vinkkejä sovelluksista raskaudenseurantaan

Minou

Puuhakas puhuja
Lokakuiset 2023
Oletteko käyttäneet jotain sovellusta raskaudenseurantaan? Oisko vinkkejä hyviksi koetuista sovelluksista (maksullinen/maksuton)?

Mulla on käytössä natural cycles jota oon käyttänyt jo pitkään, mutta tuntuu että tässä follow pregnancy-moodissa on aika vähän infoa.
 
Preglife on ollut paras! Flo myös nyt on, mutta sen raskauden seuranta vähän kökkö, enemmin tykkäsin sen kuukautiskierron seuraamisesta ja oireiden seuraamisesta.
 
Ovian sovellus on myös kiva. Varsinkin kun nyt sinne ilmestyi pikkuriikkiset kädet ja jalat. 🤩
 
pari suomalaista ja 1 enkun kielinen (pregnancy tracker, apissa vihreällä pohjalla valkosiet jalat ) katotaa mikä jää käyttöön.
 
Mulla on semmonen "karvalakki" lookilla varustettu Pregnancy Due Date Calculator (vaaleanvihreä pohja jossa raskausmaha ja laskimen kuva).. mä en itse jotenkin oikeen välitä noista yleisimmistä äpeistä, koska ei pysty tekemään esim kalentereihin tulevaisuuteen merkintöjä tai esim etsiä et mikä raskausviikko tai päivät on menossa tiettynä päivänä (tai jos pystyy niin se on tehty tosi epäkäteväksi). Tää mikä mulla on vaatii vähän sitä että alkuun jaksaa klikkailla et mitä tapahtuu mistäkin, mut oppii nopeesti. Tällä tosiaan pystyy esim valitsee jonkun x päivän ja näkee kuinka pitkällä siinä vaiheessa on ja kuinka monta päivää siihen on. Se antaa myös päivämäärä arviot esim sille et millon on nt-ultra, rakenne ultra, jne. Ja kun klikkaa sitä sikiön kuvaa niin näkee sen viikon tiedot. Miinusta siitä, että tulee välillä mainoksia ja kalenteri merkintöjä ei tosin pysty tekemään kuten noissa äpeissä yleensä (tosin mulla on flo sit jos haluisin tehdä semmosia). Flosta en tosin tykkää raskausäppinä, kuukautisten ja oviksen seurantaan se on oikein hyvä.
 
Mulla on Preggers, Femometer (kierron seuranta, mutta seuraa myös raskautta), Raskaus+ ja Preglife
 
Mulla käytössä raskaus+ ja preglife. Enemmän kyllä tykkään tuosta raskaus+ - sovelluksesta.
 
Onko joku kokeillut premom äppiä? 🙈 Itse latasin sen ihan mielenkiinnosta. Ja en ollut ihan vakuuttunut siitä testien kuvaus ominaisuudesta.
 
Mulla Flo ja Raskaus+ , Flo:ta en juuri käytä, aika tylsä raskauden aikana.
 
mitä hyötyä olette kokenut näistä? Itse en ole ladannut mitään sovellusta mutta olisi kiva kuulla, jos näistä on joku konkreettinen hyöty
 
mitä hyötyä olette kokenut näistä? Itse en ole ladannut mitään sovellusta mutta olisi kiva kuulla, jos näistä on joku konkreettinen hyöty
Kiva lukee viikkokohtaisia tietoja tässä vaiheessa alkion/sikiön kehityksestä ja mä ainakin tykkään näistä vertauksista että tällä viikolla vadelman kokoinen. Samoin omista oloista tietoa. Mä otin nyt ton preglifen ja preggersin ja oon kyllä tykänny.
 
Mulla ei vielä ole mitään sovellusta, kun puhelimen muisti ihan täynnä. Viime raskaudessa oli muistaakseni preglife ja sieltä tykkäsin tehdä rentoutuksia ja venyttelyjä.
 
Mulla on se Preglife ja Libero sovellukset. Itsellä ainakin tuntuu kivalta kun sieltä löytyy hirveästi tietoa raskauden eri vaiheista ja mikä on normaalia missäkin kohtaa. Myös ihana seurata "mitenkä sikiö kehittyy".❤️ Ensisynnyttäjälle sanoisin kyllä että ovat ihan loistava apu! 🥺
 
Preglife on täällä myös käytössä mut pitäisi varmaa kokeilla myös tuota liberoa :)
 
Olikohan mulla viimeksi Liberon sovellus. Kuitenkin sellanen mis oli ihan konkreettisia listauksia, mitä hankkia, mitä mukaan sairaalakassiin yms.
 
Takaisin
Top