vitskut

Mannikka, oisko silloin sitten ollut stressiä tai jotain joka sen ois voinu viivästyttää?
Miulla on kierto tasaantunut geleen alotuksen myötä, nyt enää 28pv ku ennen vaihteli 30-34 ja kerran oli 28 ja 37pv kierrot :)
 
Nennaa, stressiäkin varmaan, mut enimmäkseen luulen et kierto hakee vielä paikkaansa.. Nyt on vasta kolmas kierto esikon syntymän jälkeen, täysimetys piti kierron poissa :) aikahan tässä varmaan auttaa, mut eipä ois kai pahitteeks "tukea" normaalikiertoon palaamista.. Aikasemmin ollu 28 päivää ja hyvin tarkkaan :)
 
Mannikka, niinhän se sitten varmaan voi vielä vähän hakusessa olla, toivottavasti pian tasottuu :)
 
Tässähän olikin oiva ketju kysyä, että mitä hyötyä tosta vehnänalkioöljystä olikaan? Ostin sitä pari kuukautta sitte ja otin yhessä kierrossa epäsäännöllisesti (oli niin kamalan pahaa :depressed:). Joku täällä sano että pidentää lutista? mulla 15vrk jo ennestään eli en kaipaa pidentymistä. Mutta auttaisko limikseen? Elikkä kannattaako mun sitä ottaa?
 
Junttuna mä käytin vehnistä sen takia ku sen pitäis paksuntaa limakalvoa. En tiiä sitte auttoiko mutta plussa tuli :)
 
Junttura, juu en tiedä vehniksen osuutta lutiksen pituuteen, lähinnä se vaikuttaa juurikin limiksen paksuuteen :)
 
Hmm... no ehkä koitan sitä vähän aktiivisemmin tässä kierrossa. Ja yritän kestää sen ällömaun!
 
Normaalisti en syö mitään tabletteja, mutta terkkari suositteli aloitettavaksi D-vitamiinin. Se on ollut käytössä nyt 20.8. lähtien, mutta enhän minä sitä ole joka päivä muistanut ottaa.. :sorry:
 
Ei se d-vitamiinin syöminen kesällä ole niin tarkka varsinkaan jos ulkoilee paljon. Nyt syksyn tullen sitä kuitenkin olisi hyvä ottaa purkista lisäksi. Osta seuraavaksi vaikka vähän vahvempaa niin ei niin haittaa jos vaikka joku päivä unohtuun välistä. :)
 
Junttura, monille vehnis on auttanut limikseen (joku jopa täällä kertoi, että ultrassa on pystytty näkemään vaikutus). Mulla se pidensi myös liian lyhyttä lutista samalla 8 päivästä 12 päivään. :)
 
Muokattu viimeksi:
En tiedä auttoiko itsellä noiden Femibion 1-vitamiinien aloittaminen tärppäykseen. Imetyksen jälkeen kierrot starttas joulukuussa, mutta sit maaliskuussa kierron alkaessa aloitin Femibionit ja silloin ei edes mitenkään aktiivinen kuukausi ollut peiton heiluttelun suhteen kun olin aiemmin oviksia yrittäny tikuttaa, mutta ei kertaakaan viivaa saanut. Sen kierron aikana taidettiin kerran peittoa heiluttaa ja se olikin sit siinä. Foolihappo kuulemma on yritysvaiheessa tärkeää, ja foolihapon kannalta nuo sit valitsin kun ne oli suunnattu raskautta yrittäville ja alkuraskauteen. Nyt en oo uskaltanu sit valmistetta vaihtaa :)
 
Takaisin
Top