoi yöt ensimmäiset 2kk..vähän koliikki tyylinen oli (kuitenkin vastapainoksi nukkui 5kk lähtien täysiä öitä) , sitä miehen kanssa juuri puhuttiin että mitäs tällä kertaa kun päivätkin on touhua ja uhmaa täynnä? Apuva. Ei voi muuta sanoa :D kaippa se menee vaikka päällä seisten. Kunhan ei mitään koliikkia olisi :sad001
 
Hyvää huomenta vaan..missähän välissä pystyn taas nukkuu yön ILMAN heräämisiä :/?
 
Mä en oo vielä nukahtanutkaan. Kaks tuntia taas vaihtanut kylkeä. Kummasti piristää toi valojen sammutus!
 
Kahdeltatoista väsymyksestä ei ollut tietoakaan. Toivon, että kun edellisyönä nukahdin n. klo 6 ja viime yönä ennen klo 5 niin nyt nukahtaisin hetken päästä kun klo on 3...
 
Mä stressaan itteeni varmaan silläkin hereillä, kun suren jo valmiiks torstaiaamun töihin heräämisen vaikeutta. Rytmit on aivan mitä sattuu: jos päivällä sattuu nukuttamaan kolme tuntia, sit nukun sen. Ja kärsin nyt. Mut parempi niin kuin valvoo yöllä _ja_ jättää päikkärit nukkumatta.
 
Mä nukuin 3 tuntia ja nyt oon sit pörränny ympyrää jo pari tuntia... Kello soi kuudelta että kivahan se olis vielä pari tuntia saada kyl unta.
 
En ole saanut vielä unta, en ole kyllä edes yrittänyt... Ei vaan kerta kaikkiaan väsytä tippaakaan. Tässä katsottu elokuvia netflixistä ja leikitty kissanpennun kanssa.
 
Täällä on valvottu 2 tuntia. Mutta ihan ku se ei olis normaalia unettomuutta. Vas.rintakehää painaa ja oksettaa. Eilisilta oli kans huono kun suppaili niin että hiki nous pintaan. Supistusten välissä vauva möyrys niin etten tiedä kumpi tuntu pahemmalta. Säikähdin kun katoin peilistä itteeni, olin punanen ku paloauto. En tiiä mikä tämä olo on. Tukala!
 
Takaisin
Top