vitamiinit

iLa

Puuhakas puhuja
Elomammat 2017
Hei,
Kuinka moni syö jotain lisä vitamiineja?
Mitä teillä On käytössä?

Itse syön lisänä minusunin Nämä Ja silloin kuin muistan niin folirenia

Hyviä kikka kakkosia Miten saisi hb nousemaan? Viimeksi nin mitattiin Se oli 102..
 
Tää kiinnostaa miutakin ja just mietinkin että pitäiskö tästä tehdä ketju :joyful:
Tarkotus olis nyt mennä ostamaan vitamiineja :)
 
Mie oon synny tota minisunia edellisestä raskaudesta lähtien. :)

Nokkonen nostaa hb.tä Mutta liikaa otettuna edes auttaa supistuksia? :ö Jos En väärin muista
 
Multivitan raskaus ja imetys ollu käytössä jo siitä asti kun esikoista alettiin yrittään. Eli 2015 alkuvuodesta. Kun se foolihappo on tärkeetä. Lisäksi maitohappobakteeri tabletit. Kalkkipurkki ois kaapissa mutten ole kumminkaan uskaltanu käyttää. Ostin kun juon maitoa aika vähän, mutta juustoa sitäki enempi.

Rautalisistä nestemäiset kuulemma toimii parhaiten. Esim Kreuterblutsaft (kirjoitinkohan oikein? On muuten jäätävän pahaa litkua!) Ja huolehdittava ettei ota kalkkia tai maitotuotteita samalla. Haittaa imeytymistä. C-vitamiini taas edistää imeytymistä.
 
Juu en tie kirjoititko oikein Mutta tiedän mistä puhut. En saa sitä kurkista alas ja kun haistankin sen niin alkaa oksettamaan xD
 
Juu en tie kirjoititko oikein Mutta tiedän mistä puhut. En saa sitä kurkista alas ja kun haistankin sen niin alkaa oksettamaan xD
Mä en ole raskaana ees kokeillu! Muistan vaan lapsuudesta!
 
Viime raskaudessa söin päivittäin e-EPaa. Suosittelen lämpimästi! Ajattelin niin ikään jotain tuollaista raskaus-imetys -vitskua ostella.
 
Mie kävin just tänään aamupäivällä apteekissa ostamassa Multivitan raskaus vitamiineja!
Oli kyllä aika huvittavaa kun jouduin apteekin tätille englanniksi sanomaan mitä tarviin ja et miks sanon sen englanniksi :laughing001:laughing002 Oli mun 7-vee poika mukana ja ei haluta hänelle vielä vauvan tuloa paljastaa :love7
 
Mulla on foolihappo ollut jo ennen ekaa yrittämistä käytössä. Sekä raskaus kalaöljykapselit.
Lisänä otan vielä maitohappobakteereja sekä käytän vielä Fitlinen tuotteita :)
 
Muistaisin että syömällä vihreää reippaasti voisi nostattaa hb:tä

Joku mammavitamiini on käytössä ja maitohappobakteerit...
 
Hei,
Kuinka moni syö jotain lisä vitamiineja?
Mitä teillä On käytössä?

Itse syön lisänä minusunin Nämä Ja silloin kuin muistan niin folirenia

Hyviä kikka kakkosia Miten saisi hb nousemaan? Viimeksi nin mitattiin Se oli 102..

Mä liputan Maltofer-tippojen puolesta!! :notworthy Ne vois vetästä ihan pelkästäänkin, mutta ite sekotin ne appelsiinimehun joukkoon. Ja nostivat hb:n nopeasti. Maksavat vaan aika paljon..

Mun hb on esikoisen jälkeen jostain syystä ollu ihan huippu, viime luovutuksessa 146! :eek: Eli nyt ei tarvetta lisäraudalle, mutta Multivitan Raskaus ja Imetys, Lacto Seven maitohappobakteerit ja Iho-Omegat lisänä :grin
 
Muuten tuli mieleen noista Omegoista (vähän ehkä ajoissa tää varoitus :D )
Mutta tiedättehän että ne kehotetaan lopettamaan olikohan 2 viikkoa ennen leikkauksia, kun ohentavat verta. Eli kannattaa varmaan loppuraskaudessa lopettaa...
 
Itse hankin heti, kun menkat loppu, vaikken ollutkaan varma vielä raskaudesta. Minisunia syön.
Kauhee, kun erehdyin pyörittelemään suussa veden kanssa sitä tablettia eräs päivä, hyi yök minkä makuista..:wtf:
 
Täällä aloitettu Foliren -foolihapon käyttö sekä ihan normi multivitaa ja D-vitamiinia syödään :)
 
Mä sain mun kaverilta mammavitat, kun hänelle tuli kolmas :) ne kuulemma riittää :D söin koko viime kierron niitä jo.

Sit pitääki ostaa rasvoja ja tota kookosöljyä läträtä kun masu alkaa kasvaa.
 
Oon syönyt jo reilu kaksi vuotta multivitan raskaus ja imetys vitaminiia, jo esikoista yrittäessä, raskauden aikana ja nyt imetyksen aikana ja jatkan siis edelleen nyt raskauduttua, ja imetänhän myös edelleen, joten vitamiinit varmaan tulee tarpeeseen. Varmaan aloitan taas raskaus ja imetys kalaöljyt ja jossain vaiheessa maitohapot tarvittaessa. En uskalla ostaa tavallisia kalaöljyä, kun en tiiä osaanko olla varma et niissä ei sit oo sitä A-vitamiinia.
 
Mä ostin omega tabletteja joissa ei ollut muuta lisättyä ettei tule yliannostusta muita vitskuja mutta en ole uskaltanut syödä! Kahden viikon kuluttua on eka neuvola niin ajattelin siellä vielä kysyä. Syön kiin valtavan huonosti kalaa...

Mä syön raskausajan vitamiinia joka on alkean suunnittelusta rv12 asti.
 
Takaisin
Top