Voiteet ja rasvat

Bio-Oil on hyvää! Lainkaan ei arpia tullut. Miten tuota kookosöljyä ootte käyttänyt? Siis onko sitä ihan kaupasta purkissa vai oikein jotain voidetta?
 
Nen mä oon ostanut ihan ruokahyllyltä :D Se on vielä super riittoisaa. Mulla on ollut sama purkki varmaan jo vuoden ja käytän lähes päivittäin.
 
kookosöljyy tosiaan nykyään löytyy vaikka siwoista! Pari vuotta sitten sitä sai vain ns hihhuli-paikoista :) Ite oon käyttänyt sitä vähän kaikkialla; ruoan paistamiseen, auringonpolttamiin, saunan jälkeen iholla, leivontaan..... käy järkeen, että se sopisi mainiosti raskausarpia ehkäisemäänkin. Harmillisesti raskautumisen jälkeen en voi enää sietää sen hajua :D
 
Eilen oli kookosöljy testissä :grin ihan hyvältä vaikutti ja ainakin on riittoisaa. Tuo bio-oil ei mulla ainakaan kauaa kestä.
 
Nyt ostin apteekista kokeiluun Sebamedin voiteen, hintaa oli muistaakseni 20€ . Koostumuksesta tykkäsin ainakin eniten, mitä oon noita apteekin rasvoja kokeillut. Ja riittoisaltakin tuntuu :)
 
Mä kokeilin decubalin perusvoidetta, ja oli muuten tosi hyvää. Riittävän rasvaista, mutta imeytyy kuitenkin nopeasti eikä jätä tahmaa iholle ja kädet on vielä seuraavanakin päivänä ihanan pehmeät.
 
Mulla on madaran sculpturing oil, oon tykännyt. Öljynä ei tietenkään imeydy kokonaan, mutta ei ole yökkäreitä siltikään tahmannut. Kiva sitrustuoksu ja auttaa kiristävään vatsanahkaan :)
 
Takaisin
Top