Vinkkaa sarjoja ja leffoja!

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Jos haluat jakaa suosikkejasi, tee se täällä!

Itse tykkään tosi paljon kattella jännittäviä sarjoja, teinidraamaakin, mutta myös kepeämpää hömppää. Voisin suositella sarjamaratooneihin muutamia..

You - Netflixissä
Mies alkaa stalkkeriksi kun ihastuu tuntemattomaan naiseen. Psykologinen koukuttava trilleri.


Jane the Virgin - Netflixissä
Uskonnollinen nainen, joka on tehnyt neitsyyslupauksen, tulee sekoitetuksi toiseen potilaaseen, hedelmöitetään tietämättään ja raskautuu. Telenovelaan pohjautuva daamakomedia.
 
Tällä hetkellä seuraan HBO:lta Game of Thronesia (olikohan 15.4 alkaa viimeinen kausi :excited001 ), Vikingsiä ja Outlanderia (ylellä pyörii uusin 4. kausi). A Discovery of witches oli myös hyvä, samoin Tell me a story, sharp objects, big little lies ja mitäs näitä nyt oli... American Horror Storysta olen katsonut muut paitsi viimeisimmän kauden, tykkäsin paljonkin, mutta en tahdo löytyä suomenkielisillä teksteillä mistään enkä voi lasten takia katsoa sitä äänillä :rolleyes: Channel Zerosta katsoin myös molemmat kaudet, ei ollut mielestäni yhtä hyvä kun AHS, mutta ihan katsottava.
 
Handmaid's Tale on huippu, nyt odottelen malttamattomana kolmatta kautta.

Tuo You on kyllä hyvä, olin tulossa suosittelemaan sitä kun näin tämän ketjun, mutta se olikin jo aloituksessa. :D Mulla on se kesken vielä, mutta tähän asti ainakin on pitänyt otteessaan. Täysin absurdia, miten sitä katsoessaan melkein asettuu sen päätyypin puolelle. :D
 
Ai kauhee ku meinasin just tulla vinkkaamaan noi kaksi jotka aloituksessa oli :D ... You oli todella koukuttava, jollakin kierolla tavalla samaistuttava ja Jane the Virgin on aivan ihanan herttainen hyvän mielen ohjelma. Lisäksi voisin heittää tähän lähiaikoina katsomani sarjat Santa Clarita Diet (zombisarjoista en ole ikinä tykännyt, mutta tää oli ihan mahtava. Nauroin!) ja Dynastia (draamaa, pöhköilyä, rikkaita, vähän kuin Gossip Girl 2.0. Parempi tosin!). Koukuttavia kumpainenkin.
 
Mä tykkään kaikesta hömpästä, mm.new girl, how i met your mother, american housewife on omia lemppareita! Samoin quanticon pari ekaa kautta on ollut hyviä, uusinta en oo vielä katsonut, on sit jo vähän erityylinen ko edelliset.
 
Mä nykyään katon harvoin tv:stä mitään, mut nelosella alko vähä aika sitten This Is Us, tosi mielenkiintonen ja hyvä sarja. :)

Netflixistä komediaa Moderni perhe ja How I Met Your Mother (oon varmaan jo neljä kertaa katsonu kaikki kaudet, huippuhyvä sarja!)

Keskustytöt on kans tosi koukuttava sarja.

Sitten oon innostunu kattomaan viikinki-sarjoja, lemppareita on Viikingit ja netflixistä The Last Kingdom. Siinä nyt joitain. :)
 
Pirunpelto, Taivaan tulet, Sorjonen ja Korpelan Kujanjuoksu on aika hyviä. Katson enimmäkseen kotimaisia, joskus jotain murhajuttuja ulkomaisia. Esim. Beck (alkuperäisellä Beckillä) on hyvä. Ulkomaalaiset ohjelmat on jotenkin sekavia, en yhtään ymmärrä niitä enkä pysy kärryillä..
 
TLC-kanavan sarjat vauva- ja lapsiperheiden arjesta ovat ihan kivaa katsottavaa välillä. 1+5 tytärtä oli suosikki! Vauva muuttaa kaiken, Tervetuloa kuutoset.. mitä niitä nyt on.
 
Mä olen nyt jäänyt koukkuun The Affairiin. Oli ihan vieras sarja mulle, kunnes äitini suosituksesta aloin katsoa Netflixistä. Nyt menossa kakkoskausi ja muutama vielä edessä.
 
Viimeisimpiä sarjoja mitä ruvennu seuraan on TLC:N vauva muuttaa kaiken, areenasta löytyvä selfie-odottajat sekä melk, mikä löytyy sekä areenasta että viaplaysta.
 
Mä en paljoo muuta telkusta kato ku pikkukakkosta :laughing002

Ja juu. Maajussille morsian on ollu jotenkin aika symppis. Se katsotaan isännän toiveesta yhdessä :) en nyt muista oliko se katsomossa vai ruudussa, mut jossain se oli kuitenki :joyful:

Leffoja katotaan viikonloppusin sillontällön ihan mikä sattuu just sillon tulemaan. Kauhua en pysty kattoo ollenkaan eikä skifi oo mun makuun. Mies taas ei draamasta niin välitä toisin kuin minä :oops: ja komediakin on ihan kiva juttu sillointällöin.
 
Rakastan katsoa Unelmien Poikamies-hömppää, täällä jo ootellaan innosta piukeena Suomen Bachelorin uutta kautta ja jenkkien vastaavaa uusinta jota vaan ei ole näkynyt..
 
Tällä hetkellä tulee seurattua Bachelor Suomea, temptation islandia, sohvaperunoita, neljän tähden illallista ja oon ihan jääny koukkuun this is us:iin.
 
Odotan malttamattomana uusia kausia niin monesta sarjasta, että mietin kannattaako edes aloittaa uusien seuraamista..:smiley-ashamed005
 
GoT:n takia tuli otettua HBO Nordic, ollaan nyt katsottu True Detectiveä. Suosittelen, jos tykkää rikosdraamoista. Itse olen niiden suurkuluttaja.
 
Rikossarja Blacklist tai Bones. Jos komediaa haluaa, niin friendit on aina hyvä sekä aiemmin jo mainittu Santa Clarita Diet. Ulkomaalaisista Rain(Tanska) , Dark(Saksa) ja Kingdom(Korea) on hyviä. Scifinä toimii 12 Monkeys ja Helix. Animea katon melko vähän, mutta Castlevania yllätti positiivisesti. Kauhua harvoin, mutta the Haunting of Hill House oli erinomainen. Mjoo, ehkä katon liikaa Netflixiä :bag:
 
Mä tykkään scifistä ja fantasiasta. Lähiaikoina aika mennyt Star Trekin uusimman kauden kanssa (Netflix), Korealainen Memories of the Alhambra (Netflix) oli tosi hyvä, samoin Expanse (Netflix). Aloin eilen kattomaan uudelleen Prince of Tennis animea, iskee edelleen vaikka on jo kolmas tai neljäs kierros. Lisäksi kesken on vielä The Man in the High Castle (Amazon) joka kertoo vastarintaliikkeestä maailmassa jossa natsit voitti maailmansodan. Seuraava projekti olisi varmaan Game of Thronesin uusimman kauden binge kun sopiva täysin vapaa viikonloppu osuu kohdalle. Suosittelisin myöskin jo aikaisemmin mainittuja Blacklistiä ja Kingdomia.

Mä olen sekä innoissani, että kauhuissani muutamasta tulevasta sarjasta kun erinäisistä lemppari fantasia kirjoistani on varmaan GoT:n menestyksen johdosta alettu tekemään sarjoja. Amazon tekee sarjaa Stephen Kingin The Dark Towerista ja Robert Jordanin Wheel of Timesta mitkä voi kumpikin olla jotain ihan hirveää. Tai sit ne on ihan huippuja.
 
Pakko muuten tulla sanomaan, että oon nyt katsonut taas kahta vanhaa suosikkiani. Täydelliset naiset on vaan noin kuudennellakin katsontakerralla paras sarja ikinä! Samaan melkein yltää Sydämen asialla.
 
Takaisin
Top