Voinko olla raskaana?

Laura91

Vasta-alkaja
Lopetin pillereiden syömisen 24.5 ja kuukautiset alkoi 28.5. Pari päivää sitten huomasin/tunsin, että nännit ovat t o d e l l a arat... Onko mahdollista että voisin olla raskaana? voiko edes noin nopeasti pillereiden lopettamisen jälkeen olla mahdollisuus raskauteen?
 
Raskaustestihän sen kertoo :) Mutta ainakin itselläni pillereiden lopettamisen jälkeen hormonit hakivat paikkaansa monta kuukautta. Joka kuukausi oli erilaista oiretta. Todennäköisempää olisi, että ovuloit noihin aikoihin, kuin että olisit jo raskaana.
 
Kääk, nyt en tiiä mitä ajatella ja mitä uskoa.
Tein ennen juhannusta apteekin testin, näytti haaleeta plussaa. Tein ohjeen mukaan parin päivän päästä uuden testin ja taas haalee plussa. Juhannuksen jälkeen vielä yks testi ja se näytti jo vahvempaa plussaa. Soitin neuvolaan ja pyysin päästä verikokeeseen. Verikokeen tulos oli negatiivinen. Tänään tein oikein clearbluen testin ja se näytti raskaana 3+. Ja siis tosta verikokeesta on nyt 5 päivää. Kierrosta ei oo tarkempaa tietoa, mut nyt on meneillään kp57 jo. Ehkäpä soitan neuvolaan uudestaan ja kyselen jos taas pääsis verikokeeseen..
 
Minulle annettiin ikävä tuomio kesäkuussa. Todettiin, että molemmissa munasarjoissa PCO ja en kovin helpolla saa lasta. Lapsia on kyllä jo kolme ja he saaneet alun helposti.
Neljännen yritystä ollut elokuusta 2013 asti.
No, omassa päässä olen asennoitunut ettei meitä lisää tule ja syksyllä aloitan hyvillä mielin taas työt.
Viime yönä heräsin huonoon oloon ja sama pahaolo oli myös tänään aamulla.
Olen tehnyt ovulaatiotestejä jotta tiedän tapahtuuko ovulaatiota. Tänään tein myös herkän raskaustestin, vaikka olin varma ettei se näytä mitään.
Ovulaatiotestien ja raskaustestin tulokset hämmentää kovasti... Miten noihin suhtautuis?!
ImageUploadedByVau Foorumi1404243459.419272.jpg

(Kuvassa ylimmät ovulaatiotestejä ja alin raskaustesti)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Plussaa se mun mielestä on. Tee parin päivän päästä uus raskaustesti.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Tintshu, kävitkö uudestaan verikokeessa tai soititko neuvolaan? Kuulostaa erikoiselta, jos et olis raskaana, kun yleensä nuo r-testit eivät näytä vääriä plussia.
 
Soitin joo neuvolaanut ne sano siellä et pitää nyt odottaa muutama viikko ja jos ei menkkoi näy niin uudestaan verikokeeseen. Ja et mulla vaan kuulemma hormonikierto tekee temppuja et näyttää pissasta et olisin raskaana mut en oo. Silti on tosi epävarma olo et mikä oikeesti on oikein nyt.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ja toisaalta tuntuu turhauttavalta odotella. Nyt mennään kuitenkin jo kiertopäivää 60 tienoilla. Et olis toisaalta kiva selvittää et mistä väärä tulos johtuu. Onko jotain vikaa jossain. Mut ei vissiin auta muu kun sit odotella vaan.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Kuulostaa tosi oudolta. Minä kyllä vaatisin uutta verikoetta. Alkaahan tuosta edellisestä verikokeestakin olla jo pari viikkoa. Onko raskausoireita tai ootko testannut vielä?
 
En oo testannut enää kun ajattelin et menee hukkaan. Meinasin et teen niin et ens viikolla teen testin ja pyydän verikoetta taas jos vieläkin näyttää plussaa. Oireita ei oikein ole mut ei ollu ekassakaan raskaudessa kummempia. Vaikka tuulimuna se sit loppupeleis oli. Mut outo tilanne kyllä.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
tintshu: kuulostaa todella oudolta. Mä en usko että (useammat!) raskaustestit näyttää plussaa ja vielä selvää sellaista, jollei muka ole raskaana. Mikään hormonihäiriö ei kyllä saa sitä istukkahormonia erittymään virtsaan, lisukkeensa vielä menkat myöhässä. Mä epäilen nyt että vika on ollut siinä verikokeessa, joko on katsottu väärää vastausta tai joku on katsonut jotain väärin tms.
 
Joku on nyt sössinyt jotain jos useampi virtsasta tehty testi on positiivinen. Ja jos ei ois raskaus ni pitäis joka tapauksessa tutkia koska tyyliin kasvain on sit se seuraava vaihtoehto (vaikka eiköhän sitä raskaana olla :) ).
 
Joo mä oon aatellu ihan samaa. Ens viikolla tosiaan pyydän verikokeen ja jos se vielä miinusta näyttää niin sit haluun kyllä jo muita toimenpiteitä ja selvityksiä.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ei oo. Tääl pikkukyläs on vähän hankala kun tän viikon vielä on terv.keskus kiinni. Infoon sitten kyllä heti kun taas tulee tietoja lisää.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Otan osaa. Täällä terkkari avautui jo, mutta se on enemmänkin päivystysluonteista vielä kuun loppuun, ilmeisesti. Joten joudun sitten minäkin odottamaan vielä - joko kroppa huijaa tai testit, kun näyttää negaa, mutta on just sopivanlaista pahoinvointia yms edelleen vähän muutakin oiretta... En uskalla uskoa, mutta toivon kuitenkin. Ja jollei se ole oikeasti plussa, niin sitten tarttee syyn tälle pahoinvoinnille, joka iskee vain silloin kun on verensokeri ehtinyt liian alas ja sitten viimein syö. Sitäpaitsi mun jäykkäkouristusrokotus on joko 5 tai 15v vanha, joten se on parempi uusia...
 
Epätietosuus on just pahinta. Ja sit se odottelu kun sanotaan et odotetaan nyt vielä ja katotaan sit. Ite kuitenki haluis selvitystä kropan toimintaan.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Tänään aamul tein clearbluen testin ja näytti edelleen raskaana 3+. Ja viikoista en oikein tiiä. Vimpat menkat on alkanu 6.5. Mut mul ei oo kyl tarkka kierto tiedos

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
No kyllä sä sitten varmasti oot raskaana! Ei noi testit voi valehdella noin paljon. Ainakaan itellä ei aikanaan tullut mieleeni kyseenalaistaa liuskatestin tulosta, kun terkka sanoi, että jos se plussaa näyttää, oot raskaana eikä asiaa tarvii sen enempää varmistaa. Kannattaa kyl huomenna soitella neuvolaan.
 
Takaisin
Top