Virheellinen raskaustesti vai plussa?

Luumikukka

Vasta-alkaja
Hei, Täällä olisi ongelma :sad001 Tein tänään testin predictor earlyllä ja aluksi näytti jotain haaleaakin haaleampaa haamua tai viivanpaikkaa. Kuitenkin tuon testiajan sisään eli 15min alkoi tapahtumaan jotain outoja eli nyt testtissä on 4 viivaa :eek: Kaksi viivaa kontrolli kentässä ja selkeät kaksi viivaa testi kentässä. Miten tälläistä pitäisi tulita vai onko suoraa virheellinen testi ja uuden tekoon? Kontrolli kentässä siis on sellainen normaalin näköinen viiva ja vieressä heti sellainen ohut kuin kynällä pirretty viiva. Nuo Testikentän viivat on sellaisia ohuita myös eikä uskoakseni viivanpaikalla sillä toinen ainakin on aika reunassa. Onko kenelläkään koemusta tälläisestä?
 
Ei kyllä ole kokemusta. Suosittelen uuden testin tekoa mahdollisimman pian :) minä lähettäisin tuon testin maahantuojalle ja mielenkiinnolla kuulisin heidän mielipiteen.
 
Hmm, olen kuullut, että ohjeellisen testinottoajan jälkeen testit voivat sekoilla omiaan (menevät nopeasti pilalle?). Viiva kuin viiva on kuitenkin plussa, oli se sitten kuinka haalea tahansa, eikä vääriä positiivisia testejä pitäisi tulla. Negatiivinen tosin voi olla väärä. :) Uusi testi pian ja raporttia kehiin! :wink
 
Uusinta testi näytti negaa :sad001 Tosin ei niin tarkka testi kuin edellinen ja kun uteliaisuuttani testasin ovulaatiotestillä (olen lukenut että nekin näyttäisi joskus raskauden) niin tässä testissä oli kaksi lähes yhtä tummaa viivaa. Saa nähdä :) Tänään pitäisi menkkojen alkaa mutta ei ole vielä alkanut.
 
Takaisin
Top